Резюме від 15 листопада 2021 PRO

Носачев Дмитрий Михайлович

Спеціаліст з документообігу, менеджер, адміністратор, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся. Доступ до контактів — від 390 грн.


Досвід роботи

фахівець з документообігу

з 07.2020 по 09.2020 (2 місяці)
ТОВ "СІЛЬПО-ФУД", Київ (торгівля)

- проектування єдиного вікна електронного документообігу з зовнішніми контрагентами;
- робота з договорами і договірними документами в системі електронного документообігу;
- створення картки договору, внесення даних по договору в систему;
- відбір для передачі в архів договорів, термін дії яких закінчився;
- формування оригіналів договорів у справи, передача документів в архів.

досягнення:
- успішне виконання завдань керівництва;
- досягнув позитивних результатів в справах (проектування), які були ввірені для супроводу.

Менеджер з документообігу

з 05.2018 по 03.2020 (1 рік 10 місяців)
Корпорація “Артеріум", Київ (фармація)

- забезпечення роботи відділу;
- забезпечення безперебійної роботи архіву;
- проведення тендерів на надання послуг кур’єрських служб;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, документів діяльності компанії;
- забезпечення належного обліку, обробки документів, оперативного - проходження та доведення до виконавців, контроль строків їх виконання;
- контроль виконання договірних зобов'язань перевізником (кур'єрська служба).;
- оформлення та відправлення кореспонденції;
- внесення договорів та додаткових документів в 1С та СЄД;
- контроль погодження оплат, актів, робота з контрагентами;
- оформлення заявок на закупівлю товарів (обладнання тощо);

Фахівець з адміністративної діяльності

з 03.2017 по 05.2018 (1 рік 2 місяці)
Корпорація “Артеріум", Київ (фармація)

- реєстрація вхідної кореспонденції;
- робота в системі 1С;
- виконання інших завдань керівництва;

Адміністратор

з 04.2014 по 03.2017 (2 роки 11 місяців)
ПАТ “Київмедпрепарат”, Київ (фармація)

- контроль відвідувачів;
- складання актів порушення;
- контроль виробництва ліків з сильнодіючими речовинами;
- звітування про виконану роботу


Освіта

ПВНЗ “Європейський університет”

Магістр з управління інноваційною діяльністю, Кривий Ріг
Вища, з 2011 по 2017 (5 років 5 місяців)


Додаткова освіта

  • тренінг "Ведення переговорів" (2017)
  • тренінг "Аргументація, вчимося не сперечатися" (2018)
  • тренінг "Діловий етикет" (2019)
  • тренінг "Психологія і управління стресами" (2019)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Досвідчений користувач. Добре володіння пакетом MSOffice (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), графічні редактори, робота з електронною поштою (Outlook Express), 1С та СЄД. Впевнена робота з різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer)


Додаткова інформація

Професійні якості:
Високий рівень працездатності, відповідальність, здатність до навчання, дисциплінованість, акуратність.

Цілеспрямований, відсутність шкідливих звичок.
Бажання працювати і розвиватися, підвищувати професійний рівень.


Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: