Резюме від 24 березня 2023 Файл

Любомир

Супервайзер, керівник

Вік:
36 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Блощичак Любомир Миронович

Адреса: м.Львів, вул.Тернопільська, буд. 2/10;
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
Дата народження: 13.05.1988 р.

ОСВІТА
• У 2005 році завершив навчання у Львівській середній школі № 80 з поглибленим вивченням іспанської мови.
• У 2009 році завершив навчання у Львівській комерційній академії за спеціальністю "Менеджмент організацій".

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
• З 2006-2007 працював на СТО (шиномонтаж, ремонт ходових частин а/м, заміна роликів, мастил та розхідників).
• З 2007-2009 займався постачанням і реалізацією броньованих та міжкімнатних дверей з Китаю.
• З 2009-2012р. постачав засоби особистої гігієни, побутову хімію і косметику з Польщі до України.
• У 2010 працював на посаді торгового агента у ПП «Оверко» (алкоголь, слабоалкогольні напої, снеки).
• З 2010-2012р. – Менеджер з продажу у МПП ВКФ «Гелікон» (спецодяг/ресторан/сауна).
- спілкування з уже існуючими клієнтами та пошук нових потенційних клієнтів.
- організація і координація дій працівників цеху і складу.
- вводив інновації і корективи для покращення робочого процесу і дохідності підприємства.
- здійснював постійну підтримку новим бізнес-проектам директора (маркетинг/продаж).
• З 2012-2016р. - співвласник малого бізнесу; роздрібна торгівля побутовою хімією, парфумерією та засобами особистої гігієни, було три ТТ, починали бізнес з нуля, «від А до Я»;
- знання касової дисципліни.
- аналіз залишків/інвентаризації.
- замовлення ТМЦ.
- навчання продавців.
- особисті продажі.
• З 2011р. по теперішній час працюю звукорежисером на замовлення з міжнародним досвідом.
• З 2015-2017 (по Н.Р.) працював керівником відділу постачання та логістики (ЗЕД) у ТзОВ
«Оксана Муха» / «OKSANA MUKHA» LTD., а також менеджером з продажу з російськомовними та англомовними клієнтами.
- імпорт товарів з різних куточків світу (експорт також не проблема)/знання митного законодавства.
- контроль і тотальна відповідальність за своєчасне постачання сировини та допоміжних матеріалів.
- спілкування/листування з існуючими та потенційними клієнтами, просування необхідних позицій.
- пошук опцій для оптимізації витрат на закупівлю сировини та супроводжуючі товари та послуги.
- зустріч та проведення переговорів з постачальниками, підписання і супровід угод.
- координація працівників складу, цеху, вантажників і водіїв для оптимізації процесів виробництва і збуту готової продукції.
- аналітика постачання/продажів, звіти, доповіді, пропозиції, наради.

• З 01.2018 по 11.2019 працював операційним менеджером / постачання (ЗЕД) у компанїї «Фреш фуд».
- Консультація та постійна комунікація з постачальниками по замовленнях (експорт/імпорт), замитненню/розмитненню і умовах поставки ТМЦ.
- листування/спілкування з іноземними контрагентами з приводу документації на постачання продукції (EN, PL, RUS).
- Підготовка та перевірка необхідної документації для розмитнення вантажів, звірка цін з індикативними згідно МКУ, для визначення оптимальної ціни для найвигіднішого розмитнення;
- Укладання та створення договорів, додатків, сертифікатів і специфікацій;
• З 07.02.2020 по 15.06.2020 працював менеджером з постачання та продажу послуг та товарів у компанії «Газік Груп» (Компанія займається пост-лізинговими ПК, лептопами, моніторами, а також надає послуги оформлення і достаки під ключ різних товарів, є пару роздрібних магазинів з компютерною технікою у Львові, Києві та Тернополі).
- Постачання ТМЦ згідно з заявленою кількістю і термінами (бізнес переписка, уточнення деталей і умов, укладення і редагування договорів, пошук і комунікація з перевізниками, співпраця з брокерами) /EN,PL/
- Продаж ТМЦ /ведення переговорів, пошук нових клієнтів/ (ПК, лептопи, монітори), а також послуги доставки з країн Європи замитнення/розмитнення, контроль та перевірка всіх необхідних документів на поставку.
- також доставив експрес тести на Ковід19 з Китаю і зібрав всі дозвільні документи.
• 07.20 пройшов навчання у компанії «Хегельман Транспорте Юкрейн» на позицію
«ведучого/dispatcher» ТЗ по Європі.
• З 15.07.20 по 26.09.20 працював менеджером сервісного центру і паралельно менеджером з продажу в компанії «Huawei».
- прийом і діагностика пристроїв бренду, оформлення і внесення інформації у базу,
консультація і комунікація з клієнтами по стану ремонту, вартістю запчастин і роботи.
- замовлення продукції на торговий зал, консультації клієнтів щодо характеристик, переваг і
особливостей смартфонів і аксесуарів бренду.
- прийом і відправлення брендових гаджетів і аксесуарів, які були відремонтовані.
«Нову Пошту» по цілій Україні.
• З 04.10.20 -15.05.21 "Meest International LTD". Business Product Development for B2C
e-commerce business.
- Розвиток міжнародних продуктів для “E-commerce”.
- Комунікація з міжнародними підрядниками/клієнтами/виконавцями.
- Управління бютжетом проектів, визначення оптимальних ресурсів для отримання необхідного фінансового показника проектів.
- Формування продуктових рішень: Потреба клієнта - пошук рішення - упаковка комерційної пропозиції.
- Організація супроводу та координації міжнародних проектів.
- Налагодження співпраці і пошук рішення для таких відомих “E-commerce” площадок як: AliExpress, iHerb, Next, Sanyu, Mango, Wish, Wildberries, Yun, Shein, Reserved і інших.
- Калькуляції продуктів, наради, Zoom конференції з іноземними контрагентами, написання SOP для відд. обслуговування клієнтів, першої, середньої і останньої милі.

• З 20.05.21-25.03.22 ТОВ ДК «Leo Trade” - Супервайзер ТА (Львів).
-Розвиток/Розпрацювання введеної території з нульового циклу.
- Ведення переговорів на різних рівнях, підписання договорів.
- Організація і управління роботою команди ТА (підбір, управління, навчання).
- Робота з ключовими клієнтами, контроль виконання домовленостей.
- Контроль дебіторської заборгованості.
- Аналіз і пошук нових можливостей для збільшення продажів і покриття території.
• - З 29.04.22 ТОВ «ТекстильЮА» – Керівник напряму оптового продажу (B2B).
- Розробка стратегії просування, організації і реалізації продукту з нульового циклу;
- Робота як на офісі в телефонному режимі (холодні дзвінки), так і особисті зустрічі з
керівниками компаній та підприємств, а саме самостійний пошук та планування
робочого дня/тижня/місяця подальших персональних візитів для завязання тісних і
довготривалих відносин;
- Цінноутворення, бюджетування і планування місяця, кварталу;
- Координація відділу роздрібної торгівлі, операторів і від. закупівлі і складу;
- Контроль і оптимізація дебіторської заборгованості;
- Організація доставки клієнтам товару по всій Україні;
- Робота з CRM системою Bitrix24;

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
◦ Урівноважений, відповідальний, аргументований ,комунікабельний, завжди аналізую та логічно мислю. Вважаю, що можна домовитись при будь-якій ситуації.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ
• Володію англійською, польською та російською мовами. Рідна мова – українська.
• Впевнений користувач “Windows”, “MsOffice”, “1С”, ”iOS”, “Bitrix24”, “Outlook”.
• Маю права водія категорії (А), (В) та власний легковий автомобіль.
• Маю біометричний паспорт у разі поїздок за межі України.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: