Резюме від 18 липня 2022 Файл

Олег

Керівник відділу продажу, директор філії

Вік:
39 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Пйочкевич Олег Андрійович, 37р
КЕРІВНИК
Освіта : неповна вища
Дата народження : 21 липня 1984р
Місто: Миколаїв, Львівська обл
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта

тренінги

спеціальність : КОМЕЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Дата закінченя 30/06/2003, стаціонар
Економічний факультет, Самбірський фаховий колледж економіки та інформатики

Курси по 1С 2005р

2012р - тренінг по продажах . Організатор компанія “Ефективні системи”, тренер Олена Маневич

2013р – тренінг по продажах. Організатор компанія “Ефективні системи”, тренер Олена Маневич

2015р - тренінг на тему « Особистий ріст» . Організатор компанія “Ефективні системи”, тренер Олена Маневич

2017р - тренінг на тему « Особистий ріст». Організатор компанія “OLOS”, тренер Олена Маневич

2019 - участь в команді по впровадженню ощадливого виробництва в компанії та застосуванню принципів 5С. Організатор Kyiv Logistics School (KLS) ( Романцов Роман, Тетяна Галушко )

2020р - тренінг з Наталею Кравченко на тему « Антикризовий менеджмент»

2020р - стратегічна сесія компанії за участю «центру Наталії Кравченко» , тренер Наталія Кравченко

ДОСВІД РОБОТИ
26/08/2019-28/02/2022
Директор Львівської філії – ТОВ «ЗАДЛЯРУХУ»
формування повного складу команди , підбір персоналу;
вирощування персоналу за рівнями зрілості;
постановка та виконання задач в CRM ( 1 С: Бітрікс24 )
організація процесу оптових і роздрібних продаж та закупки відповідно до потреб ринку;
контроль і планування прибутку;
планування продаж, контроль процесу та виконання.
впроваджені ощадливого виробництва в компанії , принципів 5С та контроль за дотриманням;
залучення та просування нових брендів на ринку ( вся територія України, 80% центральна та західна території);
формування замовлень та контроль за поставкою товару з Польщі, Китаю, Туреччини , Білорусії;
нарахування заробітної плати, бонусної та відсоткової частини;
організація логістики;
фінансове планування ;
участь в побудові стратегії компанії;
відрядження, робота з діючими клієнтами, залучення нових;
контроль і робота з дебіторською заборгованістю;
контроль документообігу і первинних документів;
За цей період : збільшено продажі на 110%, половина менеджерів виведено в ТОП 10 компанії, збільшено продажі власної продукції ( прямі заводи ) майже на 200%

21/06/2012 – 26/08/2019
Менеджер по продажах Львівської філії – ТОВ «ЗАДЛЯРУХУ»
пошук клієнтів, зустрічі , супровід від переговорів до підписання уголди;
оптові та роздрібні продажі ;
підбір запчастин, формування рахунків в 1С, реалізація та контроль за поверненням первинних документів ;
контроль та робота з дебіторською заборгованістю;
робота з молодим персоналом , допомога в адаптації, наставництво до становлення спеціаліста ;
контроль залишків на складах та поповнення товарних запасів;
розширення ассортименту відповідно до потреб ринку ;
контроль якості продукції;
замовлення товару на склад та під клієнта;
організація доставки замовлення до клієнта;
робота з рекламаційними та гарантійними випадками;
участь в команді по впроваджені ощадливого виробництва в компанії , принципів 5С
Входив в ТОП 10 менеджерів компанії, брав активну участь в розвитку філії та компанії .

01/06/2005/ – 29/02/2012
Менеджер з постачання та збуту ТзОВ «Спільне Українсько-Російське підприємство « Автоінвест»»
підбір запчастин;
відгрузка товару з веденням документації ,контроль повернення первинних документів;
робота з рекламаційними та гарантійними випадками;
формування актів виконаних робіт;
ціноутворення;
робота з молодим персоналом , допомога в адаптації, наставництво до становлення спеціаліста ;
закупівля товару, оформлення приходу на склад;
контроль залишів, ведення складу продукції;
робота з дебіторською заборгованістю;
ведення частини бухгалтерії підприємства.

Від закінчення навчання до 01/06/2005 робота в різних сферах торгівлі

ПРОФЕСІЙНі навики
управління підприємством, менеджмент ( процесний менеджмент, кризовий менеджмент)
управління ресурсами, оптимізація затрат підприємства
вміння проводити переговори – добиваюсь максимального результату
знаходжу нестандартні рішення проблем
успішний і великий досвід продаж «під ключ»
ПК – досвідчений користувач (MS Office (Word, Exel, Power Point) навігація в Internet, довідково-інформаційні програми)., знання 1С Бухгалтерії, Бітрікс24, Бінотел.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Знання мов

ЗАХОПЛЕННЯ

цінності

сімейний стан
Наполегливий , само мотивований, , зберігаю самовладання в стресових ситуаціях, орієнтованість на результат і досягнення поставленої цілі ( вивів філію з нуля на прибуток за 5 місяців)

Українська ( рідна )
Англійська ( базовий рівень )
Польська ( базовий рівень )

Спорт ,активний відпочинок, подорожі, катання на лижах, нумізматика.

Сім’я , друзі , колектив , команда, професіоналізм, результат, надійність , довіра.

Одружений, щасливий батько двох дітей

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: