Ольга
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з найму робочої сили, оператор кол-центру, адміністратор, 15 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 40 років
- Місто проживання:
- Сміла
- Готовий працювати:
- Черкаси
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7341656
Досвід роботи
Фахівець з найму робочої сили
з 10.2021 по 01.2023
(1 рік 3 місяці)
ТОВ "Аптів Сервіс Україна", Черкаси (Машинобудування)
З 25 жовтня 2021 року працювала фахівцем з найму робочої сили. В моїх обов'язки входило: розповсюдження реклами про існуючі вакансії у м. Черкаси, м. Сміла та Черкаському районі. Пошук кандидатів на сайтах з пошуку роботи. Проведення презентацій про існуючі вакансії як на офісі так і в районних центрах зайнятості. Проведення співбесід безпосередньо з потенційними кандидатами, як особисто так і онлайн. Відбір кандидатів. Повна організація та супроводження кандидатів на медичний огляд. Організація довезення нових працівників до місця роботи. Створення та ведення вайбер груп з працівниками. Постійне перебування в телефонному режимі, відповіді на питання, вирішення нагальних питань. Створення і ведення електронних таблиць ексель з особистими данними нових працівників, надання інформації та звітності керівництву щоденно. Робота в outlook. Листування в електронній пошті з керівництвом. Збір і подача документів на прийом нових працівників. Проходження тренінгів з особистого зростання. З 24.02.2022 року перехід на онлайн роботу. В мої обов'язки входило: позмінно чергувати на колцентрі, приймати дзвінки, відповідати на питання працівників, вносити їхні звернення в таблицю. Уточняти інформацію та мати зворотній зв'язок з працівниками. Основні питання: заробітна плата, простій, відпустки та інше. Обзвін працівників та організація чергових зборів на підприємстві. Уточнення місцезнаходження працівників. З березня 2022 року створення груп та онлайн супровід працівників для виїзду за кордон для роботи на нашому підприємстві в Польщі. Консультація та надання інформації з приводу необхідних документів та проведення онлайн співбесід з новими кандидатами які бажали виїхати на роботу за кордон. Паралельно робота на гарячій лінії підприємства. З листопада 2022 року працювала у відділі кадрів на підприємстві. В мої обов'язки входило: оформлення та супровід документів по скороченню штату працівників. Організація довезення працівників для отримання попередження про скорочення, інформування працівників по всих питання стосовно скорочення. Ведення документації та постійне контактування з працівниками по різним питанням. Контактування з мобілізованими працівниками та надання їм необхідної інформації. Ведення необхідної інформації для відділу кадрів. Допомога в архівуванні документів. 16 січня 2023 року звільнена по скороченню штату.
Бухгалтер
з 10.2019 по 03.2021
(1 рік 5 місяців)
ТОВ "Сервіс Агро", Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)
Прийом та ведення первинної документації. Робота з реєстрами в Excel, надсилання та отримання листів електронною поштою. Редагування договорів, контроль правильності подання документів. Зворотній зв'язок із бухгалтерією, директорами партнерських фірм. Надсилання та отримання докментації на новій пошті. Обзвін потенційних клієнтів.
Адміністратор-бариста
з 10.2014 по 10.2019
(5 років)
ТОВ "Фабрика кави", Сміла (Готельно-ресторанний бізнес)
Контроль роботи торгової точки. Управління персоналом. Замовлення та прийняття товару на торговій точці. Розуміння потреб клієнта. Знання асортименту. Постійні тренінги та підвищення знань по асортименту. Консультування клієнтів. Привітність, комунікабельність, стресостійкість, не конфліктність. Вирішення нестандартних питань.
Менеджер по залученню клієнтів
з 08.2011 по 04.2014
(2 роки 8 місяців)
ПАТ "Форвард банк", Сміла (Фінанси, банки, страхування)
Залучення клієнтів на торговому майданчику для оформлення кредитів на побутову техніку. Оформлення та видача кредитних карток.
Старший державний виконавець
з 06.2010 по 04.2013
(2 роки 10 місяців)
Державна виконавча служба, Сміла (Державні організації)
Виконання постанов, ухвал, рішень суду та інших виконавчих органів. Стягнення боргів, аліментів, штрафів з майна та заробітної плати боржників. Накладання арешту на майно боржника.
Освіта
Харківский національний університет внутрішніх справ
Правознавство, юрист, Харків
Вища, з 2005 по 2008 (3 роки)
Специалист
Знання і навички
Знання мов
Англійська — середній
Рекомендації
Погребенник Марина
Організатор з персоналу, ТОВ "Аптів Сервіс Україна "
Додаткова інформація
Старанна, комунікабельна, енергійна, стресостійка.Легко можу переходити від одного завдання до іншого. Мультизадачна. Легко знаходжу спільну мову з людьми. Не конфліктна. Можу вирішувати нестандартні ситуації. Пунктуальна. Акуратна. Є бажання навчатися, дізнаватися про нове. Позитивно ставлюся до відряджень, тренінгів, семінарів, кар'єрного зростання. Люблю читати. Веду здоровий спосіб життя. Не палю, не п'ю. Займаюся спортом (фітнес, йога, спортзал). Активна життєва позиція. Позитивно дивлюся життя не дивлячись на обставини.
Схожі кандидати
Фахівець з навчання персоналу, HR-менеджер, рекрутер
25000 грн, Черкаси
Менеджер з підбору персоналу, HR-рекрутер
Черкаси, Вінниця
,
ще 8 міст
Менеджер з персоналу, HR-manager, помічник керівника
Черкаси
Менеджер інтернет-магазину, оператор кол-центру
14000 грн, Черкаси, Дніпро, Київ
Менеджер з продажу, охоронець, оператор кол-центру
13000 грн, Черкаси
Інспектор відділу кадрів, фахівець з найму персоналу, бухгалтер
Черкаси