Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7973863
Customer Care representative, Payment Support manager, 35 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Head of payment Support department
з 09.2022 по 09.2023
(1 рік)
Victory Media LTD / Focus Media LTD, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- Knowledgeable in communicating between different department for customers’ cases managing;
- Handling and crediting of multiple payment requests in Asana CRM and different internal CRMs;
- Customer service skills;
- Payments reporting / cost accounting.
- Handle customer interactions, giving detailed, personalized, friendly and polite service to ensure customer retention and satisfaction;
Payment Support Manager
з 02.2022 по 09.2022
(7 місяців)
Focus Media LTD., Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Knowledgeable in communicating between different department for customers’ cases managing;
- Managing of payment solutions lists;
- Processing multiple requests every day in Asana CRM and several internal CRMs;
- Payments reporting / cost accounting;
- Managing of clients' data.
Customer Care Agent
з 05.2021 по 01.2022
(8 місяців)
"INFINITI PROFIT" LLC, Київ (Forex Trading)
•Handle multiple customer interactions per day, giving detailed, personalized, friendly and polite service to ensure customer retention and satisfaction;
•Managing multiple tasks or cases simultaneously without supervision;
•Handle multiple calls and e-mail tickets daily, presenting relevant product information and cancelling services;
•Working with customers’ complaint cases and drive actions;
•Customer feedback review related to customer entitlement & case management;
•Manage the service requests of customers through different access channels;
•Monitor the service event through completion for compliance;
•PC proficiency, particularly with Microsoft applications, Microsoft Dynamic CRM, Zoho mail skills and web-based applications, Google Hangouts etc.;
•Knowledgeable in communicating between different department for customers’ cases managing;
•Collect source data such as customer names, addresses, phone numbers, credit card information for over 1000 customers and enter data into customer service software;
•Customer service skills;
•Knowledgeable in case management processes and obligation systems;
•Forex Trading knowledgement.
Ticketing specialist
з 03.2008 по 04.2021
(13 років 1 місяць)
«ARKTUR» LLC, Київ (Travel Agency)
•Route selection, customer support (route search according to fixed options, selection of the most profitable option, customer support in passport, visa, customs rules, baggage allowance etc.).
•Air, train and bus tickets booking and issue.
•Reissue, cancellation (void), refund.
•BSP Link, accounting (sales reports).
Освіта
Kyiv National University of Trade and Economics
Faculty of Restaurant, Hotel and Tourism Business, Київ
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)
Degree of Master
Додаткова освіта та сертифікати
GDS Galileo (Travelport). Basic Course
2011, 2013, 2016
GDS Galileo (Travelport). E-ticketing Course
2011, 2013
GDS Galileo (Travelport). Advanced Course using Travelport Smartpoint.
2016, 2019
GDS Amadeus. Basic Course
2014
GDS Amadeus. Central and Electronic Ticketing Course
2016
“Plaske Academy”. International air fares and traffic documentation
2013
«TEST» Aviation Personnel Training Center. International air fares and traffic documentation (recertification)
2018
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Німецька — початковий
Рекомендації
Julia Melnik
Customer Support Manager, "INFINITI PROFIT" LLC (Investous Trading Platform)
Додаткова інформація
• Responsible, hard-working, polite, communicative; stress resistant;
• Proactive and have a constant desire to grow and develop skills;
• Able to understand and learn quickly.
Інші резюме цього кандидата
22 000 грн
Київ, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість
Освіта: 09.2008 - 02.2012: факультет ресторанно-готельного та туристичного бізнесу; менеджмент готельно-ресторанного бізнесу (КНТЕУ, Київ)....
22 000 грн
Київ, Дистанційно
Повна зайнятість
Менеджер по продаже Дата рождения: 07.11.1987 (34 года) Пол: мужской Контакты: (Viber), , E-mail: Ключевая информация (компьютерные навыки): • Word, Outlook, Internet, Excel; • системы бронирования...
Схожі кандидати
Фахівець відділу клієнтської підтримки, customer support representative, agent
Київ
Customer support representative, Operations manager
Київ, Дистанційно
Перекладач арабської, Customer Support Representative, Logistics Manager
Київ
Customer support representative, account manager, personal assistant
Київ
Customer support representative, Content writer, Business Development Manager
52000 грн, Київ, Дистанційно
Sales manager, customer support representative, English teacher
15000 грн, Київ, Дистанційно