Резюме від 10 березня 2024 PRO

Євгеній

Таргетолог, інтернет-маркетолог (чат-боти)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
26 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Team leader

з 01.2024 по нині (3 місяці)
Leeloo.ai, Дистанційно (IT)

- Відбудовую бізнес-модель агентства з побудови тунелів продажів для бізнес-цілей клієнтів під ключ.

Маркетолог

з 05.2023 по нині (11 місяців)
Leeloo.ai, Дистанційно (IT)

Обовʼязки:
• Генерував прибуткові зв'язки для різних типів бізнесу: розробляв і тестував гіпотези залучення клієнтів, створував УТП та, креативи під ЦА для досягнення оптимальної ефективності реклами.
• Формував фундамент маркетингу та логіку шляху клієнта для чат-ботів.
• Збирав тунелі продажів. (Чат-боти).
• Вивчав та впроваджував різноманітні інструменти лідогенерації.
• Налаштовував таргетовану рекламу через Facebook Ads та Google Ads.
• Вів звітність за ключовими показниками на щоденній та щотижневій основі.
• Досягав ключових показників CPM, CTR, вартості підписника, вартості ліда, кількості MQL лідів.

Досягнення:
- Реалізував свій маркетинговий досвід в більше ніж 7-ми нішах, бізнесах з різних куточків світу від США до Азії та Дубай.
- Реалізував більше ніж 150 000$ рекламного бюджету.
- Побудував ефективні маркетингові стратегії, та шлях клієнта який дозволив бізнесам продавати свої продукти та послуги на автоматі використовуючи лише чат-боти в месенджерах.
- В деяких кейсах окупність ROMI дорівнювала від +250%

Таргетолог

з 01.2023 по нині (1 рік 3 місяці)
Bankalozhka, Дніпро (Харчова промисловість)

Запит на просування інтернет-магазину для компанії "Bankalozhka" - крафтові продукти харчування

Ситуація:
"Банка Ложка" була молодою компанією, що виробляє якісну крафтову, харчову продукцію. Компанія хотіла збільшити свій клієнтську базу та популярність, а також збільшити продажі продукту.

Стратегія:
- Аудиторія: Почав зі збору даних про аудиторію яка цікавиться такою продукцією, провів аналіз конкурентів, топів ринку
- Розробив рекламні креативи, тексти та сформував офери
- Кампанії на Facebook та Instagram: Створив та запустив рекламну кампанію на Facebook та Instagram, спрямовану на ЦА. Рекламні оголошення мали на меті розповісти про продукт.
- Ретаргетинг: Використовував ретаргетингові кампанії, щоб спонукати вже зацікавлених користувачів до покупки. Для цього використовував креативи зі знижками та промокодами для покупок.
- Створив та запустив відео-рекламу, щоб дати можливість аудиторії кращий огляд продукту та створити більше інтересу до нього.

Результат:
- Збільшення впізнаваності
- Підвищення свідомості до споживання крафтової продукції від невеликого виробника
- Збільшення продажів, напрацювання постійних клієнтів

Таргетолог

з 09.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
Студія краси, Дніпро (Краса, фітнес, спорт)

Досягнення:
- Завдяки побудованій стратегії підвищив LTV клієнтів (повторні записи)
- На третій місяць ROI виріс до 1664%

Що зроблено:

- Встановлення Fb піксель та налаштування конверсій
- Налаштування CRM системи з онлайн записом
- Налаштування чат-боту для автоматизованих відповідей Send Pulse
- Була повністю переробленя сторінка інстаграм: оновлена шапка профілю, логотип, відзйомка матеріалу, регулярний постинг
- Створення креативів і текстів
- Прорахована декомпозиція бізнесу
- Аналіз бізнесу, аналіз конкурентів
- Аналіз цільової авдиторії
- Розробка стратегії просування
- Налаштування таргетованої реклами Facebook Ads
- Відстеження ефективності реклами
- Масштабування

Таргетолог

з 09.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
Товари військового призначення, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Клієнт звернувся з запитом на просування його інтернет-магазину з продажів армійських розкладних ліжок власного виробництва.

З наявного був тільки кустарно зроблений сайт. Соц. мережі не велись, реклама була тільки на OLX.

Перед розробкою стратегії просуння були дані рекомендації щодо модернізації сайту для підвищення його юзабіліті та конверсії, створення рекламного кабінету Meta та сторінок в соц.мережах FB IG, щоб не гаяти час на їх "прогрів" перед запуском.

Далі:
-Досліджено та визначено цільову аудиторію
- Створення рекламної стратегії
*маркетингова воронка
* цільові групи
* різні банера для рекламних кампаній

Після запуску рекламної кампанії були досягнуті такі результати за перші дві неділі:
- Інвестиції в рекламу 75$
- продажі 107
- сума продаж 5350$
- ціна продажу 1,5$

Таргетолог

з 09.2022 по нині (1 рік 7 місяців)
Косметолог, Дніпро (Краса, фітнес, спорт)

Результат:
- CPL 1.4$
- Виріс LTV

Що зроблено:
- Створення рекламної стратегії
- Сегментація цільової авдиторії
- Створення креативів та текстів
- Прорахування декомпозиції бізнесу
- Аналіз конкурентів
- Налаштування та запуск рекламних кампаній
- Масштабування

Для більшої конкурентоспроможності та конверсії в запис була перероблена сторінка інстаграм: оновлена шапка профілю, фото, постинг, візуал, відзйомка матеріалу

Маркетолог

з 06.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
Obiimy.world, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Розробка та впровадження комплексної маркетингової стратегії для просування продукції.
Управління рекламними кампаніями в соціальних мережах, включаючи Facebook, Instagram, та оптимізації конверсій.
Аналіз ринку та визначення цільової аудиторії для підвищення впізнаваності бренду та збільшення продажів.
Співпраця з контент-командою для створення привабливого візуального контенту, що підкреслює унікальність та вишуканість продукції.
Моніторинг та аналіз ефективності маркетингових кампаній за допомогою KPI та інструментів веб-аналітики для постійного вдосконалення стратегій.

Досягнення:
Успішно досягнуто ROI на рівні 150% завдяки ефективній стратегії таргетування та оптимізації рекламних кампаній, що призвело до збільшення продажів на 50% протягом першого року.

Таргетолог

з 04.2022 по 10.2022 (6 місяців)
Одяг власного виробництва Selera, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Що зроблено:
- Розробка рекламної стратегії
- Прорахування декомпозиції бізнесу
- Сегментація цільової авдиторії
- Аналіз ЦА
- Аналіз конкурентів
- Створення креативів і текстів
- Встановлення Fb піксель на сайт та налаштування конверсій
- Створення рекламних креативів та текстів
- Налаштування та запуск рекламних кампаній
- Масштабування

Український бренд одягу власного виробництва, працювали на країни Tier1 зокрема на Британію та Нідерланди

Lead generation manager (IT)

з 03.2022 по 05.2022 (2 місяці)
NVCoding, Дистанційно (IT)

проведення досліджень ринку IT за географічними регіонами, створення вибірок потенційних клієнтів
пошук та залучення нових клієнтів
організація дзвінків з потенційними клієнтами
системне ведення CRM
робота з налагодження процесу лідогенерації

Менеджер з продажу

з 01.2022 по 02.2022 (1 місяць)
Sales plus |Валентин Станішевський, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

Досягнення:
За місяць продав на суму близько 60 000 грн

Обов'язки:
- Продаж курсу "продажі через OLX та Prom"
- Робота з IP телефонією;
- Продзвон клієнтів по холодній і гарячій базі;
- Виявляти болі, бар'ери клієнта, пояснювати особливості і перспективи навчання;
- Вести звіт по продажам;

Командир

з 11.2018 по 01.2022 (3 роки 2 місяці)
Національна Гвардія України, Дніпро (Сили оборони)

🤫

Логіст

з 02.2017 по 11.2018 (1 рік 9 місяців)
Нова пошта, ТОВ, Запоріжжя (Транспорт, логістика)

- здійснення адресної доставки та забір посилок клієнтів;
- здійснення взаєморозрахунків з клієнтами;
- оформлювання супровідних документів;
- опрацювання маршруту, розвезення вантажу;
- ведення маршрутних листів, відзначаючи маршрути проходження;

Освіта

Запорізький Національний Університет

Фізичне виховання, Запоріжжя
Вища, з 2014 по 2019 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Sales boot camp | Курс вивчення професії Direct-manager від Олексія Остаповського

2021
Сертифікат

Курс з комплексного інстаграм маркетингу “Instaprodvigator” від Влада Ясько

2022

PR+ insta підприємець

2021

PR+ SMM спеціаліст

2022

Ігор Зуевіч - Як налаштувати рекламу в Instagram, щоб залучити клієнтів на сайт або підписників (Версія 3.0)

2021, 2 місяці

Курс для Українців по Facebook Ads | Михайло Дубчак

2023

Знання і навички

Facebook Ads Manager Figma CapCut Копірайтинг Manychat SendPulse KeyCRM Скрипти продаж Уміння аналізувати

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Вітаю Вас, мій потенційний партнер 👋

🧑‍💻 Я маю знання та практичний досвід у використанні різних рекламних інструментів та стратегій, щоб досягнути максимальної ефективності та результативності рекламних кампаній.

🎓 Знання та навички:
- Налаштування та оптимізації рекламних кампаній на платформах Facebook та Instagram
- Використання Facebook Pixel та інших інструментів для вимірювання та аналізу ефективності кампаній
- Використанні усіх рекламних форматів
- Розробка креативних та маркетингових стратегій для досягнення максимальної конверсії
- Розробка контенту та копірайтингу для рекламних кампаній
- Ведення сторінок в соц. мережах
- Розробка чат-ботів для автоматизації продажів. Такі як many chat та leeloo.ai
- Розробка скрипту продаж для якісної комунікації бізнесу з клієнтом

💡Особисті якості:
• Стежу за новими тенденціями у сфері реклами в соціальних мережах.
• Маю комунікативні та міжособистісні навички, що дозволяють мені ефективно працювати в команді.
• Відповідальний та організований.
• Маю управлінські навички, керую маркетинговою командою від 10-ти людей на позиції team-lead.

🎯 Життєві принципи:
Одним з моїх головних життєвих принципів є постійний розвиток та самовдосконалення.
Займаюсь самоосвітою, беру участь у тренінгах та семінарах, читаю проф. літературу, щоб покращити свої професійні навички та знання.

Маю досвід у створенні та налаштуванні рекламних кампаній на платформах Facebook та Instagram, що дозволило мені досягнути гарних результатів для клієнтів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: