Резюме від 16 квітня 2024 Файл

Марія

Економіст

Вік:
45 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кулеба Марія Василівна
__________
(15/09/1978 р.н.), e_mail: mariakuleba@ukr. net
моб. тел. (097) 261_77_31, (050) 023_75_78
__________
Досвід роботи: 2019 р.— даний час Головне управління Держгеокадастру у Львівській області
посада: начальник відділу планування та закупівель Фінансового управління
2018 р.— 2019 р. Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства ЛОДА
посада: спеціаліст відділу
2014 р. - 2018 р. Управління капітального будівництва Львівської міської ради
посада: головний спеціаліст відділу планування та моніторингу
2012 р. Державна інспекція сільського господарства в Львівській області
посада: Державний інспектор - головний спеціаліст відділу оперативного контролю за
дотриманням вимог земельного законодавства
2005 р.— 2012 р. Управління капітального будівництва Львівської міської ради
посада: головний спеціаліст планово-економічного відділу
__________
Освіта: 2019р. Сертифікат про закінчення курсу «Правові та практичні аспекти публічних
закупівель в Україні»
2012р. Сертифікат про закінчення курсу «Основи бухгалтерського і
податкового обліку. Ведення обліку з використанням програми 1С
Підприємство: «Бухгалтерія 8 для України»
1998-2004 рр. Національний університет «Львівська політехніка» , інститут геодезії
спеціалізація: землевпорядкування та кадастр (диплом спеціаліста)
__________
Професійні навики:
• успішний досвід роботи в державній службі та органах місцевого самоврядування;
• планування закупівель та здійснення процедур закупівель товарів і послуг за рахунок державних коштів відповідно до вимог законодавства про державні закупівлі;
• підготовка пропозицій для формування бюджету;
• підготовка та подання звітності; аналіз економічних показників та моніторинг проведення робіт;
• підготовка титулів будов для здійснення фінансування;
• організація роботи по формуванню бухгалтерських документів;
• опрацювання доручень, листів, звернень;
• ПК на рівні впевненого користувача (пакет MS Office, Internet, 1С_Підприємство 8, Е_mail);
Професійні якості:
• високий рівень роботоспроможності; аналітичний склад розуму;
• вміння уникати конфліктів; дисциплінованість, наполегливість та пунктуальність;
Мови: українська, англійська - «середній» рівень володіння мовою;
__________
Особисті якості: стійкість в стресовій ситуації;
• здатність швидко орієнтуватися у складних ситуаціях;
• легко навчаюсь;
__________
Сімейний стан:
одружена, син 2001 р.н.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: