Резюме від 20 січня 2023 PRO

Євгеній

Керівник контакт-центру

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Полтава
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Івано-Франківськ, Інші країни, Київ, Львів, Одеса, Полтава, Харків, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з розвитку бізнесу

з 03.2019 по нині (5 років 2 місяці)
WTS Group, Полтава (Телекомунікації, зв'язок)

Запуск контакт-центру з нуля;
Управління операційною діяльністю компанії;
Безпосередня участь у запуску та супроводженні проектів на всіх етапах;
Забезпечення високого рівня якості обслуговування клієнтів шляхом оцінки дзвінків, проведення мотиваційних заходів для персоналу всіх рівнів;
Постановка задач та контроль виконання планів KPI;
Впровадження KPI, системи навчання та адаптації, системи оплати праці, системи моніторингу якості роботи
Розробка та інтеграція інструкцій, стандартів, алгоритмів роботи, бази знань, стратегії роботи;
Координація роботи підрозділів;
Планування штату та побудова графіків роботи згідно з прогнозованими навантаженнями контакт-центру;
Контроль безперебійної роботи обладнання та програмного забезпечення компанії.

Керівник відділу продажу

з 02.2018 по 03.2019 (1 рік 1 місяць)
Gcom, Полтава (Телекомунікації, зв'язок)

Розробка навчального матеріалу, бази знань;
Створення скриптів з продажу товарів та послуг;
Навчання нового персоналу та контроль рівня знань штатних працівників;
Розробка та впровадження системи мотивації та KPI для співробітників;
Формування звітності за результатами виконаної роботи;
Підбір, навчання, управління та організація роботи персоналу, створення та підтримка командного духу в колективі;
Контроль та покращення якості обслуговування, прослуховування дзвінків;
Розробка і впровадження нових методів роботи, в тому числі нових IT-рішень для поліпшення сервісу.

HR менеджер

з 10.2017 по 02.2018 (4 місяці)
Gcom, Полтава (Телекомунікації, зв'язок)

Керівництво персоналом, дотримання термінів виконання задач, координація роботи;
Формування системи розвитку персоналу (навчання, перекваліфікація, підвищення кваліфікації персоналу);
Розробка та ведення організаційної структури, положень, посадових інструкцій, штатного розкладу;
Формування системи мотивації та адаптації персоналу;
Робота із системою оплати та нормування праці персоналу;
Кадрове планування та формування кадрового резерву.

Освіта

Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Інженерія програмного забезпечення, Харків
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Прохання "кол-центрам" що займаються фінансовими махінаціями НЕ ТУРБУВАТИ.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: