Резюме від 18 липня 2022 PRO

Анна

HR-менеджер, рекрутер

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
30 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Рекрутер

з 01.2022 по нині (2 роки 4 місяці)
Done. Finance & Logistic Partner, Киев (Транспорт, логістика)

- Повний цикл рекрутингу (підготовка, пошук, відбір, наймання та адаптація. )
- Проведення співбесід віч-на-віч / онлайн.
- Онбординг
- Аналіз посадових інструкцій та підбір резюме кандидатів на відповідну посаду
- Здійснення пошуку з використанням різних методологій.
- Створення бази кандидатів і мережі контактів.
- Підтримка позитивних і тривалих відносин з кандидатами та клієнтами.
- Підготовка звітів для клієнтів і керівників.
- Представлення бренду роботодавця.

Рекрутер

з 09.2021 по 01.2022 (4 місяці)
Comfy, Киев (Роздрібна торгівля)

- Пошук і підбір персоналу.
- Повний цикл рекрутингу.

- Розміщення вакансії.
- Інформування кандидатів про результати співбесід, тестових завдань.
- Адаптація співробітників
- Робота з Telegram каналами (підбір, аналітики), робота з job платформами, с чат бот.
- Формування кадрового резерва
- Звітність

Рекрутер

з 01.2021 по 06.2022 (1 рік 5 місяців)
Рекрутер, Киев (Пошук персоналу, HR)

Підбір; медичного, адміністративного персоналу, маркетинг
Складання ТЗ вакансії
Складання портрета кандидата
Пошук кандидатів
Створення тексту для вакансії
Розміщення вакансії
Комунікація з кандидатами (прозвон, ведення до співбесіди)
Проведення співбесід
Інформування кандидатів про результати співбесід, тестових завдань.
Робота з майданчиками: work.ua, rabota.ua, dou, telegram і ін. Площ.

Трафик-менеджер

з 08.2019 по 12.2020 (1 рік 4 місяці)
Лайт-Стар Бизнес, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

• Робота з СНГ аналогом dv360 - display & video360.
• Налагодження та оптимізація рекламних компаній (таргет. реклами)
• Робота з розміщенням реклами в сірих нішах
• Правки креативів (банера, преррол, пуш, і т.д)
• Робота з системами аналітики
• CTR, CPC, СPM, CPT
• Описи програмного забезпечення для клієнтів
• Запуск рекламних кампаній
• Перевірка рекламних матеріалів на відповідність технічним завданням,
• Спілкування з дизайнерами, копирайтерами,
• Створення опису програмного забезпечення
• Створення чек-листів для клієнтів по ПО
• гемблінг, беттинг
NDA

Координатор

з 01.2019 по 08.2019 (7 місяців)
Лайт-Стар Бизнес, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

• Координування співробітників компанії з усіх питань
• Організація: - тимбилдинг - тренінг - корпоративи
• Адаптація нових працівників
• Забезпечення життєздатності офісу
• Виконання доручень керівника проекту
NDA

Фотограф/ Видеограф

з 09.2017 по нині (6 років 8 місяців)
Фотограф/ Видеограф, Киев (ЗМІ, медіа)

Фриланс

Координатор

з 11.2016 по 09.2017 (10 місяців)
Universal Commerce Group, Киев (IT)

Ведення вхідної / вихідної кореспонденцію;
Взаємодія з співробітниками компанії з усіх питань;
Забезпечення життєдіяльності офісу;
Виконання особистих доручень керівників (пошук інформації і т.п.);
Прийом вхідних дзвінків;
Організація корпоративних заходів для співробітників;
Підготовка відряджень керівника і oрганізація зарубіжних поїздок;
Складання звітності для керівників;
Робота з кур'єрськими службами.

Спеціаліст відділу кадрової роботи та документального забезпечення реєстрації

з 09.2015 по 08.2016 (11 місяців)
Міністерство аграрної політики та продовольства України, Киев (Державні організації)

- Систематизування інформації;
- Ведення бази даних співробітників Міністерства та підвідомчих організацій;
- Ведення звітності;
- Облік робочого часу працівників Міністерства аграрної політики та продовольства України;
- Ведення внутрішньої документації ( заявки на електронні перепустки, листи на подовження терміну дії доступу для входу в адміністративний будинок, листи на виготовлення постійних перепусток);
- Прийняття участі в розробці програми для ведення обліку документації в електронному вигляді ( внутрішня програма для полегшеного користування документообігу в Міністерстві аграрної політики та продовольства України та для зв’язку між співробітниками );
- Розробка електронного журналу обліку видачі ключів від кабінетів адміністративного будинку;
- Консультування і реєстрація відвідувачів Міністерства аграрної політики та продовольства України;
- Вхідна та вихідна кореспонденція;
- Надання відвідувачам інформації пов’язаної з департаментами Міністерства аграрної політики та продовольства України та підвідомчими організаціями;
- Взаємодія з іншими підрозділами Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Непрямі обов’язки :
- Виконання доручень керівництва;
- Прийняття участі в проведенні співбесід кейс-менеджера, рекрутера (пошук CV, телефонний скринінг, оцінювання ділових та психологічних якостей кандидатів, організація психологічних та професійних тестувань);
- Проведення тренінгів для нового співробітника (налагодження стосунків в колективі, психологічні тренінги на стійкість);
- Ознайомлення нових співробітників з прямими обов’язками;
- Організація відкритих заходів (свята в Міністерстві аграрної політики та продовольства);
- Організація виставок в адміністративній будівлі Міністерства аграрної політики та продовольства України (виставки картин на певну тематику);
- Робота з програмами MS Office та внутрішніми програмами Міністерства.

Не державний службовець .

Освіта

КНУТД Київський Національний Університет Технологій та дизайну.

Економіка та бізнес. Спеціальність ; Управління розвитком організації, Київ
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

Магістр

КНУТД Київський Національний Університет Технологій та дизайну.

Економіки і бізнесу .Спеціальність: Адміністративний менеджмент, Київ
Вища, з 2013 по 2016 (3 роки)

Бакалавр.

Знання і навички

MS Excel MS Office Adobe Photoshop Google Ads Бітрікс24 Adobe Illustrator Adobe Lightroom Adobe Premiere Pro Інтернет-маркетинг Adobe Проведення співбесід, масовий підбір персоналу Аналіз ринку праці Налаштування таргетингу реклами Обрабка фото в Adobe Lightroom, Adobe Photoshop Монтаж відео в Adobe Adobe Premiere Pro Проведення співбесід, масовий підбір персоналу (

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Зікунова Катерина

    Зікунова Катерина

    Бізнес-консультант

    Контактні дані приховані
  • Соловьова Катерина

    Соловьова Катерина

    Начальник відділу розвитку персоналу, Comfy

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Командний гравець, наполеглива,порядність,вміння працювати з великим об'ємом інформації, вміння доводити почате до кінця. Націленість на результат.Маю досвід в організації заходів.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: