Резюме від 16 січня 2023 PRO

Тамара

Менеджер з підбору персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер супроводження заходів відділу маркетингу та продажів

з 08.2008 по 04.2021 (12 років 8 місяців)
ТОВ «ЕКСПО ПЛАЗА» (ВЦ «КиївЕкспоПлаза»), Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•Робота з орендарями, координування взаємодії орендаря з підприємством;
•Укладання та супроводження договорів, додаткових угод (договірна робота);
•Ведення реєстру договорів;
•Контроль взаєморозрахунків, дебіторської заборгованості, документообігу з контрагентами;
•Ведення ділової переписки та переговорів із контрагентами;
•Супроводження послуг, що надаються контрагентам;
•Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією (отримання/відправка, реєстрація листів/договорів/рахунків);
•Координування комплексу заходів та робіт в процесі монтажних/демонтажних робіт, супровід підготовки до відкриття та проведення заходів;
•Аналіз і контроль технічної документації забудовників стендів;
•Облік наданих послуг/ виконаних робіт, що надавалися під час проведення заходів;
•Підведення фінансових підсумків за результатами проведення заходів;
•Формування заявок на виконання робіт для підрядних компаній;
•Документообіг та підготовка звітності.

Менеджер з пошуку та підбору персоналу

з 01.2008 по 08.2008 (7 місяців)
Логістична компанія «Оболонь», Київ (Транспорт, логістика)

•Пошук персоналу використовуючи різні інструменти та методи найму;
•Складання та розміщення оголошень про відкриті вакансії на job-сайтах, застосування інших каналів пошуку персоналу;
•Відбір резюме, проведення первинних телефонних інтерв’ю та особистих співбесід;
•Організація співбесід з керівниками;
•Ведення бази даних кандидатів та підготовка звітності;
•Моніторинг та аналіз ринку праці і заробітних плат.

Спеціаліст з адаптації персоналу

з 11.2007 по 01.2008 (2 місяці)
ТОВ «БЛІЦ-ІНФОРМ», Киев (Видавництво, поліграфія)

•Взаємодія з відділом кадрів стосовно визначення щомісячних планів з адаптації співробітників;
•Складання планів заходів щодо введення нових співробітників в Організацію;
•Супровід, адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувального терміну;
•Консультування керівників підрозділів з питань адаптації;
•Проведення анкетування співробітників та one-to-one бесід;
•Документообіг та підготовка звітності.

Адміністратор магазину

з 08.2004 по 07.2007 (2 роки 11 місяців)
Магазин чоловічого ділового одягу «Арбер», «Kazzara», Киев (Роздрібна торгівля)

•Організація та контроль роботи магазину;
•Пошук та підбір персоналу в магазин;
•Супровід та адаптація стажерів продавців-консультантів в період випробувального терміну;
•Консультування клієнтів, здійснення продажів, виконання плану продажів;
•Оформлення продажів, розрахункові операції;
•Розміщення товару в магазині та на вітринах;
•Прийом, маркування товару, переоцінка, інвентаризація;
•Документообіг та підготовка звітності.

Освіта

Міжрегіональна Академія Управління персоналом (МАУП)

Медична психологія. Психолог., Киев
Вища, з 2004 по 2007 (3 роки)

Київське Медичне училище №2

Сестринська справа. Медична сестра., Київ
Середня спеціальна, з 1990 по 1992 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

-Менеджер (управитель) з персоналу - «Університет ринкових відносин», м. Київ, 2021;

2021, 1 місяць

Кадрове діловодство з використанням 1С: Бухгалтерія. Навчальний центр «УСПІХ», м.Київ, 2019;

2019, 2 місяці

-Менеджер з персоналу, Університет Економіки та Права «КРОК», м.Київ,

2008, 6 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Outlook

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: