Резюме від 7 травня 2024 PRO

Алла

Головний бухгалтер, економіст

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 02.2020 по нині (4 роки 3 місяці)
ТОВ ДЯДЯ САША, Черкаси (Сільське господарство, агробізнес)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Формування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів, робота клієнт банк, валютні операції.
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Облік та контроль використанням ГСМ (горючого-мастильних матеріалів).
•Касова дисципліна та робота з РРО (реєстратор розрахункових операцій).
•Контроль та облік розрахунків з підзвітними особами.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік та розрахунок заробітної плати, контроль за вчасним нарахуванням та перерахуванням заробітної плати ,сплата податків по заробітній платі, розрахунок податків.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).

Начальник економічного відділу

з 09.2014 по 02.2020 (5 років 5 місяців)
ТД МАНН, Черкассы (Готельно-ресторанний бізнес)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).
oФормування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів.

Економіст з фінансової діяльності підприємства

з 09.2013 по 09.2014 (1 рік)
ПП Мажар-2,ТОВ Мажар, Черкаси (Автобізнес та автосервіс)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Облік та контроль використанням ГСМ (горючого-мастильних матеріалів).
•Касова дисципліна та робота з РРО (реєстратор розрахункових операцій).
•Контроль та облік розрахунків з підзвітними особами.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік та розрахунок заробітної плати, контроль за вчасним нарахуванням та перерахуванням заробітної плати ,сплата податків по заробітній платі, розрахунок податків.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).
•Формування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів, робота клієнт банк, валютні операції.

Економіст з господарської діяльності підприєстмва

з 06.2000 по 09.2013 (13 років 3 місяці)
ПП Мажар-2, Черкассы (Автобізнес та автосервіс)

•Контроль та ведення первинної документації, своєчасно відображення в бухгалтерських реєстрах .
•Реєстрація податкових накладних в єдиному реєстрі.
•Облік основних засобів підприємства та нарахування амортизації.
•Облік товарних запасів та матеріально-технічних цінностей, контроль за своєчасним відображенням складських операцій, контроль проведення інвентаризацій, організація складського обліку .
•Облік та контроль використанням ГСМ (горючого-мастильних матеріалів).
•Касова дисципліна та робота з РРО (реєстратор розрахункових операцій).
•Контроль та облік розрахунків з підзвітними особами.
•Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
•Кадровий облік та розрахунок заробітної плати, контроль за вчасним нарахуванням та перерахуванням заробітної плати ,сплата податків по заробітній платі, розрахунок податків.
•Складання та подача фінансової , податкової , статистичної звітності, взаємодія з контролюючими органами, податкове планування звірка з даними ДПІ.
•Контроль за повнотою нарахування і своєчасністю сплати до бюджету податків та зборів.
• Формування фінансової звітності (PL - звіт про прибутки і збитки, CF - звіт про грошовий потік, баланс). Повний аналіз господарської діяльності підприємства, та оптимізація витрат, контроль та планування фінансових потоків підприємства.
•Робота з договорами.
•Оптимізація податкового навантаження та бізнес процесів .
•Співпраця з ІТ-відділом для оптимізації робочих процесів.
•Організація та контроль роботи відділу,
•Повне ведення податкового та бухгалтерського ,управлінського обліку підприємства у відповідності з законодавством України. ( ТОВ на загальній системі , єдиному податку , ФОП на загальній системі з акцизом, ФОП на єдиному податку).
•Формування звітності для банківських установ з метою отримання кредитів, робота клієнт банк, валютні операції.

Освіта

Черкаський інститут управління

Экономист маркетолог, Черкассы
Вища, з 1994 по 2000 (6 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc 1С:Предприятие Бухгалтерский учет 1С УТП Соната Арт-Звит Організованість Клієнт-Банк Користувач 1С План-факторний аналіз 1С:Підприємство 1С:Бухгалтерія Економічний аналіз продажу

Додаткова інформація

аналитическое мышление, организаторские способности, умение самостоятельно принимать решения, умение общаться с людьми, ответственность, легко обучаемая, целеустремленная.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: