Резюме від 22 травня 2022 Файл

Василь

Директор філії

Вік:
41 рік
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Аронець Василь Іванович
вул. Рильського, буд.3а ● м. Івано-Франківськ ● тел.[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета Працевлаштування на посаду регіонального керівника
Особисті  Д.н. 03 червня 1982 р.
дані  Одружений
 Є двоє дітей

Досвід 05.2020р. – по сьогодні
роботи ТОВ «С.К.Інтер»
Посада: Заступник директора

Функціональні обов’язки:
- планування проекту, формування календарного плану, термінів і цілей
виконання;
- Взаємодія з замовниками з усіх аспектів виконання проекту; організаційна
робота:
- пошук і підбір персоналу, управління штатом і координація його діяльності,
- постановка завдань для співробітників,
- вирішення всіх проблемних ситуацій у роботі,
- аналіз звітів по проекту

04.2016р. – 04.2020р.
ТзОВ «ОККО-Рітейл»
Посада: менеджер АЗС, менеджер із організації роботи мережі АЗС
Організація безперебійної роботи ввіреної мережі АЗС із чисельністю персоналу 200
чол., забезпечення належного виконання поставлених цілей, планування, контроль
за діяльністю роботи АЗС, вирішення стратегічних та поточних питань, забезпечення
запланованого фінансового результату.

Функціональні обов’язки:
- Забезпечення ввіреною мережею АЗС показників продаж по напрямках хот-
кафе, магазини, нафтопродукти;
- постійний (тричі на добу) моніторинг показників продаж мережі, аналіз,
реагування;
- здійснення контролю за роботою АЗС згідно чек-листа: пропозиція на касі,
викладка продукції хот-кафе, у торговому залі (в тому числі дотримання
планограм), чистота, ведення керівниками АЗС рейтингування персоналу,
робота із «розумною викладкою» теплової вітрини, вибіркова перевірка
термінів придатності та якості продукції;
- участь у підборі персоналу, прийняття рішення прийому/звільнення
працівників;
- допомога у адаптації нових керівників АЗС, контроль за адаптацією нових
працівників на АЗС;
- забезпечення належного рівня сервісу мережі АЗС, робота зі скаргами
клієнтів;
- перевірка через систему відеонагляду якості обслуговування клієнтів
персоналом АЗС;
- надання звітності (щоденна, щотижнева, щомісячна)
- аналіз роботи конкурентів, реагування на зміни;
- забезпечення відсутності зауважень при перевірці контролюючих органів;
- контроль за дотриманням норм охорони праці, станом пожежної безпеки;
- проведення інвентаризацій (основні засоби, вибірково - продукція магазину,
хот-кафе);
- контроль за ефективністю замовлень і використання МШП;
- контроль за проведенням технічних робіт згідно графіку ТОР (технічне
обслуговування та ремонт) - зачистка резервуарів, обслуговування ПРК та
ГРК, інші роботи
Досягнення:
- формування ефективної команди енергійних людей, які забезпечували
виконання поставлених планів та їх перевиконання;
- встановлено всеукраїнський рекорд по мережах АЗС «ОККО» в частині
реалізації окремих груп продуктових товарів

03.2011р. – 03.2016 р.
ПАТКБ „ПРАВЕКС-БАНК”
Посада: директор відділення
Здійснення загального керівництва і забезпечення стійкої, ефективної роботи
відділення відповідно до внутрішньовідомчих нормативних документів й інструкцій у
рамках діючого законодавства України. Організація роботи відділення на основі
перспективних та поточних планів робіт, забезпечення виконання поставлених цілей.

Функціональні обов’язки:
- Забезпечення виконання планових показників формування депозитного та
кредитного портфелів, залучення клієнтів на розрахунково-касове
обслуговування (юридичні та фізичні особи), зарплатно-карткові проекти,
валюто-обмінні операції (в т.ч оптові операції), платежі населення, продаж
золота та ювілейних монет, страхівки.
- пошук нових клієнтів – щоденна робота на «території клієнта» та
опрацювання діючої бази клієнтів;
- ведення переговорів, підтримка відносин із партнерами – автосалонами,
агенствами нерухомості, торговими об’єктами. Проведення спільних заходів із
рекламування продуктів;
- забезпечення належного рівня сервісу, робота зі скаргами клієнтів;
- участь у підборі персоналу, прийняття рішення прийому/звільнення
працівників;
- надання звітності (щоденна, щотижнева, щомісячна)

Досягнення:
- забезпечення стабільного росту продаж банківських продуктів, виконання та
перевиконання планових показників;
- встановлення всеукраїнського річного рекорду по реалізації пріоритеного
продукту – пакет послуг, стабільне входження у 5-ку кращих відділень по
виплаті валютних переказів, кілька місяців виборювали 1-е місце по Україні у
напрямку страхування.

04.2008р. – 03.2011р.
ВАТ КБ „НАДРА”
Посада: начальник відділення
Основний час роботи в умовах управління тимчасової адміністрації НБУ.

05.2004р. – 04.2008р.
КБ „Промінвестбанк”
Посада: економіст кредитного відділу, начальник сектору, завідуючий
безбалансовим відділенням
Посадові обов'язки: Пошук клієнтів.Робота з юридичними особами. Оформлення
кредитних договорів з клієнтами. Контроль фінансового стану позичальників. Робота
з заставами.
Освіта 1999-2004р.
Чернівецький національний університет ім.Ю.Федьковича.
Кваліфікація бакалавра економіки. Напрям підготовки Економіка і підприємництво»
Кваліфікація магістра економіки. Спеціальність: Фінанси. Диплом з відзнакою.

Професійні навички:
- Знання специфіки роздрібних продаж;
- вміння працювати на результат;
- досвід управління людьми, здатність згуртувати колектив;
- досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
- досвід роботи із чітким плануванням і поточним контролем за виконанням
поставлених цілей
Особисті якості: енергійність, організаторські здібності, націленість на результат,
комунікабельність, лідерство, відповідальність, наполегливість, стресостійкість,
оптимізм.

Рекомендації будуть надані за вимогою.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: