Резюме від 27 травня 2024 PRO

Mark

Customer support representative, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Customer support representative

з 08.2023 по 05.2024 (9 місяців)
Simply Contact, Харків (Телекомунікації, зв'язок)

Проект WizzAir:
- Відповідь на запитання клієнтів послуг авіакомпанії з великою мірою компетентності та експертизи.
- Ефективне вирішення проблем і конфліктів, що можуть виникнути, надаючи конкретні та зрозумілі рекомендації.
- Забезпечення персоналізованого обслуговування, враховуючи конкретні потреби та запитання клієнта.
- Надання інформації про нові послуги, акції, та інші аспекти, які можуть бути корисними для клієнтів.
- Підтримка ефективної та ввічливої комунікації з клієнтами, забезпечуючи надання зрозумілих та вичерпних відповідей на їхні запитання.
- Сприяння створенню позитивного враження та підвищенню рівня задоволеності клієнтів шляхом надання виняткового обслуговування.
- Постійна готовність відповідати на листи та повідомлення, надаючи швидкі та дбайливі відповіді.

Тім лідер у відділі контролю в IT компаніі

з 10.2022 по 04.2023 (6 місяців)
AppCake, Харків (IT)

➕Контроль співробітників через Time Doctor, перегляд скринів екрана, аналіз активності клавіатури та миші.
➕Ведення таблиць
➕Складання звітів про роботу співробітників
➕Аналіз відпрацьованого часу співробітників

Broker

з 12.2021 по 04.2022 (4 місяці)
Logity, Харків (Транспорт, логістика)

- шукав на спеціальних сайтах вантажі для перевезення транспортом компанії;
- спілкування з клієнтами, консультація їх з усіх важливих питань;
- координація водіїв (контроль виконання перевезення);
- робота з документальним оформленням вантажів.

Бармен, бариста, офіціант

з 01.2020 по 05.2021 (1 рік 4 місяці)
Маринела, "Рестов Компани", "Хлебница", Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Освіта

ДБТУ

Міжнародні економічні відносини, Харків
Вища, з 2018 по 2023 (5 років)

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Схожі кандидати

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Дистанційно, Луцьк

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Дистанційно

Customer support representative, sales agent
15000 грн, Дистанційно, Харків

Customer support representative
Дистанційно

Customer support representative
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: