Резюме від 31 січня 2024 Файл

Роман

Керівник відділу закупівель

Вік:
38 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Яремко Роман Степанович

Дата народження: 23.12.1985р.
Адреса проживання: м.Львів, Пр.Червоної Калини 107/28
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел.пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: У пошуках нових цікавих вакансій, які пов’язані із діяльністю постачання, так як маю чималий досвід у цьому напрямку. Також розгляну інші подібні спеціальності у яких мої професійні навики будуть корисними.
Вміння та навички: впевнений користувач ПК: MicrosoftOffice (Word, Excel, PowerPoint), навички по роботі у Internet, E-mail, досконале володіння офісною технікою.
Досвід роботи у 1-С Бухгалтерія 8,3 (Підприємство), частковий досвід роботи у SAP ERP (резервування ТМЦ, робіт/послуг, проведення актів приймання-передачі, виконаних робіт/послуг.), SAPMDG (створення та редагування контрагентів), BAF.
Досвід роботи:
05.2022 по сьогоднішній деньТОВ «ВП ТЕРМОКРАФТ» м. Львів,
ТОВ «Будівельний Альянс Монтажпроект» м. Львів
менеджер управитель з постачання

04.2021по 04.2022 ТОВ "Авалон Інк" м.Львів
менеджер з постачання
Посадові обов’язки:
1. Підготовка пропозицій матеріалів/робіт/послуг дляосновних технічних рішень по проекту в співпраці зтехнічним відділом.
2. Заповнення протоколу домовленостей «Розподіл та погодження цін на матеріали між ГП та Замовником»:
▪ Визначення розцінок матеріали;
▪ Визначення форми оплати;
▪ Визначення типу договору (2-ох сторонній, 3-охсторонній, поставки, підряду і т.д).
3. Складання графіку тендерів, поставок та оплат:
▪ Своєчасне складання, на основі поданих будівельних графіків, графіків тендерів, договорів, оплат та поставок.
4. Організація проведення тендерів:
▪ Формування запрошення до участі у тендері (містить всі необхідні дані та технічні завдання для наданнякомерційної пропозиції);
▪ Пошук потенційних постачальників, підрядників, надавачів послуг.
5. Надання проекту висновку по тендеру:
▪ На основі отриманих пропозицій проводиться аналіз та складається висновок по тендеру і пропонується переможець тендеру до розгляду керівнику відділу постачання та учасникам тендерного комітету.
6. Підготовка заявки на договір, на оплату та отримання погоджень:
▪ На основі проведеного тендеру подається заявка надоговір з умовами вказаними в висновку тендеру тавсіма необхідними документами;
▪ Подається заявка на оплату згідно умов договору (опційно).
7. Складання протоколів погодження (позатендерні закупівлі):
▪ Проведення переговорів, отримання та аналізкомерційних пропозицій, складання та затвердженняпротоколів погодження на поставку/підряд/послуги.
8. Контроль за виконанням зобов’язань контрагентами:
▪ Контроль своєчасності поставок матеріалів на основіданих 1С (даних представника на об’єкті);
▪ Контроль за своєчасністю виконання робіт/надання послуг;
▪ Проведення претензійної роботи з контрагентами, подання інформації в юридичний відділ проневиконання договірних зобов’язань для складанняпретензій.
9. Планово-аналітична робота:
▪ Формування бюджету (ціни на матеріали, роботи, послуги);
▪ Формування фінансового плану;
▪ Формування накопичувальної відомості;
▪ Актуалізація графіку тендерів, договорів, поставок.
02.2018 по 04.2021 ТОВ "Вельт Капітал" м.Львів
менеджер з постачання
Посадові обов’язки:
Робота із кошторисами, складання графіків поставок ТМЦ та їх особиста реалізація із поточною документацією, ведення кредиторської заборгованості, оплати, аналізи, звітності, тощо, логістика та координація власного автотранспорту.
07.2012 по 02.2017 ВП «ЛЬВІВЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ» ПАТ «ДТЕК ЗАХІДЕНЕРГО», м. Львів
Інженер виробничо-технічного відділу (із поєднанням посад економіста матеріально-технічного постачання та інженера служби з охорони праці).
Посадові обов’язки:
• Виконання робіт по складанню відомостей забезпечення матеріалами, інструментом, устаткуванням і комплектуючими виробами капітального будівництва та ремонтно-експлуатаційних потреб підприємства.
• Перевірка достовірності визначання в заявках підрозділів підприємства потреби в матеріалах, інструменті, устаткуванні і комплектуючих виробах та на їх основі, а також відповідно до титульних списків і проектної документації формування зведених заявок.
• Розробка графіків постачання матеріалів, інструменту, устаткування на основі затверджених термінів (графіків) виконання ремонтних робіт.
• Підготовка технічних завдань, проведення маркетингового дослідження цін на матеріали та устаткування з формуванням відповідних документів.
• Підготовка проектів договорів з постачальниками, технічних завдань на устаткування і матеріали.
• Проведення визначення відповідності устаткування і матеріалів до проектної документації та написання власних зауваження, якщо такі виникають.
• Контроль за дотриманням умов належного зберігання товарів та обладнання на складах підприємства.
• Контроль термінів постачання матеріалів та устаткування.
• Перевірка заявок на внесення доповнень в Класифікатор ТМЦ, формування зведеної заявки та передача її електронною поштою у Департамент методології бухгалтерського обліку (відділ НСІ) та Адміністратору Класифікатора ТМЦ.
• Контроль та звітність за утвореними відходами на виробництві, організація їх подальшої утилізації, а також виконання інших завдань, що стосується екології.
• Контроль та розробка наказів, стосовно дотримань правил з охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві.
• Організація проведення медичних, наркологічних, психіатричних, психофізіологічних обстежень працівників, а також професійних навчань.
• Контроль за дотримання у належному стані засобів пожежогасіння, препаратів першої невідкладної медичної допомоги, організація закупівель по їх оновленню, випробуванню.
• Проведення планових та позапланових інвентаризацій.
• Виконання інших доручень керівництва в межах своєї компетенції і фахової підготовки.
06.2011 по 07.2012 ПАТ «ДТЕК ЗАХІДЕНЕРГО», м. Львів
економіст II категорії відділу матеріально-технічного забезпечення.
01.2011 по 05.2011 ВАТ «ЗАХІДЕНЕРГО», м. Львів
економіст відділу комплектації металопрокатом, трубами, будівельними матеріалами, хімпродукцією, ПММ.
06.2009 по 01.2011 ВП«ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ» ВАТ«ЗАХІДЕНЕРГО»,
м.Львів
економіст матеріально-технічного забезпечення відділу комплектації.
Освіта:
Львівська Комерційна Академія
Спеціальність - спеціаліст міжнародних економічних відносин.
05.2003 – 06.2008

Додаткова інформація:
• комунікабельний, легко знаходжу спільну мову з людьми, вмію працювати в команді та ефективно створювати організацію робочого процесу.
• наполегливий, відповідальний, ініціативний.
• приділяю високу увагу поставленим завданням,самовдосконалююся у робочому процесі.
• керую автомобілем (В,С).
• без шкідливих звичок
• одружений.
Володіння мовами: українська (рідна), російська (задовільно), англійська (intermediate).

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: