Резюме від 31 березня 2023 PRO

Юлія

Керівник відділу закупівеь, постачання

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Технічний асистент програми «Укриття»

з 10.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
Norwegian Refugee Council, Львів (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Взаємодія з адміністраціями центрів колективного проживання та масових притулків для ВПО;
-Представлення департаменту «Укриття» на нарадах з адміністрацією міста та проведення переговорів;
-Реалізація та розвиток проекту Cash for Rent;
-Виїзди до місць колективного проживання для реєстрації та спілкування з ВПО на всіх етапах реалізації проекту, збір відповідної проектної документації;
-Допомога команді «Укриття» в оцінці завершення робіт та підготовці платіжних актів, перевірці орендної плати;
-Моніторинг і перевірка розподілу допомоги відповідно до політики NRC і вимог донорів;
-Підготовка пакету документації, необхідної для оформлення платежів за проектами команди «Укриття»;
-Участь в адміністративних процесах координації з іншими програмами NRC та відділами підтримки, документообіг (договори оренди, платежі тощо);
-Усі інші необхідні дії, пов’язані з роботою.

Менеджер з закупівель

з 08.2019 по 09.2022 (3 роки 1 місяць)
Приватний бізнес, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Власний склад, сітка клієнтів по всій Україні;
-Постійний контроль і поповнення складських запасів (в наявності палітра 400-500 кольорів);
-Закупівельна робота з постачальниками, моніторинг ринкових цін, контроль дебіторської заборгованості;
-Контроль логістичних процесів (розфасування та пакування товарів, поставки, замовлення на закупівлю тощо);

Менеджер з постачання та управління збутом

з 12.2012 по 08.2019 (6 років 8 місяців)
ПрАТ "Галнафтохім", Львів (Сільське господарство, агробізнес)

-Повний цикл закупівельних операцій, включаючи планування, проведення тендерів, оцінку, присудження та адміністрування контрактів;
-Планування стратегії закупівель (сільськогосподарська техніка, запчастини), створення та контроль виконання річних планів закупівель;
-Постійний системний аналіз ринку запчастин та обладнання, робота з існуючими та пошук нових постачальників, проведення переговорів, підготовка та виконання контрактів, контроль умов контрактів та дебіторської заборгованості;
-Повний цикл закупівельних процесів - підготовка повного пакету тендерної документації, оцінка тендерних пропозицій, укладання договорів, своєчасне та прозоре проведення закупівель;
-Щоденний моніторинг та адміністрування запасів, наявності та розподілу товарів на 26 регіональних складах;
-Координація та управління персоналом регіональних складів в частині питань, пов'язаних з постачанням та продажем запчастин та обладнання;
-Планування бюджетів регіональних складів та контроль їх виконання;
-Організація ланцюжка поставок з заводів-виробників за плановими та позаплановими заявками від виробників;
-Формування прайс-листів, комерційних пропозицій, маркетингових матеріалів;
-Точна та своєчасна звітність вищому керівництву, консолідовані та аналітичні звіти, забезпечення якісного документообігу з постачальниками;
-Робота зі скаргами клієнтів щодо асортименту товарів (шини, техніка, автомобільні акумулятори та запчастини тощо);
-Своєчасна та якісна доставка товарів та послуг;

Асистент директора Департаменту товарів

з 11.2010 по 12.2012 (2 роки 1 місяць)
ПрАТ "Галнафтохім", Львів (Сільське господарство, агробізнес)

-Аналітика департаменту, забезпечення документообігу з постачальниками;
-Претензійна робота щодо шин, АКБ та с/г техніки, запчастин;
-Виконання доручень керівника.

Менеджер з постачання деревини

з 06.2009 по 09.2010 (1 рік 3 місяці)
LLC Kronospan UA, Нововолинськ (Будівельна промисловість, деревообробка)

-Аналітика відділу (аналіз ринку, прогнози, контроль дебіторської заборгованості, планування бюджетів на закупівлю деревини, підготовка звітів про діяльність відділу);
-Організація зустрічей, нарад, брифінгів, ведення протоколів зустрічей, ділові комунікації;
-Пошук потенційних джерел сировини та перевізників;
-Ведення переговорів та узгодження цін на сировину;
-Робота в спеціалізованій комп'ютерній системі KSoft;
-Інші пов'язані з роботою повсякденні обов'язки.

Офіс-менеджер

з 08.2008 по 02.2009 (6 місяців)
ТзОВ «Львів- Eлектроніка», Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Прийом дзвінків, ведення документообігу;
- Прийом відвідувачів.

Освіта

Львівський національний університет ім. Івана Франка

Економічний, менеджент організацій, Львів
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Магістр

Знання і навички

MS Office MS Outlook MS Teams 1С:Підприємство

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Німецька — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Досвід у постачанні більше 10 років. Вміння професійно вести переговори на вигідних умовах для компанії роботодавця. Автономна, але при цьому хороший командний гравець, сильні комунікативні та організаторські здібності; Вміння працювати з великим обсягом інформації, уважність до деталей; Здатність швидко освоювати нову номенклатуру з нуля; Проактивність, стресостійкість, наполегливість; Вміння брати на себе відповідальність за прийняті рішення; Тайм-менеджмент і вміння працювати в умовах жорстких дедлайнів;
Досвід підбору персоналу, написання процедур та їх впровадження.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: