Резюме від 25 вересня 2023 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/7973863

Customer Care representative, Payment Support manager, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Head of payment Support department

з 09.2022 по 09.2023 (1 рік)
Victory Media LTD / Focus Media LTD, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Knowledgeable in communicating between different department for customers’ cases managing;
- Handling and crediting of multiple payment requests in Asana CRM and different internal CRMs;
- Customer service skills;
- Payments reporting / cost accounting.
- Handle customer interactions, giving detailed, personalized, friendly and polite service to ensure customer retention and satisfaction;

Payment Support Manager

з 02.2022 по 09.2022 (7 місяців)
Focus Media LTD., Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Knowledgeable in communicating between different department for customers’ cases managing;
- Managing of payment solutions lists;
- Processing multiple requests every day in Asana CRM and several internal CRMs;
- Payments reporting / cost accounting;
- Managing of clients' data.

Customer Care Agent

з 05.2021 по 01.2022 (8 місяців)
"INFINITI PROFIT" LLC, Київ (Forex Trading)

•Handle multiple customer interactions per day, giving detailed, personalized, friendly and polite service to ensure customer retention and satisfaction;
•Managing multiple tasks or cases simultaneously without supervision;
•Handle multiple calls and e-mail tickets daily, presenting relevant product information and cancelling services;
•Working with customers’ complaint cases and drive actions;
•Customer feedback review related to customer entitlement & case management;
•Manage the service requests of customers through different access channels;
•Monitor the service event through completion for compliance;
•PC proficiency, particularly with Microsoft applications, Microsoft Dynamic CRM, Zoho mail skills and web-based applications, Google Hangouts etc.;
•Knowledgeable in communicating between different department for customers’ cases managing;
•Collect source data such as customer names, addresses, phone numbers, credit card information for over 1000 customers and enter data into customer service software;
•Customer service skills;
•Knowledgeable in case management processes and obligation systems;
•Forex Trading knowledgement.

Ticketing specialist

з 03.2008 по 04.2021 (13 років 1 місяць)
«ARKTUR» LLC, Київ (Travel Agency)

•Route selection, customer support (route search according to fixed options, selection of the most profitable option, customer support in passport, visa, customs rules, baggage allowance etc.).
•Air, train and bus tickets booking and issue.
•Reissue, cancellation (void), refund.
•BSP Link, accounting (sales reports).

Освіта

Kyiv National University of Trade and Economics

Faculty of Restaurant, Hotel and Tourism Business, Київ
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Degree of Master

Додаткова освіта та сертифікати

GDS Galileo (Travelport). Basic Course

2011, 2013, 2016

GDS Galileo (Travelport). E-ticketing Course

2011, 2013

GDS Galileo (Travelport). Advanced Course using Travelport Smartpoint.

2016, 2019

GDS Amadeus. Basic Course

2014

GDS Amadeus. Central and Electronic Ticketing Course

2016

“Plaske Academy”. International air fares and traffic documentation

2013

«TEST» Aviation Personnel Training Center. International air fares and traffic documentation (recertification)

2018

Знання і навички

MS Excel MS Word PC User Internet User CRM MS Outlook Email Google Zoho CRM Google Hangouts

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Німецька — початковий

Рекомендації

Julia Melnik

Julia Melnik

Customer Support Manager, "INFINITI PROFIT" LLC (Investous Trading Platform)

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

• Responsible, hard-working, polite, communicative; stress resistant;
• Proactive and have a constant desire to grow and develop skills;
• Able to understand and learn quickly.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: