Денис
Інженер (технічна підтримка), 23 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 44 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8327394
Досвід роботи
Системний адміністратор
з 12.2022 по 04.2024
(1 рік 4 місяці)
ТОВ Атмосфера технології природи, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
-супровід роботи системи CRM Бітрікс24 (call-tracking)
-підтримка робити користувачів в CRM Бітрікс24
- підтримка робити користувачів в MS Office-365
- моніторинг та усунення інцидентів у рамках ІТ-інфраструктури
- надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів
- cупровід процесу закупівлі / гарантії обладнання та периферії (створення заявки на оплату через 1С)
- контроль працездатності обладнання користувачів (ноутбук/системний блок)
- контроль працездатності друкарських БФП (заправка обслуговування)
Інженер служби підтримки
з 12.2020 по 11.2022
(1 рік 11 місяців)
ТОВ Бізнес- Медіа ЛТД, Київ (ЗМІ, медіа)
•Забезпечення віддаленої технічної підтримки користувачів ІТ-сервісів (перша лінія підтримки)
•Облік ліцензій ПЗ,встановленого на ПК користувачів
•Моніторинг та усунення інцидентів у рамках ІТ-інфраструктури
•Робота з обліковими записами користувачів і ПК в службі каталогів Active Directory
•Надання і керування правами доступу користувачів до ІТ-сервісів
•Розробка інструкцій користувачів ІТ-сервісів
•Створення поштових скриньок і груп розсилки на сервері MS Exchange згідно запитів користувачів
•Підсистема друку (HP+Konica Minolta)
•Супровід процесу закупівлі / гарантії обладнання та периферії.
Инженер службы технической поддержки
з 10.2006 по 12.2020
(14 років 2 місяці)
ФПК ДМС, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обеспечение удаленной технической поддержки пользователей ИТ сервисов
Ведение учета лицензий ПО, установленного на ПК пользователей
Удаленная установка ПО и устранение проблем на ПК пользователей
Работа с учетными записями пользователей и ПК в службе каталогов Active Directory
Прием обращений пользователей и фиксация инцидентов (первая линия поддержки пользователей
Предоставление и управление правами доступа пользователей к ИТ-сервисам
Разработка инструкций пользователей ІТ-сервисов
Создание почтовых ящиков и групп рассылок на сервере MS Exchange по запросам пользователей
Оператор call-centre
з 09.2006 по 05.2011
(4 роки 8 місяців)
ЗАО УАСК АСКА, Донецк (Фінанси, банки, страхування)
-приймання та оформлення заявки кліента з місця ДТП
-приймання та оформлення заявки клиента згідно з договором ДМС
-співпраця з асистуючою компанією,виклик на місце ДТП аварійного комісара
-консультування клієнтів з питань полісів стархування компанії
Освіта
ДТПА
Електронно-обчислювальна техніка, Донецьк
Середня спеціальна, з 1997 по 2001 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Дія. Цифрова освіта
1 день
Сертифікат
Знання мов
- Польська — середній
- Іврит — початковий
- Англійська — середній
Інвалідність
Третя група.
цукровий діабет
Схожі кандидати
Інженер (технічна підтримка), Junior network engineer
Київ
Спеціаліст help desk
Київ
IT-support, інженер технічної підтримки, системний адміністратор
Київ, Житомир
,
ще 2 міста