Вероніка
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8567570
Досвід роботи
Референт
з 03.2013 по 03.2020
(7 років)
ПрАТ "Інститут землевпорядних технологій", Київ (Сфера землевпорядкування, геодезії та картографії)
•планування і координування робочого графіку керівника;
•виконання доручень керівника, в тому числі і особистих;
•систематизація документів та матеріалів необхідних для роботи керівника;
•контроль виконання завдань від керівника;
•обробка та розподіл інформації: телефонні дзвінки, електронна пошта, кореспонденція;
•документообіг: приймання, реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції, передача на виконання, відправлення;
•ведення журналів реєстрації кореспонденції;
•взаємодія з бухгалтером;
•кадрове діловодство: ведення особистих справ, ведення трудових книжок, ведення журналу реєстрації трудових книжок, накази;
•взаємодія з контрагентами: ведення ділового листування, зустрічі, підготовка договорів, актів виконаних робіт, актів приймання передачі, ведення журналів договорів;
•підготовка документації для участі у тендерах: збір необхідних документів, контроль договорів, актів;
•робота з електронними реєстрами держструктур: замовлення, оплата, отримання різноманітних довідок та документів;
•організаційне супроводження діяльності товариства: оформлення протоколів, рішень, довіреностей, статутів, взаємодія товариства з банківськими установами (відкриття рахунків, підготовка документів для отримання гарантій, кредитів, зміна керівництва та інформації про товариство, взаємодія товариства з приватними нотаріусами, ЦНАПами;
•підготовка та проведення засідань наглядової ради товариства;
•ведення, оформлення та зберігання протоколів засідань наглядової ради товариства;
•організація, підготовка та проведення загальних зборів акціонерів «під ключ»: взаємодія з аудитором товариства, підготовка звітності товариства (річних та особливих інформацій), подання до НКЦПФР; взаємодія товариства з Національним депозитарієм України (підготовка, складання та подання документів); допомога акціонерам у взаємодії з депозитарними установами (обслуговування акціонерів); взаємодія товариства з державною реєстраційною службою (реєстрація змін статутних документів, зміна керівника, внесення інформації про товариство та кінцевих бенефіціарів в ЄДР); ведення, оформлення та зберігання протоколів засідань загальних зборів товариства;
•робота з орендарями: договори, акти;
•контроль та оформлення документів на послуги сторонніх організацій;
•контроль наявності, замовлення та приймання продуктів, хозтоварів, канцтоварів, палива;
•контроль чистоти офісу;
•організація свят.
Секретар керівника
з 09.2012 по 02.2013
(5 місяців)
Управління праці та соціального захисту населення Роменської міської ради, Ромни (Державні організації)
Ресепшіоніст
з 11.2009 по 11.2010
(1 рік)
Виконавчий комітет Роменської міської ради, Ромни (Державні організації)
Помічник керівника відділу експорту
з 08.2007 по 10.2009
(2 роки 2 місяці)
ТОВ "Роменський завод продовольчих товарів", Ромни (Промисловість та Виробництво)
Освіта
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Факультет іноземних мов, Суми
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси крою та шиття Центрального будинку офіцерів ЗСУ
з 09.2022
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Особисті якості:
коммунікабельність,
ввічливість,
дисциплінованість,
вміння працювати в команді, пунктуальність,
стресостійкість,
організаційні здібності,
неконфліктність,
знання ділового етикету,
відповідальність,
відсутність шкідливих звичок
Захоплення та інтереси:
Рукоділля (шиття, вишивка, в'язання, декор);
Читання.
Що до перерви в трудовому стажі - останне місце роботи, Товариство, припинило провадити свою діяльність з початком пандемії covid-19, згодом сталося захворювання на covid-19 та реабілітація після цієї хвороби.
З 09.2022 по нині - волонтерська робота: пошиття речей для ЗСУ.
Схожі кандидати
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент, помічник
35000 грн, Київ, Львів
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер, адміністратор
Київ
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
25000 грн, Київ
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент
25000 грн, Київ, Дистанційно