- Файл
Лена
Офіс-менеджер, адміністратор, HRM
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9296780/
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
м. Київ, тел. [
Мета
Отримати посаду менеджера з персоналу, помічника керівника, HR.
Освіта
2005-2008 рр. Технікум при Міжрегіональній Академія управління персоналом (МАУП) за фахом «менеджер управління персоналом». Кваліфікація – молодший спеціаліст.
2008-2010 рр. Київський національний торговельно-економічний університету за фахом «менеджер організації виробництва на ринку товарів та послуг». Кваліфікація – бакалавр.
2019-2019рр. Післядипломна освіта: Институт Экономики и Права. Управління людськими ресурсами / управління персоналом, загальний напрямок.
Досвід роботи
2008-2009 рр. Управління праці та соціального захисту населення Подільської районної у м. Києві державної адміністрації. Посада: молодший спеціаліст.
Консультації та прийом документів на оформлення субсидії
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції
2009-14 р. Державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України
Посада: оператор 1-ої категорії.
Робота реєстратором у Першій київській державній нотаріальній конторі. Допомога державним нотаріусам в реєстрації нотаріальних дій у Державних реєстрах України через ПК.
Оператор-консультант Call-центру. Надаю консультації державним та приватним нотаріусам, співробітникам Державної виконавчої служби, банківських установ, відділів державної реєстрації актів цивільного стану, фізичним особам з питань користування Державними реєстрами України.
З 2014 р. ІТ компанія «Евос»
Менеджер з надання інформаційних послуг. Робота з клієнтами та партнерами сервісу uklon.com.ua. Виконання замовлень клієнтів по замовленням картографічних даних по регіонам та містам України та зарубіжжя. Складання інструкцій по використанню програмних продуктів фірми.
З 2018 р. Займала посаду менеджера з персоналу.
З 2019 р. Займаю посаду HR.
Повний цикл підбору персоналу: відбір кандидатів, телефонні та особисті інтерв’ю, організація співбесід з керівництвом.
- Закриття вакансій низького,вищого і середнього рівня, проведення співбесід.
- Мотивація та адаптація робітників на протязі всього періоду роботи в компанії.
- Оцінка персоналу, аналіз ринку праці.
- Проведення корпоративів та інших командних заходів.
- Робота з кадровими документами: оформлення, звільнення, накази, реєстр журналів.
- Звітність по управлінню персоналом по заданим параметрам.
З травня 2021 р. Паралельно з IT компанією EvoS почала працювати в
Торговельній компанії «Welcome-mobi»
• Обіймаю посаду рекрутера (єдиного).
Повний цикл підбору персоналу: відбір кандидатів, телефонні та особисті інтерв'ю, організація співбесід із керівництвом.
Закриття вакансій низького та середнього рівня, проведення співбесід.
Персональні дані
Народилася 13.11.1989 р.
Незаміжня. Дітей не маю.
Додаткова інформація
Займаюсь самоосвітою: менеджмент, психологія.
Бажаний розмір ЗП – 15000 грн.
Інші резюме цього кандидата
Київ
Юхимюк Олена Анатоліївна м. Київ, тел. , e-mail: Мета Отримати посаду менеджера з персоналу, помічника керівника, HR. Освіта 2005-2008 рр. Технікум при Міжрегіональній Академія управління персоналом (МАУП...
Схожі кандидати
-
Секретар, діловод, офіс-менеджер, адміністратор рецепції помічник керівника
35000 грн, Київ -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, секретар, оператор ПК
18000 грн, Київ, Бровари -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 грн, Київ, Дистанційно -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
25000 грн, Київ -
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Київ -
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Київ