Резюме від 6 грудня 2021 Файл

Тамара

Менеджер по роботі з клієнтами

Вік:
50 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

ФРАНТОВСЬКА ТАМАРА МИКОЛАЇВНА

Дата нарождення: 17.07.1973г.
Контактний тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: вища/спеціаліст.

2004 – 2007рр. - Міжрегіональна Академія Управління персоналом (МАУП) – Психолог.
1990 – 1992рр. – Київське Медичне училище №2 - Медична сестра.

Сертифікати:
Менеджер (управитель) з персоналу - «Університет ринкових відносин», м. Київ, 2021;
Кадрове діловодство з використанням 1С: Бухгалтерія - Навчальний центр «УСПІХ», м.Київ, 2019;
Менеджер з персоналу, - Університет Економіки та Права «КРОК», м.Київ, 2008

Досвід роботи:

2008 – 2020 - ТОВ «ЕКСПО ПЛАЗА» (ВЦ «КиївЕкспоПлаза»)
Менеджер супроводження заходів відділу маркетингу та продажів.
Функціональні обов’язки:

Ведення ділової переписки та переговорів із Замовниками;
Консультування та продаж послуг виставкового центру;
Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією (отримання/відправка, реєстрація листів/договорів/рахунків);
Укладання та супроводження договорів, додаткових угод відповідно до затверджених шаблонів підприємства;
Ведення реєстру договорів;
Координування комплексу дій та робіт в процесі монтажу/демонтажу, підготовка до відкриття та проведення заходу;
Аналіз і контроль наданої Забудовником стендів технічної документації;
Облік наданих послуг, виконаних робіт та підведення фінансових підсумків після проведення заходу;
Контроль взаєморозрахунків, дебіторської заборгованості, документообігу з Замовником;
Формування щомісяця заявки на виконання робіт для підрядних компаній;
Робота з орендарями, координування взаємодії орендаря з підприємством;
Документообіг та підготовка звітності.

2008 - Логістична компанія «Оболонь»
Менеджер з пошуку та підбору персоналу (масовий підбір персоналу).
Функціональні обов’язки:

Пошук персоналу використовуючи різні інструменти та методи найму;
Складання та розміщення оголошень про відкриті вакансії на job-сайтах, застосування інших каналів пошуку персоналу;
Відбір резюме, проведення первинних телефонних інтерв’ю та особистих співбесід;
Організація співбесід з керівниками;
Ведення бази даних кандидатів та підготовка звітності;
Моніторинг та аналіз ринку праці і заробітних плат.
2007 - ТОВ «БЛІЦ-ІНФОРМ»
Спеціаліст з адаптації персоналу.
Функціональні обов’язки:

Взаємодія з відділом кадрів стосовно визначення щомісячних планів з адаптації співробітників;
Складання планів заходів щодо введення нових співробітників в Організацію;
Супровід, адаптація нових співробітників, контроль проходження випробувального терміну;
Консультування керівників підрозділів з питань адаптації;
Проведення анкетування співробітників та one-to-one бесід;
Документообіг та підготовка звітності.

2004 – 2007 Магазин чоловічого ділового одягу «Арбер», «Kazzara» (роздрібна торгівля)
Адміністратор магазину, продавець-консультант.
Функціональні обов’язки:

Організація та контроль роботи магазину;
Пошук та підбір персоналу в магазин;
Супровід та адаптація стажерів продавців-консультантів в період випробувального терміну;
Консультування клієнтів, здійснення продажів, виконання плану продажів;
Оформлення продажів, розрахункові операції;
Розміщення товару в магазині та на вітринах;
Прийом, маркування товару, переоцінка, інвентаризація;
Документообіг та підготовка звітності.

1993 – 2000 УДСЛ «ОХМАТДИТ»
Медична сестра відділення дитячої та підліткової гінекології.

Додаткова інформація:
Володіння пакетом Microsoft Office: Word, Excel, Outlook, Internet.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: