Резюме від 24 квітня 2024 Файл

Юлія

Менеджер з постачання

Вік:
52 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
ВОЙЦЕХОВИЧ ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

МІСЦЕ ПРОЖИВАННЯ:Львів
МІСЦЕ НАРОБЖЕННЯ:Львів
ДАТА НАРОДЖЕННЯ: 28.03.1972
ОСВІТА:Вища
1989–1994Львівський державний університет
ім. І. Франка
Факультет іноземних мов;
англійська філологія
Спеціальність:Філолог, викладач англійської мови та літератури
2016«Модуль» - приватні заняття з 1С 8.2.
2017 Курси декларантів, агентів з митного оформлення при Львівській Комерційній Академії
1994Львівський інститут менеджменту;
Бухгалтерські курси
ЗНАННЯ МОВ:українська, російська – на рівні носія мови; англійська – робоча, польська — на базовому рівні, достатньому для процесу закупівлі.
ЗНАННЯ ПК:Windows (Word, Excel, Access) Internet, Email, Wechat, 1С.
ДОСВІД РОБОТИ:
Жовтень 2019 р. – теп. час Інтернет магазин радіокерованих моделей та іграшок.
Посада:Internet Buyer, менеджер з постачання
Обов'язки:Закупка товарів тематики магазину (великий асортимент) з Китаю *прямі постачальники, а також торгівельні платформи Aliexpress, Alibaba), США, країн ЄС, на Україні (пошук, співпраця, вибір найкращих). Логістичний супровід поставок (морські, авіа, поштові перевезення) – пошук, моніторинг ставок, оперативна робота. Пошук та організація методів та шляхів оплати іноземних постачальникам (юань, долар, євро), балансова звітність. Розрахунок собівартості товару та внесення приходів у систему Інтернет – магазину.
Причина пошуку роботи:Одна з моїх улюбленіших робіт, робота дуже подобається і я її успішно виконую. Життя вимагає більшого рівню заробітної плати.
Серпень – жовтень 2019 р. НРТ Текстиль, Датська швейна фабрика
Посада:Buyer
Обов'язки:Закупка аксесуарів для виробництва одягу.
Причина зміни роботи:Зміна керівництва та власників фабрики, які приймали мене на роботу, ліквідація фабрики.
2018 - 2019Менеджер з постачання (професійна та побутова електропродукція), декретна ставка, тимчасова робота.
2016 – 2018Представництво литовської компанії «Лаустіга», Литва, Каунас.
Посада:Менеджер з постачання/ЗЕД, Адміністратор литовського представництва на Україні

Обов'язки:Адміністрування литовського представництва на Україні, організація роботи з нуля, здійснення повного циклу замовлення і доставки продукції (меблі, ліс, тощо) з України в Литву.
Причина звільнення:Закриття офісу в Україні.
Червень 2014 – травень 2016ПП «Шипінг Транс Сервіс»
Посада:менеджер з морських перевезень
2011- 2014 проживання та робота за кордоном
09.2009 – 10.2011ТзОВ „Мелон”, Бюро Перекладів „Лінда”
Посада:Перекладач (англійська мова) — письмовий переклад текстів різноманітної тематики
06.2000-09.2009ЗАТ „Західно – Український Консорціум”
Посади:Менеджер ЗЕД
З 2004 рокуНачальник відділу логістики та ЗЕД
Обов'язки:замовлення продукції (металопрокат) в закордонних постачальників металургійних комбінатів в великих об'ємах (до 20 тисяч тонн в рік) вагонними нормами (Росія, Казахстан, Словаччина), вантажними автомобілями (Німеччина, Росія, Казахстан, Словаччина, Туреччина, Індія), мультимодальні перевезення — море+зд, море+авто (Німеччина, Туреччина, Індія): переговори, листування, повний докуменообіг, контроль термінів поставок і оплат, ведення балансів взаєморозрахунків. Розрахунки партій для завантаження й часу доставки, мінімізація витрат по транспортуванню й оптимізація транспортних потоків.
Співпраця з ТЕК: пошук, переговори, укладання договорів на поставку міжнародних та внутрішніх вантажів, контроль взаєморозрахунків.
Співпраця з брокерськими фірмами.
Робота з митними органами: координація та контроль митного оформлення вантажів – Львів, Донецьк, Одеса (у т.ч. у портах).
Систематичний щоденний контроль — моніторинг місцезнаходження в дорозі вантажопотоків від постачальників до кінцевих споживачів та складів (автоматизований звіт).
Повний цикл роботи робота з митно - ліцензійними складами на Україні та закордоном.
Експорт: супровід зовнішньоекономічних операцій з іноземними покупцями: узгодження умов і термінім поставки та оплати у відповідності до INCOTERMS і митного законодавства України, укладання контрактів, виписка інвойсів, пакувальних листів, ведення балансів з покупцями та перевізниками; співпраця з брокерськими фірмами, митницею, координація і контроль відвантажень в адресу іноземних покупців.
В разі потреби - виписка товаро - супровідної документації: ТТН, пакетів документів (1С) на відвантаження (продаж): рахунок, податкова накладна, накладна.
Ведення бази даних (Access) постаальників, перевізників, покупців, товару.
Аналітика.
1998-2000ТзОВ “ПОЛІСЕРВІС”
БЮРО ПЕРЕКЛАДІВ
Посада:Перекладач
Обов'язки:
Письмовий переклад текстів (медичних, юридичних та ін.) та документів (установчих документів підприємств та організацій, контрактів, угод, сертифікатів, свідоцтв, довідок, документів про освіту та ін.).
МІНІСТЕРСТВО Економіки України
Посада:Головний спеціаліст Служби Міністра і Відділу Протоколу та міжнародних зв’язків
Обов'язки:
Робота в Службі Міністра:обов'язки особистого секретаря Міністра Економіки: діловодство, участь в організації протокольних зустрічей з представниками Урядів та Посольств, координація телефонних дзвінків.
Робота у відділі Протоколу: організація проведення зустрічей з представниками Урядів, Посольств, іноземних підприємств, організацій; присутність на зустрічах на вищому рівні; ведення Протоколу зустрічей та догляд за його дотриманням; письмові переклади документів, текстів та листування.
1996-1998Львівська Філія дочірнього підприємства “ЕКО-МЕД-ПОЛ Україна” (Австрійське підприємство йз 100% іноземними інвестиціями)
Посада:Офіс-менеджер
Обов'язки:
Діловодство (у т.ч. облік кадрів), робота з клієнтами (укладання угод, складання замовлень), переклад документації та листування для Головного офісу у Відні, координація роботи торгових представників та експедиторів, при необхідності виконання обов’язків логістики.
1994 - 1996 Спільне українсько-американське
підприємство “ІНТОРГ”
Посада:Офіс-менеджер – перекладач
1994АК БАНК “ВЕРХОВИНА”
Посада:Бухгалтер відділу розрахункових
операцій

Особисті якості: цілеспрямована, врівноважена, комунікабельна, ввічлива, дипломатична,
неконфліктна, професійна, швидко навчаюся та засвоюю нову інформацію, уважна до деталей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: