Резюме від 28 лютого 2024 PRO

Андрій

Директор магазину, регіональний менеджер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
23 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з контролю руху товару

з 04.2023 по нині (1 рік)
Berta group, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні навички:

Управління запасами

- Логістичні операції

- Введення та відстеження даних в системі WMS

- Виконання замовлень

- Обслуговування клієнтів +170 ТТ (Мережа магазинів Близенько)

- Зворотній зв'язок.

- Вирішення проблем.

- Організаторські здібності.

- Керівництво.

- Збереження майна компанії.

- Складський облік в системах 1С, ІT Market, WMS.

- Знання процедур і систем закупівель.

Основні обов’язки:

- підготовка відповідей та вирішення звернень та запитів клієнтів (Мережа магазинів Близенько);

- надання консультаційних послуг;

- контроль за своєчасним поданням інформації проблем в логістичному ланцюжку, оперативне рішення проблем по запізненню авто, шляхом оповіщення відповідним відділам;

- проведення розшуку товару в системі відео нагляду;

- обробка вхідних та вихідних комерційних актів;

- проведення аналізу по результатам контролю та формування статистики по відхиленням;

- проведення заходів, направлених на зменшення несвоєчасної доставки вантажу;

- розгляд претензій клієнтів, пов'язаних з нестачами, пересортом, надлишками товару при поставках від РЦ;

- контроль залишків на складах;

- ведення контролю вхідних і вихідних переміщень і забезпечення точності у всій документації, пов'язаної з переміщенням товарів між РЦ та магазинами;

- керування повсякденною діяльністю команди працівників і надання вказівок;

- контроль за точним обліком усіх замовлень і відправлень;

- забезпечення дотримання правил безпеки та політики компанії;

- контроль за транспортуванням товару по усьому логістичному ланцюжку;

- моніторинг та оцінка ефективності роботи персоналу;

- ведення обліку загальних даних обслуговування магазинів, а також претензій магазинів за допомогою EXCEL;

- формування об’єктивної статистики по відхиленням, надання пропозиції керівництву щодо їх зменшення;

- аудит та контроль якості приймання товару від РЦ працівниками магазинів;

- змінна та введення нових бізнес-процесів для оптимізації процесу «приймання товару від РЦ».

Додаткові навички:

- Володіння комп'ютером та супутнім програмним забезпеченням (1С: Інформаційна база «Логістична», система управління складом: WMS, IT Market, Bitrix, Colloborator, платформа Business Intelligence (OneClick), Сreatio, SmartPSS, MS Excel, MS Word, MS Office).

- Сильні організаційні навички та навички вирішення проблем.

- Практичні знання правил і практики техніки безпеки.

- Відмінні комунікативні та міжособистісні навички.

- Можливість переглядати та аналізувати дані та звіти.

- Можливість працювати в режимі багатозадачності.

- Вміння працювати самостійно та з командами.

- Досвід роботи в стислі терміни.

Адміністратор торгового залу

з 09.2022 по 04.2023 (7 місяців)
Близенько, мережа продуктових магазинів, Львів (Роздрібна торгівля)

Досягнення:
Серед моїх обов'язків на цій посаді входило;

Організація безперебійної роботи торгового залу у магазині;

Участь у підборі персоналу торгового залу;

Керівництво працівниками у торговому залі;

Навчання продавців, організація та контроль їх роботи у торговому залі;

Замовлення та приймання товарів;

Контроль стану торговельного залу, у тому числі чистоти та порядку у магазині, дотримання санітарно-гігієнічних вимог;

Контроль дотримання грамотної та зручної викладки товару для покупців на торговому залі,

Контроль якості та термінів придатності товару, правильного оформлення цінників;

Контроль за дотриманням правил зберігання продовольчих товарів у торговому залі;

Вилучення з продажу неякісних товарів, а також продукції зі терміном придатності, що минув;

Контроль справності обладнання у торговому залі;

Організація своєчасного усунення несправностей у магазині;

Консультування покупців; розгляд претензій покупців; запобігання та вирішення конфліктних ситуацій у торговельному залі;

Підготовка товару у торговому залі до інвентаризації; допомога у проведенні інвентаризації;

Координація проведення промо та рекламних акцій у магазині, у тому числі маркетингових заходів на торговому залі;

Ведення документообігу та звітності.

Управління товарними запасами і асортиментом;

Організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);

Серед професійних навичків на цій посаді можна виділити:

Впевнений користувач ПК та офісних програм;

Навички управління людьми;

Організаторські здібності;

Управління товарними запасами і асортиментом;

Досвід ведення касових, прибутково-видаткових документів;

Уміння мотивувати персонал;

Навички роботи з постачальниками, РЦ, торговими представниками;

Уміння вирішувати конфліктні ситуації;

Навички спілкування з клієнтами;

Навички роботи в програмі 1С, IT Market, Bitrix, Colloborator;

Досвід роботи виконуючого обов'язків Директора магазину;

Продавець-консультант

з 06.2021 по 09.2022 (1 рік 3 місяці)
Сільпо, Львів (Роздрібна торгівля)

В мої обов'язки входило:

- компетентне ввічливе обслуговування відвідувачів у торговому залі;

- надання грамотних консультацій з будь-яких питань, що стосуються продукції та здійснення покупки;

- створення комфортних умов вибору товару;

- передпродажна підготовка товару: розпакування, перевірка кількості продукції, відповідність найменуванню, огляд наявності браку, маркування;

- проведення переобліку;

- робота з касовим апаратом;

- підготовка до роботи торгового залу: контроль наявності товару та цінників на ньому, розміщення товару відповідно до товарних груп, принципів мерчандайзингу, підтримання чистоти в залі;

- прийом товару;

- підтримка чистоти та порядку на торговому залі;

- контроль термінів придатності;

- інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;

- прибирати зайве;

- поповнення вітрини;

- здійснювати прибирання;

- розкладати продукцію згідно з планом викладання товару.

Серед основних навичок можна виділити:

- уміння знайти підхід до покупця;

- навики вирішення конфліктних ситуацій;

- знання пакету програм MS Office;

- знання корпоративної програми Fozzy client.

Освіта

Державний вищий навчальний заклад "Національний лісотехнічний університет України"

Кафедра економічного менеджменту, 282 Публічне управління та адміністрування., Львів
Вища, з 2023 по 2025 (2 роки)

Львівський національний університет імені Івана Франка

Історичний факультет, середня освіта (Історія), Львів
Вища, з 2018 по 2022 (4 роки)

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint Internet Explorer Opera MS Access Mozilla Firefox Google Chrome WordPad Веб-браузери Аміго Користувач 1С Контроль цінників Продаж продовольчих товарів Управління персоналом Управлінські навички Управління командою Користувач WMS Creatio Знання складської логістики User Bitrix24 1С:Торгівля і склад Smart PSS Business analysis

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: