Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Денис

Інженер (технічна підтримка), 23 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Системний адміністратор

з 12.2022 по 04.2024 (1 рік 4 місяці)
ТОВ Атмосфера технології природи, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-супровід роботи системи CRM Бітрікс24 (call-tracking)
-підтримка робити користувачів в CRM Бітрікс24
- підтримка робити користувачів в MS Office-365
- моніторинг та усунення інцидентів у рамках ІТ-інфраструктури
- надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів
- cупровід процесу закупівлі / гарантії обладнання та периферії (створення заявки на оплату через 1С)
- контроль працездатності обладнання користувачів (ноутбук/системний блок)
- контроль працездатності друкарських БФП (заправка обслуговування)

Інженер служби підтримки

з 12.2020 по 11.2022 (1 рік 11 місяців)
ТОВ Бізнес- Медіа ЛТД, Київ (ЗМІ, медіа)

•Забезпечення віддаленої технічної підтримки користувачів ІТ-сервісів (перша лінія підтримки)
•Облік ліцензій ПЗ,встановленого на ПК користувачів
•Моніторинг та усунення інцидентів у рамках ІТ-інфраструктури
•Робота з обліковими записами користувачів і ПК в службі каталогів Active Directory
•Надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів
•Розробка інструкцій користувачів ІТ-сервісів
•Створення поштових скриньок і груп розсилки на сервері MS Exchange згідно запитів користувачів
•Підсистема друку (HP+Konica Minolta)
•Супровід процесу закупівлі / гарантії обладнання та периферії.

Инженер службы технической поддержки

з 10.2006 по 12.2020 (14 років 2 місяці)
ФПК ДМС, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обеспечение удаленной технической поддержки пользователей ИТ сервисов
Ведение учета лицензий ПО, установленного на ПК пользователей
Удаленная установка ПО и устранение проблем на ПК пользователей
Работа с учетными записями пользователей и ПК в службе каталогов Active Directory
Прием обращений пользователей и фиксация инцидентов (первая линия поддержки пользователей
Предоставление и управление правами доступа пользователей к ИТ-сервисам
Разработка инструкций пользователей ІТ-сервисов
Создание почтовых ящиков и групп рассылок на сервере MS Exchange по запросам пользователей

Оператор call-centre

з 09.2006 по 05.2011 (4 роки 8 місяців)
ЗАО УАСК АСКА, Донецк (Фінанси, банки, страхування)

-приймання та оформлення заявки кліента з місця ДТП
-приймання та оформлення заявки клиента згідно з договором ДМС
-співпраця з асистуючою компанією,виклик на місце ДТП аварійного комісара
-консультування клієнтів з питань полісів стархування компанії

Освіта

ДТПА

Електронно-обчислювальна техніка, Донецьк
Середня спеціальна, з 1997 по 2001 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертифікат

Знання мов

  • Польська — середній
  • Іврит — початковий
  • Англійська — середній

Інвалідність

Третя група.
цукровий діабет

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: