Резюме від 5 липня 2022 PRO

Cофія

Administrator, office manager, receptionist, recruiter, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
25 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

QC Engineer

з 11.2020 по 03.2021 (4 місяці)
Devabit, Львів (IT)

1. Форматування файлів ( .docx, .pptx, etc.) відповідно до вимог клієнта та процесу локалізації.
2. Виконання лінгвістично-стилістічної перевірки файлів, створених на різних мовах світу, їх корекція.
3. Перевірка повноти та правильності локалізації багатомовних файлів і їх відповідності до оригінального документу.
4. Тісна співпраця з членами команди, для забезпечення досягнення цілей проекту та дотримання графіку.
5. Робота з короткими дедлайнами (виконання великого обсягу роботи за короткий проміжок часу).
6. Самостійне прийняття рішення з приводу редагування/локалізації файлів з метою покращення вихідного документу.
7. Ведення формального листування з замовником

Адміністратор

з 08.2020 по 11.2020 (3 місяці)
Wai Thai, Львів (Сфера обслуговування)

1.Виконання щомісячного плану продажів.
2.Своєчасна, якісна підготовка та надання щоденної звітності.
3.Здійснення щоденного прозвону клієнтської бази.
4.Залучення клієнтів з територій, які прилеглі до салону в радіусі 500м від салону.
5.Виконання процедур та правил роботи мережі салонів.
6.Контроль за працездатністю обладнання, наявністю витратних матеріалів, збереженням матеріальних цінностей.
7.Контроль тайських майстрів, включаючи надання рекомендацій гостям салону стосовно подальших масажів.
8.Контроль за порядком і чистотою у салоні.

Освіта

Львівський національний університет ім. Івана Франка

Факультет іноземних мов, англо-український переклад, Львів
Вища, з 2016 по 2020 (3 роки 10 місяців)

Знання і навички

MS Word MS Office MS PowerPoint Windows Google Docs Google Ведення переговорів MacOS Trados CAT tools

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

МАЙБОРОДА СОФІЯ ОЛЕГІВНА

Дата народження: 26.01.1999 (23 роки)
Мобільний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Проживання: м. Львів
Громадянство: українка

Про себе:

З 2018 року актриса у Львівському народному театрі «З вулиці на сцену». У вересні 2019 року я самостійно зібрала команду творчих людей і відкрила творчу організацію «Антресоль», яка проіснувала до березня 2020 року.

Організовувала літературні вечори для літературних клубів у Львові, писала сценарії до виступів, ставила власний перфоманс, готувала акторів до виступів, проводила репетиції.

Маю великий досвід ведення переговорів з громадськими організаціями, а також досвід у пошуку місця для проведення репетицій та концертів. Зі свого досвіду зрозуміла, що я вмію та хочу працювати з людьми, тому шукаю роботу HR-менеджером, адміністратором або будь-яку іншу керівну посаду.

Навички:
Володію декількома іноземними мовами.
Цілеспрямована, маю бажання навчатись та реалізовувати знання на практиці, ініціативна.
Маю навички вирішення проблем.
Вмію використовувати різні соціальні платформи для спілкування з публікою і організації заходів.
Маю навики публічних виступів.
Уважна до деталей.
Володію хорошими навичками координації людей.
Вмію вислуховувати людей, терпеляча, маю досвід роботи з дітьми, люблю багато спілкуватися.
Маю навички керування проектами.
Володіння ПК на високому рівні (Windows, MacOS), MS Office.

Освіта:

Вища (Бакалавр)
ВНЗ: Львівський національний університет ім. І. Франка (2016-2020)
Факультет: іноземних мов
Спеціальність: перекладач (англійська мова)

Досвід роботи:

Виробнича практика у школі
03/2020 – 04/2020
До моїх обов’язків входило:
1. Підготовка до ведення уроків з гарантовано підготовленими матеріалами.
2. Актуалізація методичного матеріалу згідно сьогодення та досвіду учнів.
3. Співпрацювати та ефективно спілкуватися зі шкільним колективом з метою поліпшення умов навчання та успіху учнів.

Копірайтер
02/2020 – 03/2020
До моїх обов’язків входило:
1. Написання оригінального тексту до події
2. Переклад тексту з української на російську мову

Викладач освітнього центру “Англійська Хелен Дорон”
11/2017
До моїх обов’язків входило:
1. Підготовувати та проводити заняття згідно наданого методичного планування для дітей віком від 2 до 9 років.
2. Організовувати відпрацювання пропущенних занять.
3. Брати участь у замінах інших викладачів.

Репетитор з англійської мови
06/2016 – 08/2016
До моїх обов’язків входило:
1. Знайти підхід до дитини.
2. Підготувати навчальний матеріал.
3. Навчити дитину.

Знання іноземних мов:
Англійська – Upper Intermediate
Німецька – B1
Українська – Професійний
Російська – Рідна

Самоосвіта:
Розмовні курси з носіями англійської мови “English Club” від громадської організації “Campus Ukraine” (вересень 2017)

Отримала безціннний досвід в усному послідовному перекладі носіїв мови, у спілкуванні англійською, перекладі Біблії.

Захоплення:

Акторка Львівського народного театру «З вулиці на сцену». Пишу тексти для соціальних мереж, працюю над власною книжкою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: