- PRO
Олег
Директор філії, заступник директора з розвитку та нерухомості
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто:
- Львів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9320663/
Досвід роботи
Консультант з нерухомості
з 08.2022 по нині
(2 роки 2 місяці)
Фріланс, Львів (Нерухомість)
Надання консультацій в сфері нерухомості. Дослідження ринку нерухомості. Пошук потенційно цікавих об`єктів нерухомості під замовника, згідно вимог. Надання порад з приводу можливості та доцільності проведення реконструкцій приміщень. Вивчення юридичних та технічних ризиків, використання та реконструкції приміщень. Розрахунок економічної вигоди використання площ.
Керівник департаменту
з 01.2013 по 06.2022
(9 років 5 місяців)
Сільпо, Львів (Роздрібна торгівля)
ТОВ «Сільпо-Фуд», посада – керівник департаменту управління нерухомістю.
Розробка, виконання стратегії та плану развитку підприємства в сегменті ринку нерухомості. Забезпечення виконання плану прибутковості підприємства за допомогою підвищення ефективності використання площ. Постійний пошук можливостей збільшення доходу за рахунок додаткових площ. Проведення реконструкцій ввірених приміщень з метою отримання додаткового прибутку. Відкриття нових об`єктів із зонами оренди. Розробка та погодження концепту зони оренди. Складання технічного завдання та контроль його виконання підрядником (на стадії формування приміщень та підведення комунікацій).
Координація і контроль роботи департаменту : постановка завдань співробітникам відділу, контроль за виконанням поставлених завдань, оцінка досягнутих результатів, пошук можливості поліпшення результатів роботи. Планування та підготовка щорічного бюджету, робота по ньому. Підготовка щомісячних звітів, оцінка ефективності роботи департаменту в розрізі основних показників (виконання бюджету, збір коштів, коефіцієнт зайнятості площ). Моніторинг і аналіз ринку нерухомості. Участь в питанні ціноутворення. Забезпечення постійної роботи об'єктів нерухомості підприємства (вирішення організаційних питань, усунення аварій, виконання поточних/капітальних ремонтів ресурсами інженерного відділу). Проведення переговорів та укладання договорів із «ключовими» орендарями, забезпечення ведення договорів оренди підпорядкованим департаментом (документообіг, ділове листування, вирішення організаційних та технічних питань). Здійснення взаємодії департаменту з іншими підрозділами підприємства: юридичним відділом, бухгалтерією, інженерним відділом..
Взаємодія із власниками приміщень (де розташовані магазини Сільпо) – постійний зв`язок по організаційним, технічним питанням, які не можуть бути вирішенні на місцевому рівні (керуючими магазинами Сільпо), ведення листування із власниками приміщень.
Менеджер з управління об`єктами нерухомості
з 06.2011 по 05.2012
(11 місяців)
ЗАТ «Лакма», Київ (Нерухомість)
ЗАТ «Лакма», посада – менеджер з управління об`єктами нерухомості. Підготовка і впровадження пропозицій відносно управління об'єктами нерухомості компанії : звільнення площ від власного майна компанії з метою подальшої передачі в оренду звільнених приміщень, підготовка рекомендацій щодо продажу або передачі в оренду приміщень зайнятих під потреби компанії. Моніторинг ринку нерухомості. Розробка рекомендацій по ціноутворенню вартості оренди складських і офісних площ. Підготовка і проведення презентацій об'єктів нерухомості. Проведення переговорів відносно продажу та оренди об'єктів нерухомості підприємства. Організація нормальної роботи ввірених об'єктів нерухомості підприємства (усунення аварій, проведення ремонтних робіт ресурсами технічного відділу). Взаємодія з іншими підрозділами підприємства: юридичним відділом, бухгалтерією, відділом головного інженера. Підготовка щомісячних фінансових звітів і фінансових планів.
Провідний фахівець департаменту непрофільних активів та обліку прав на активии
з 08.2009 по 06.2011
(1 рік 10 місяців)
АСК «Укррічфлот», Київ (Транспорт, логістика)
АСК «Укррічфлот», посада – провідний фахівець департаменту непрофільних активів та обліку прав на активи (нерухомість). Контроль діяльності філій і дочірніх підприємств в розрізі управління об'єктами нерухомості. Складання плану та порядку заходів з управління об`єктами нерухомості для філіалів компанії. Ревізія виконання плану та порядку заходів з управління об`єктами нерухомості філіалів компанії. Написання та захист бізнес-планів з розвитку підприємства в розрізі управління об`єктами нерухомості. Пошук можливостей збільшення прибутковості філіалів підприємства за допомогою оптимізації використання об`єктів нерухомості. Координація роботи підрозділів філій. Робота з агентствами нерухомості. Ведення переговорів з потенційними орендарями. Підготовка і укладення договорів оренди. Контроль за дотриманням умов договорів контрагентами. Контроль своєчасності оплат. Робота з боржниками. Забезпечення стабільної щомісячної прибутковості.
Менеджер відділу оренди
з 04.2007 по 11.2008
(1 рік 7 місяців)
ТОВ "ГЕРМЕС-ЛОГІСТИК", Київ (Нерухомість)
ТОВ ГЕРМЕС-ЛОГІСТИК, посада – менеджер відділу оренди (під час відсутності керівника - виконуючий обов'язки начальника відділу оренди). Моніторинг та аналіз ринку нерухомості. Залучення клієнтів. Робота з потенційними орендарями. Підготовка, укладання та ведення договорів оренди. Контроль своєчасності пролонгації, переукладення, розірвання договорів та їх складових частин. Зміни договірних пакетів відповідно до умов оренди, що змінилися. Ведення ділового листування з орендарями. Вживання санкцій в разі порушення пунктів договору (робота з юр. службою). Вирішення організаційних питань.
Освіта
Київский економічний інститут менеджменту
Менеджмент организації, Київ
Вища, з 2004 по 2006 (2 роки)
Київский машинобудівний технікум
Організація виробництва, Київ
Незакінчена вища, з 2000 по 2004 (4 роки)
Знання і навички
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- Адміністрування
- Налаштування операційних систем
- Управління персоналом
- Комунікабельність
- Ведення переговорів
- Уміння аналізувати
- Стратегічне планування
- Управлінські навички
- Самостійне прийняття рішень
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
- Німецька — початковий
Додаткова інформація
Я керівник управління нерухомості з досвідом роботи понад 15 років. Моя основна мета – ефективне управління ввіреними об`єктами нерухомості, забезпечення зростання їх прибутковості. Пошук стратегій та впровадження пректів реконструкції, з метою зростання привабливості ввірених площ. Також маю досвід із пошуку приміщень для бізнесу, досвід «ведення об`єкту» від стадіїї забудови до оздоблення під вимоги орендаря.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Львів
Вища освіта · Повна зайнятість
- Консультант в сфері нерухомості, Фріланс, 2 роки 2 місяці
- PRO
Львів
Вища освіта · Повна зайнятість
- Консультант в сфері нерухомості, Фріланс, 2 роки 2 місяці
Схожі кандидати
-
Директор філії, керівник підприємства, заступник керівника
Львів -
Директор підприємства, заступник директора, керівник філії
Львів, Вінниця , ще 3 міста -
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Львів, Дніпро , ще 8 міст -
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Львів, Вінниця , ще 8 міст -
Керівник філії, заступник керівника
50000 грн, Львів