• PRO

Назар

Customer support representative

Розглядає посади:
Customer support representative, IT-спеціаліст, Сервісний інженер
Вік:
24 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець тех. підтримки

з 10.2022 по нині (2 роки 10 місяців)
Датагруп, Volia, Луцьк (Телекомунікації, зв'язок)

Обслуговування клієнтів по технічних питаннях пов"язаних із мережею інтернет. Консультація, та віддалене налаштування комутованого обладнання компанії, робота в ServiceDesk, створення/редагування договірів в біллінгу. Моніторинг обладнання та листування із іншими відділами підтримки мережі.

Освіта

ЛНТУ

Комп'ютерний інженер, Луцьк
Вища, з 2019 по 2022 (3 роки)

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • DHCP
  • Технічна підтримка користувачів
  • Користувач ОС Windows
  • Адміністрування ОС Windows
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Дисциплінованість
  • Діагностика ПК
  • Налаштування маршрутизаторів
  • Адміністративна робота
  • NAT
  • Налаштування мережевого обладнання
  • Системне адміністрування
  • Налаштування DNS
  • Бажання вчитися і розвиватися
  • Перша лінія підтримки
  • Друга лінія підтримки

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Я шукаю постійне місце роботи, пов'язане із сферою IT. Про себе можу добавити що, через попередні місця роботи, я вмію працювати із клієнтами, маю терплячий характер, готовий допомогти. Підходить робота у нічні зміни. Швидко навчаюсь, якщо потрібно працювати із чимось новим.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: