Тамара
Менеджер по роботі з клієнтами
- Вік:
- 50 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7596332
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата нарождення: 17.07.1973г.
Контактний тел. [
e-mail: [
Освіта: вища/спеціаліст.
2004 – 2007рр. - Міжрегіональна Академія Управління персоналом (МАУП) – Психолог.
1990 – 1992рр. – Київське Медичне училище №2 - Медична сестра.
Сертифікати:
Менеджер (управитель) з персоналу - «Університет ринкових відносин», м. Київ, 2021;
Кадрове діловодство з використанням 1С: Бухгалтерія - Навчальний центр «УСПІХ», м.Київ, 2019;
Менеджер з персоналу, - Університет Економіки та Права «КРОК», м.Київ, 2008
Досвід роботи:
2008 – 2020 - ТОВ «ЕКСПО ПЛАЗА» (ВЦ «КиївЕкспоПлаза»)
Менеджер супроводження заходів відділу маркетингу та продажів.
Функціональні обов’язки:
Ведення ділової переписки та переговорів із Замовниками;
Консультування та продаж послуг виставкового центру;
Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією (отримання/відправка, реєстрація листів/договорів/рахунків);
Укладання та супроводження договорів, додаткових угод відповідно до затверджених шаблонів підприємства;
Ведення реєстру договорів;
Координування комплексу дій та робіт в процесі монтажу/демонтажу, підготовка до відкриття та проведення заходу;
Аналіз і контроль наданої Забудовником стендів технічної документації;
Облік наданих послуг, виконаних робіт та підведення фінансових підсумків після проведення заходу;
Контроль взаєморозрахунків, дебіторської заборгованості, документообігу з Замовником;
Формування щомісяця заявки на виконання робіт для підрядних компаній;
Робота з орендарями, координування взаємодії орендаря з підприємством;
Документообіг та підготовка звітності.
2008 - Логістична компанія «Оболонь»
Менеджер з пошуку та підбору персоналу (масовий підбір персоналу).
Функціональні обов’язки:
Пошук персоналу використовуючи різні інструменти та методи найму;
Складання та розміщення оголошень про відкриті вакансії на job-сайтах, застосування інших каналів пошуку персоналу;
Відбір резюме, проведення первинних телефонних інтерв’ю та особистих співбесід;
Організація співбесід з керівниками;
Ведення бази даних кандидатів та підготовка звітності;
Моніторинг та аналіз ринку праці і заробітних плат.
2007 - ТОВ «БЛІЦ-ІНФОРМ»
Спеціаліст з адаптації персоналу.
Функціональні обов’язки:
Взаємодія з відділом кадрів стосовно визначення щомісячних планів з адаптації співробітників;
Складання планів заходів щодо введення нових співробітників в Організацію;
Супровід, адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувального терміну;
Консультування керівників підрозділів з питань адаптації;
Проведення анкетування співробітників та one-to-one бесід;
Документообіг та підготовка звітності.
2004 – 2007 Магазин чоловічого ділового одягу «Арбер», «Kazzara» (роздрібна торгівля)
Адміністратор магазину, продавець-консультант.
Функціональні обов’язки:
Організація та контроль роботи магазину;
Пошук та підбір персоналу в магазин;
Супровід та адаптація стажерів продавців-консультантів в період випробувального терміну;
Консультування клієнтів, здійснення продажів, виконання плану продажів;
Оформлення продажів, розрахункові операції;
Розміщення товару в магазині та на вітринах;
Прийом, маркування товару, переоцінка, інвентаризація;
Документообіг та підготовка звітності.
1993 – 2000 УДСЛ «ОХМАТДИТ»
Медична сестра відділення дитячої та підліткової гінекології.
Додаткова інформація:
Володіння пакетом Microsoft Office: Word, Excel, Outlook, Internet.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість
- Адміністратор клініки, Британський офтальмологічний центр, 5 місяців
- Менеджер супроводження заходів відділу маркетингу та продажів, ПрАТ «ЦЕНТР АГРОПРОМИСЛОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ»/ ТОВ «ЕКСПО ПЛАЗА», 12 років 8 місяців
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Менеджер супроводження заходів відділу маркетингу та продажів, ТОВ «ЕКСПО ПЛАЗА» (ВЦ «КиївЕкспоПлаза»), 12 років 8 місяців
- Менеджер з пошуку та підбору персоналу, Логістична компанія «Оболонь», 7 місяців
Схожі кандидати
Account manager, менеджер по работі з клієнтами
25000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, account manager
60000 грн, Київ, Дистанційно
Менеджер по роботі з клієнтами, підтримка клієнтів
Київ
Junior Affiliate, Sales manager, менеджер по роботі з клієнтами
40000 грн, Київ
Менеджер по роботі з клієнтами, KAM, нац. КАМ
Київ
Менеджер по роботі з клієнтами (супровід теплих клієнтів)
30000 грн, Київ