Резюме від 3 січня 2023 Файл

Mykola

Керівник виробництва

Вік:
39 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Шевченко Микола Юрійович
Адреса проживання: м. Ірпінь
Рік та місце народження: 23.07.1984 м. Дніпро
Сімейний стан: одружений, є дитина
Водійське посвідчення: категорія «А1» «В1» «В»
Моб.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
2015 Харківський державний університет харчування та торгівлі.
Спеціальність: Економіка підприємства
2006 Технолого-Економичний Технікум
Спеціальність: Товарознавець-комерсант.
1999 - 2001г. СШ №148
1991 – 1999г. СШ №38

ДОСВІД РОБОТИ:
2001-2002 ТОВ Rapid Engineering.
Посада: Кладовщик.
Обов’язки: Складский облік, прийом та видача товару зі складу, щомісячна інвентаризація
складу

2003-2005 ТОВ РГ Акварель.
Посада: Менеджер з реклами
Обов’язки: Пошук нових клієнтів, супровід існуючих клієнтів.
(Завнішня реклама, реклама на/в транспорті, сувенірна продукція, полиграфія,
широкоформатний друк, оформлення інтер’єрів).

2005 – 2007 ЧП Шевченко
Посада: Приватний підприємець.
Обов’язки: Продаж, установка металопластикових та алюмінієвих конструкцій.
Виготовлення металоконструкцій.

2007-2008 Алеф Виналь ТОВ Атлантис.
Посада: Менеджер відділу реклами та PR.
Обов’язки: Розміщення зовнішньої реклами на території України. Підбір адресних
програм для торгівельних марок компаній. Контроль розміщення рекламного матеріалу.
Перевірка фотозвітів.
Проведення тендерів на розміщення зовнішньої реклами.

2008 - поліграфічний центр Forward press (м. Київ)
«Цифрова Друкарська Машина «Xerox IGEN3»
філіал ТОВ РГ Акварель.
Посада: Ведучий менеджер.
Обов’язки:
- цінова політика – польовий збір інформації про ціни конкурентів
- розробка та ведення бази данних
- складання прайсу
- переговори та договора с постачальниками
- проведення співбесід та підбір персоналу
- навчання персоналу
- контроль виконання планів для менеджерів
- проведення переговорів з рекламними агенціями та проведення презентацій для
корпоративних клиєнтів.

2008-2009 – ЗАТ ХОУМ КРЕДИТ БАНК
Посада: Ведучий спеціаліст відділа маркетингу регіональної мережі.
Обов’язки:
- Реалізація регіональных бюджетів (розміщення реклами на радіо, регіональному ТБ,
в прессі, в транспорті, на бордах, в мережі)
- Забезпечення рекламною та сувенірною продукцією відділень банку, проведення
рекламних кампаній в регіонах
- Забезпечення контролю: виконання банківських стандартів, якості рекламної та
сувенірної продукції, наявність реклами на відділах, доставки та розподілення
рекалмної продукції в регіонах між відділеннями.

2010-2011 – ТОВ «Юнівест ПРЕпресс»
Посада: Провідний менеджер з продажу.
Обов’язки:
- цінова політика – польовий збір інформації про ціни конкурентів
- розробка та ведення бази данних
- складання прайсу
- переговори та договора с постачальниками
- проведення співбесід та підбір персоналу
- навчання персоналу
- Пошук клієнтів та супровід існуючих
- контроль виконання планів для менеджерів
- проведення переговорів з рекламними агенціями та проведення презентацій для
корпоративних клиєнтів.

2011-2022 – ТОВ «Юнівест ПРЕпресс»
Посада: Керівник цифрового виробництва

Обов’язки:
Перспективне планування та розвиток компанії:
- Участь в управлінських нарадах та розробці загальної стратегії компанії;
- Аналіз ринкових тенденцій, відстеження розвитку технологій та продуктів.
- Прогнозування та перспективне планування персоналу.
- Побудова системи взаємозамінності персоналу.

Загальна організація роботи відділу:
- Забезпечення організаційно-технічних умов, необхідні виконання завдань.
- Забезпечення оптимальних умов праці.
- Контроль над дотриманням охорони праці.
- Технічний та технологічний контроль.
- Створення систем ефективної комунікації усередині відділу.
- Розробка форм внутрішніх документів: Плани, звіти...
- Впровадження процесів взаємодії між підрозділами

Оперативне управління виробництвом:
- Щоденний аналіз списку робіт, завантаження виробництва, розстановка пріоритетів,
постановка завдань керівникам дільниць;
- Гнучке управління ресурсами та переміщення між ділянками з метою усунення
«вузьких місць» та виконання всіх завдань у заплановані терміни;
- Організація звітності про просування замовлень дільницями «онлайн», узгодження
уточнених термінів з менеджерами;
- Оперативне опрацювання нестандартних продуктів за зверненнями менеджерів
(розробка технології);
- Прийняття рішень щодо розміщення робіт на субпідряді;
- Вирішення конфліктних ситуацій;

Оперативне управління персоналом:

- Створення та потокове коригування посадових інструкцій
- Побудова системи мотивації.
- Підбір персоналу (заявки, проведення співбесід);
- Організація навчання співробітників відділу, а також підвищення їхньої кваліфікації.
- Оперативна звітність: табелювання, складання графіка змін, графіка відпусток,
розрахунок ЗП, затвердження та видача ЗП ...;
- Забезпечення командної роботи, сприяння тому, щоб усі співробітники доповнювали
одне одного.

Продукція:
- Організація повного циклу виробництва товарів.
- Складання ефективних технологічних карт виробництва;
- Розробка норм витрат матеріалів та часу на виробництво продукції.
- Перевірка виконаної підлеглими роботи на відповідність отриманому завданню.
Контроль якості продукції, що випускається
- Впровадження нових продуктів із завдань керівника;

Матеріали:
- Затвердження мінімального запасу складу;
- Формування завдань фахівця із постачання;
- Формування плану та завдань із тестування нових матеріалів;
- Авторизація матеріалів для використання на виробництві;
- Організація бережливого зберігання матеріалів;

Обладнання:

- Аналіз ринку спеціалізованого устаткування; відвідування професійних виставок,
демонстрацій;
- Підготовка пропозицій щодо оптимізації парку обладнання;
- Організація безперебійної роботи устаткування; планово-попереджувального та
оперативного ремонту;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: