Резюме від 9 червня 2023 PRO

Тетяна

Адміністратор, офіс-менеджер, продавець-консультант

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор. Менеджер з підбору персоналу

з 05.2020 по 11.2021 (1 рік 6 місяців)
Агенція з підбору домашнього персоналу, Київ (Пошук персоналу, HR)

- Організація циклу процесу підбору персонала;
- пошук кандидатів, робота з job-сайтами, соціальними мережами;
- розміщення вакансій, ведення обліку та звітності вакансій;
- прийом нових заявок та робота з поточними;
- підбір персоналу згідно чітким вимогам клієнта;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід в офісі, відбір кандидатів на вакансії, формування кадрового резерву;
- робота з програмою e-staf, ведення бази даних персоналу, внесення данних, контроль актуальної інформації, внесення змін;
- написання резюме кандидатів згідно данної сфери праці;
- організація співбесіди із замовниками вакансій;
- підготовка кандидатів до співбесіди із клієнтами, підтримка та допомога при адаптації на новому місті роботи;
- організація роботи життєдіяльності офісу, замовлення всього необхідного.

Продавець-консультант, онлайн

з 05.2018 по нині (6 років 1 місяць)
DevicePortal, Київ (Приватні особи)

- консультація клієнтів з приводу послуг 3D-друку, продукції;
- прийом та оформлення замовлень на виготовлення нових об’єктів чи реставрації старих деталей;
- розміщення на сайті актуальної продукції.

Адміністратор. Менеджер з підбору персоналу

з 07.2013 по 11.2016 (3 роки 4 місяці)
Агенція з підбору домашнього персоналу "Аеліта", Київ (Пошук персоналу, HR)

- Організація циклу процесу підбору персонала;
- пошук кандидатів, робота з job-сайтами, соціальними мережами;
- розміщення вакансій, ведення обліку та звітності вакансій;
- прийом нових заявок та робота з поточними;
- підбір персоналу згідно чітким вимогам клієнта;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід в офісі, відбір кандидатів на вакансії, формування кадрового резерву;
- робота з програмою e-staf, ведення бази даних персоналу, внесення данних, контроль актуальної інформації, внесення змін;
- написання резюме кандидатів згідно данної сфери праці;
- організація співбесіди із замовниками вакансій;
- підготовка кандидатів до співбесіди із клієнтами, підтримка та допомога при адаптації на новому місті роботи;
- супровід кандидатів на зустрічі з клієнтами на виїзних співбесідах;
- підготовка необхідної документації при прийомі на роботу;
- організація та контроль проведення профільних курсів з підготовки домашнього персоналу;
- організація роботи життєдіяльності офісу, замовлення всього необхідного;
- контроль роботи прибиральниці та співпраця з підрядними організаціями.

Менеджер з підбору персоналу

з 12.2012 по 05.2013 (5 місяців)
Агенція з підбору доманього персоналу "Азбука семьи", Київ (Пошук персоналу, HR)

- Організація циклу процесу підбору персонала;
- пошук кандидатів, робота з job-сайтами;
- розміщення вакансій, ведення обліку та звітності вакансій;
- прийом нових заявок та робота з поточними;
- підбір персоналу згідно чітким вимогам клієнта;
- проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід в офісі, відбір кандидатів на вакансії, формування кадрового резерву;
- ведення бази даних персоналу;
- написання резюме кандидатів згідно данної сфери праці;
- організація співбесіди із замовниками вакансій;
- підготовка кандидатів до співбесіди із клієнтами;
- організація роботи життєдіяльності офісу, замовлення всього необхідного.

Адміністратор готелю на Лук'янівці

з 02.2012 по 04.2012 (2 місяці)
Готель, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- консультування клієнтів по телефону і особисто;
- бронювання номерів готелю, робота з міжнародними системами бронювання;
- прийняття оплати, робота з кассою;
- контроль за роботою обслуговуючого персоналу;
- ведення звітної документації;
- оперативне виконання завдань керівника;
- ведення клієнтської бази, інформування про новини готелю, вітання зі святами;
- реклама готелю.

Освіта

Національний авіаційний університет, Інститут міжнародних відносин

Туризм, готельно-ресторанна справа, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

-Активна життєва позиція, цілеспрямованість;
-Маю організаторські здібності;
-Комунікабельна, вмію працювати в команді;
-Відповідальна, пунктуальна, стресостійка;
-Креативність, ініціативність;
-Легко навчаюсь новому.

Вишивання під замовлення, вязання декоративних виробів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: