• Файл

Марко

Менеджер з постачання

Вік:
26 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Барбадин Марко Вікторович

Менеджер з постачання

Дата народження: 24.01.1998
Місто: Львів,
Моб. телефон:(viber/telegram) [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Instagram: marko_barbadyn
Facebook: Марко Барбадин
Освіта:
Вересень 2013р. – травень 2015р. Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізизною підготовкою імені Героїв Крут
Вересень 2015р. – червень 2019р. Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, спеціальність охорона праці ( денна форма навчання)
Вересень 2019р. – лютий 2021р. Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, спеціальність пожежна безпека ( денна форма навчання)
Додаткова освіта:
Також по обміну закінчив головну школу пожежної служби у місті Варшава.
Досвід роботи:
На фрілансі працював 4 місяці менеджером з туризму в море турів.
Під час навчання в Польщі працював мерчендайзером у мережі магазинів ROSSMAN.
Вирощував зелень, тому досвід у продажі і збуті власного товару точно присутній.
У жовтні 2021 року відкрив кафе фаст-фуду ( кебаб, картопля-фрі, сендвічі, напої, тощо), через деякі обставини довелось закритись. Але за цей час здобув корисні навички і досвід.
Не великий досвід ведення торгівлі по системі дропшипінгу.

Теперішня робота – інженер з охорони праці на паперовій фабриці Бібльос ( входить 2 виробничі цехи, ресторан, бібліотека, пансіонат) + менеджер по постачанню і продажу поліграфічних послух і матеріалів.

Професійні навички і обов´язки:
Здійснення пошуку і замовлення товару, сировини згідно графіку і потреб
Здійснення контролю товарних запасів
Пошук потенційних постачальників, запити на комерційні пропозиції
Аналіз комерційних пропозицій
Пошук і організація доставки, логістики
Виконання прямих доручень директора
Робота з відділом бухгалтерії
Оформлення щоденого і місячного звіту виконаної роботи.
Здійснення контролю за цінами, аналіз ринку, конкурентів.

Особисті якості:
Пунктуальність, комунікабельність, стресостійкість, здатність до швидкого навчання, дружелюбний. Швидко засвоюю нові знання і навички.
Читання книг, наприклад: Робін Шарма, Дейл Карнегі, Аллан і Барбара Пізи, Стівен Р. Кові, тощо.
уміння працювати з базовими програмами MS Office ( Excel, Power Point, Word, ;
Знання мов: українська — рідна; російська – добре; польська – початківець
Я той хто вам потрібен.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.
Без шкідливих звичок.
Бажаний рівень заробітньої плати: від 15-17 000 (чим більше тим краще)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: