Резюме від 4 квітня 2024 PRO

Анна

Менеджер з контролю якості (контакт-центр), 12 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
28 років
Місто проживання:
Кропивницький
Готовий працювати:
Дистанційно, Кропивницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бізнес-тренер

з 07.2022 по 10.2023 (1 рік 3 місяці)
Hotsale, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Проведення вступного навчання для кандидатів (навички телефонного продажу, навчання по продукту, техніка продажу)
Проведення тренінгів з продажу, робота з запереченнями, техніка СПІН, категорійні тренінги за продуктами, типологія клієнтів тощо.
Проведення індивідуальних коучингів
Створення навчальних матеріалів (скрипти, презентації)
Прослуховування звукових файлів та оцінка
Робота з новими та досвідченими співробітниками, так само з Тім Лідами

HR-менеджер

з 02.2022 по 04.2022 (2 місяці)
Кадіум, Кропивницкий (Роздрібна торгівля)

Розвиток персоналу
Розробка політики винагороди та пільг
Залучення високоефективних співробітників
Формування єдиної команди
Підбір персоналу
Проведення співбесід

Старший менеджер продажів

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
Телекомунікаційна компанія, Кропивницкий (Фінанси, банки, страхування)

Здійснення дзвінків потенційним партнерам
Продаж фінансових послуг
Техпідтримка партнерів

Начальник відділу Контакт-центра

з 12.2020 по 05.2021 (5 місяців)
ТОВ Нафтогаз України, Кропивницкий (Послуги для населення та бізнесу)

Планування, організація та контроль роботи всього Контакт-центру.
Розробка методів (пропозицій) для підвищення ефективності.
Контроль та оцінка якості роботи співробітників.
Робота з запереченнями та скаргами клієнтів.
Відбір кандидатів на вакантні посади: проведення співбесід та формування команд.
Забезпечення ефективної роботи відділу (виконання планових показників, своєчасне та якісне надання послуг).
Створення скриптів, стандартів обслуговування, інструкцій, матеріалів та програм навчання, як нових співробітників, так і досвідчених.
Складання робочого графіка та відпусток для всіх співробітників Контакт-центру. Контроль за дотриманням графіка.
Інформування підлеглого персоналу про зміни.
Постановка задач як операторам, так і тренерам, супервайзерам, рекрутерам.
Активна взаємодія з іншими підрозділами підприємства у процесі комунікації.
Формування звітності щодо роботи всього Контакт-центру та кожного напряму.

Провідний фахівець(Супервайзер контак-центру)

з 09.2020 по 12.2020 (3 місяці)
ТОВ Нафтогаз України, Кропивницкий (Послуги для населення та бізнесу)

Консультація та поетапне ведення клієнтів за встановленим алгоритмом.
Контроль своєчасної обробки звернень абонентів та над показниками Контакт-центру (вхідні/вихідні дзвінки, чат-сервіси, електронна пошта, соціальні мережі, письмові звернення громадян).
Обробка скарг/звернень/зауважень/заяв споживачів регулюючи складні, нестандартні та конфліктні ситуації;
Інформування підлеглий персонал про зміни та нововведення; Контроль виконання та впровадження інформації та роботу;
Складання навчального матеріалу, написання скриптів, внесення пропозицій щодо покращення сервісу обслуговування клієнтів.
Внесення пропозицій щодо підбору персоналу, проведення навчання співробітникам, адаптація нових співробітників, проведення тренінгів та коучингів для підвищення ефективності роботи співробітників.
Контроль індивідуальних показників співробітників Контакт-центру, виробничу та трудову дисципліну.
Формування звітності з відділу.

Керівник групи продажу

з 11.2019 по 05.2020 (6 місяців)
Телеконтакт Україна, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Підбір кандидатів на посади.
Навчання персоналу та проведення тренінгів для підвищення ефективності роботи працівників.
Адаптація та мотивація персоналу.
Проведення презентацій щодо роботи проекту.
Постановка завдань підлеглим та контроль виконання поставлених цілей.
Планування та організація роботи підлеглих.
Аналіз виконання показників проекту.
Оцінка якості роботи працівників.
Проведення переговорів із замовниками.
Закриття табеля, підрахунок премії та заробітної плати співробітників.
Формування звітності по проекту.

Супервайзер(Керівник команди операторів)

з 06.2018 по 11.2019 (1 рік 5 місяців)
ТОВ Телеконтакт, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Навчання персоналу навичкам телефонного спілкування.
Навчання навичкам продажу.
Управління персоналом (командою)
Аналіз виконання KPI команди, плинність, абсентеїзм, конверсія, якість
Ведення звітності проекту
Оцінка якості роботи працівників
Адаптація та мотивація персоналу
Внесення пропозицій щодо покращення роботи проекту
Презентація роботи команди за звітний період
Написання скриптів та матеріалів для навчання
Проведення зборів
Планування та організація процесів
Складання графіків
Постановка цілей та завдань співробітникам

Менеджер з продажу

з 05.2018 по 07.2019 (1 рік 2 місяці)
ТОВ ТЕЛЕКОНТАКТ, Кропивницкий (Телекомунікації, зв'язок)

Обробка вхідних та вихідних дзвінків
Виконання плану з продажу за звітний період
Наставництво над новими та слабкими співробітниками
Написання обробок заперечень

Освіта

Высшее ПУ

Бухгалтерия, Кропивницкий
Середня спеціальна, з 2013 по 2014 (1 рік)

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS PowerPoint MS Outlook Управление персоналом Canva Google Google Sheets Подбор персонала Обучение персонала Работа с большим объемом информации Опыт продаж Анализ работы и составление отчётности

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: