Резюме від 9 травня 2024

Юлія

Керівник відділу продажу, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник групи В2В

з 05.2023 по 10.2023 (5 місяців)
Флоротека, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

планування графіку роботи відділу;
розподіл, супровід, допомога та контроль у реалізації буденних та довгострокових задач відділу;
аналіз результатів роботи відділу і покращення цих показників;
підбір, навчання та адаптація новоприбулих співробітників;
сегментування всієї клієнтської бази та розподіл її між менеджерами відділу для якісного опрацювання;
аналіз роботи менеджерів використовуючи CRM систему;
контроль та усунення дебіторської заборгованості;
створення інструментів ( з розробником 1С) для аналізу клієнтів, продажів, роботи менеджерів та ін..

Керівник відділу продажу

з 01.2017 по 06.2021 (4 роки 5 місяців)
«О.L.KAR.-АгроЗооВет-Сервіс», Киев (Виробництво та продаж ветеренарних препаратів)

управління працівниками свого відділу (підбір, навчання, мотивація; оцінка та аналіз роботи менеджерів з продажу щодо відповідності стандартам компанії);
розробка та впровадження посадових інструкцій, кадрової політики, матеріальної і нематеріальної мотивації;
аналіз основних показників ефективності продажів відділу, виявлення причин недоліків у роботі відділу, корегування дій менеджерів;
ефективне планування, контроль та організація роботи відділу з метою виконання планових показників;
розробка і впровадження ефективної стратегії продажів відділу та реалізація заходів щодо підвищення обсягу продажів( написання скриптів для ефективних продажів,акції та системи лояльності для клієнтв) ;
контроль за дебіторською заборгованістю клієнтів;
особисте проведення особливо складних переговорів з ключовими клієнтами; успішна «реанімація» клієнтів, які перестали/відмовляються співпрацювати;
проведення переговорів з клієнтами на рахунок розширення асортименту та збільшення об'єму закупівель;
відкриття філіалу компанії за кордоном (Казахстан), супроводження, контроль та підтримка роботи менеджерів філіалу, контроль та аналіз показників продажів.

Фахівець з реклами

з 03.2016 по 10.2016 (7 місяців)
ТОВ " Алютех - К", Бровары (Виробництво воріт та ролетів)

Розробка стратегії реклами по кожному виду продукції і плану проведення рекламних заходів;
Визначення можливостей рекламних агентств, розробка пропозицій по притягненню їх до реклами продукції підприємства;
Організація реклами за допомогою засобів масової інформації (газет, журналів, інтернету, інтернет-видання). Організація і підготування статей, інформаційних матеріалів для часописів, інтернет- видань і т.д.;
Організація участі підприємства у галузевих виставках, ярмарках. Підготування необхідних документів і матеріалів;
Організація, спільно зі спеціалістами підприємства, демонстрації продукції , конференцій для партнерів, метою яких є навчання дилерів, ознайомлення з специфікою продукції та можливостями її продажу;
Організація конференцій в різних містах України, пошук конференційного залу, забезпечення учасників конференції роздатковим матеріалом, організація кава-пауз;
Організація пропозицій по формуванню фірмового стилю, організація реклами за допомогою фірмових видань (плакатів, буклетів, афіш, експрес-інформації);
Забезпечення партнерів та дилерів підприємства маркетинговою підтримкою ( плакати, буклети, технічні каталоги, зразки панелей ролет, макети автоматики до воріт, зразки секцій воріт та т.п.);
Упорядкування кошторису витрат на проведення рекламних заходів і здійснення контролю за його виконанням та використанням;
Пошук та співпраця з компаніями-постачаликів для виготовлення друкованої продукції, бюро перекладів, проведення тендерів. Оформлення відповідних документів, контроль та подальша передача документів до бухгалтерії;
Написання звітності, Актів списання використаної та розданої партнерам продукції, контроль актів прийому-передачі від партнерів, та подальша передача документів до бухгалтерії;
Взаємодія з працівниками складу, контроль складських приміщень з рекламно-інформаційними матеріалами;
Проведення інвентаризації, списання з обліку та упорядкування РІМ на складі;

начальник сектору супроводження операцій по рахункам фізичних осіб Відділу супроводження операцій

з 12.2013 по 05.2015 (1 рік 5 місяців)
Банк ФОРВАРД, Киев (Банківська діяльності)

Контроль операцій фізичних осіб по поточним та депозитних рахунків:
- контроль супроводження операцій ФО через Мобільний банкінг, Інтернет- банкінг;

- Контроль супроводження операцій по депозитним продуктам ФО, по поточним рахункам ФО;

- Контроль операцій по формуванню резервів по простроченим відсоткам і комісійним доходам ФО;

Контроль операцій по прийому платежів Агентів Банку на користь Банку на основі укладених договорів;
Розрахунок по судовим запитам, від Юридичного Управління, Кредитного управління, підрозділів по боротьба з шахраями;
Постановка задач для Технологічного Комітету з цілю автоматизації обліку, контролю за правильністю здійснення масових проводок;
Активна участь у тестуванні і впровадженні банківських продуктів технологій, а також винесення на розгляд керівництва Банку пропозицій щодо автоматизації і удосконалення виконання функцій та процесів;
Проведення внутрішнього фінансового моніторингу операцій згідно Правил та Програм, затверджених рішенням Правління Банку;
Контроль правильності оформлення платіжних документів;
Адміністрування персоналу підрозділу;

начальник сектору операційного обліку

з 05.2011 по 07.2013 (2 роки 2 місяці)
БТА Банк, Киев (Банківська діяльності)

консультувати клієнтів щодо умов продажу банківських продуктів, акцій, програм лояльності клієнтам;
відкривати та вести поточні та вкладні (депозитні) рахунки клієнтів, залучати кошти на рахунки фізичних осіб/юридичних осіб;
відкривати в системі Операційний День Банку АБС Б2 поточні та вкладні (депозитні) рахунки клієнтам в національній та іноземній валютах;
здійснювати перевірку повноти та правильності наданого клієнтами пакету документів для відкриття поточних та вкладних (депозитних) рахунків вимогам нормативно-правових актів Національного банку України та внутрішніх нормативно-правових документів Банку;
виконувати бухгалтерські проводки в комп'ютерній системі АБС «Операційний день банку» (ОДБ);
виконувати супутні відкриттю рахунків процедури (готувати для клієнтів повідомлення до органу Державної податкової інспекції про відкриття рахунку, здійснювати контроль за надходженням файлу-відповіді від органу Державної податкової інспекції);
приймати участь у реалізації та обслуговуванні зарплатних проектів;
формувати в системі Операційний День Банку АБС Б2 та постійно підтримувати в актуальному стані анкети клієнтів у електронному вигляді, у відповідності до вимог чинного законодавства України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом або фінансуванню тероризму та внутрішніх нормативних документів Банку;
працювати над удосконаленням продуктового ряду шляхом надання пропозицій Підрозділу;
забезпечувати виконання планів бюджету активів та пасивів, бюджету доходів та витрат при продажу банківських продуктів фізичним особам/юридичним особам, плану емісії платіжних карток;
залучати до співпраці юридичних осіб/фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців для продажу продуктів;
аналізувати конкурентні позиції на регіональному ринку в розрізі банківських продуктів для фізичних осіб/юридичних осіб (якщо регіони розташування Відділення та Дирекції не співпадають), готувати пропозицій щодо проведення рекламних акцій;
приймати від клієнтів документи щодо структурних, кадрових, або інших змін, що виникли у клієнта під час його обслуговування у Банку;
перевіряти документи на відповідність вимогам нормативно - правових актів Національного банку України та внутрішніх нормативних документів Банку;
вносити необхідні зміни в картки клієнтів та їх анкети в системі Операційний День Банку АБС Б2, долучати їх до справи з юридичного оформлення рахунків клієнтів;

економіст/ провідний економіст/ головний економіст

з 12.2008 по 05.2011 (2 роки 5 місяців)
БТА Банк, Киев (Банківська діяльності)

Забезпечення виконання доведених планів по залученню клієнтів - фізичних осіб на обслуговування в Банк
Надання якісної консультації клієнтам про умови обслуговування в Банку
Проведення ідентифікації осіб - клієнтів Банку відповідно до вимог чинного законодавства України
Відкриття та обслуговування карткових рахунків, платіжних карток, оформлення документів для встановлення кредитного ліміту, у випадках, передбачених нормативними документами Банку
Здійснення прийняття заявок на вільний продаж та придбання валюти від клієнтів Банку
Відправка та виплата переказів фізичних осіб по системах Western Union, Faster, Юністрім , Аваль-експрес та внутрішньобанківський переказ, SWIFT перекази
Оформлення документів для погашення кредитів

спеціаліст по кредитуванню фізичних осіб

з 08.2007 по 12.2008 (1 рік 4 місяці)
БТА Банк, Киев (Банківська діяльності)

Консультація клієнта, прийом необхідних документів ,підготовка кредитної заявки, формування кредитної справи, видача кредиту.

Освіта

Академія Муніципального Управління

Економічний, Киев
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

аналітичний склад мислення, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, комунікабельність;

організаційні здібності: самостійність у прийнятті рішень, здатність до вирішення конфліктних ситуацій та вирішення проблем, здатність до швидкого навчання, прагнення до професійного розвитку, швидкий пошук необхідної інформації;

вміння працювати з конфіденційною інформацією, вміння зберігати комерційну таємницю;

працьовитість, вміння працювати в команді;

наявність прагнення до особистого зростання і самовдосконалення.

На останньому місці роботи займалась аналізом основних показників ефективності продажів відділу, виявлення причин недоліків у роботі відділу, корегування дій менеджерів,

управління працівниками свого відділу (підбір, навчання, мотивація; оцінка та аналіз роботи менеджерів з продажу щодо відповідності стандартам компанії), та багато іншими завданнями.

Під час роботи в банківській сфері навчилась спілкуватись з клієнтами, залагоджувати конфліктні ситуації, працювати швидко, чітко і правильно.

Сфера маркетингу та реклами, дозволила відкрити в собі креативність, швидкість прийняття рішень, вміння швидко знаходити необхідну інформацію.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: