Резюме від 12 лютого 2023 PRO

Лілія

Фінансист, бухгалтер, економіст

Вік:
30 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансист

з 03.2022 по нині (2 роки 2 місяці)
Філія Медеїр в Україні, Івано-Франківськ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

1.Ведення облік витрат та надходжень в програмі Field Connection та portfolio.
2. Підготовка документів для провдення оплати в інтетрнет банкінгу.
3. Оплата платежів згідно разунків в клієнт банку.
4.Ведення внутрішньої фінансосої документації Медеїр
5.Щомісячна перевірка правельності ведення обліку витрат в програмі Field Connection всіх регіональних офісів філії Мелеїр в Україні.
6.Робота в програмі NAV, щодо розміщення витрат всіх регіональних офісів філії Мелеїр в Україні в програмі NAV.
7.Підготовка довіреностей для отримання товару в постачальника та ведення журналу реєстру виданих довіреностей.
8. Підготовка наказів про відряждення та нарахування добових для працівника.
9. Розробка бюджету для утримання офісу.
10. Обліку бюджету для недопущення перевитрат.
11.Ведення журналу реєстрації наказів про відрядження працівників.
12. Підготовка таймшитів для працівників регіонального офісу.
13.Підготовка цивілно правових угод.
14. Ведення журналу реєстрації укладених ЦПХ.
15. Підготовка актів та таймшиті, для працівників які працюють ЦПХ.
16. Розразунок заробітної плати для прцівників які працюють по ЦПХ.
17.Розрахунок податків, які необхідно сплатити за працівників які працюють по ЦПХ.
18. Дистрибуція гуманітарної допомоги ВПО.

Фінансовий спеціаліст

з 02.2021 по 03.2022 (1 рік 1 місяць)
Державне міське підприємство Івано-Франківськтеплокомуненерго, Івано-Франківськ (Державні організації)

1. Організація фінансової діяльності підприємства, спрямовану на забезпечення фінансовими ресурсами виконання планових завдань, збереження і ефективного використання основних фондів та обігових коштів, трудових і фінансових ресурсів підприємства, своєчасності платежів по зобов'язанням у державний бюджет, постачальникам та установам банків.
2.Формування та використання засобів підприємства, проведення аналіз їх структури та руху. Контроль за рухом грошових коштів.
3.Формування фінансових звітів, ведення обліку витрат та доходів.
4. Аналіз фінансово-економічного стану підприємства. Розробка та складання щомісячного бюджету підприємства, в частинах доходів та витрат.
5.Проведення оплат згідно рахунків,за матеріали та послуги в клієнт банку.
6. Надання звітності в банківські установи.
7. Розрахунок складної тарифу, для включення в тариф, витрати по поверненню кредитної заборгованості та відсотків ЄБРР та НЕФКО.

Економіст відділу стратегічного розвитку

з 04.2014 по 02.2021 (6 років 10 місяців)
Державне міське підприємство «Івано-Франківськ-теплокомуненерго», Івано-Франківськ (Державні організації)

1.Підготовка бюджету проекту, коригування бюджету відповідно до прийнятих змін до договорів.
2.Здійснення поточного управління Проектом, моніторинг його виконання, включаючи моніторинг цільового використання позичкових коштів у рамках Проекту, та підготовка для ЄБРР регулярних звітів про стан його виконання.
3.Підготовка та коригування (за необхідності) Плану закупівель та графіка отримання кредиту.
4.Підготовка заявок на кредитні та грантові кошти.
5.Розрахунок відсотків по кредиту та інших необхідних платежів, пов'язананих з обслуговуванням кредиту, а також контроль за поданням звітності в обслуговуючий банк.
6.Нагляд та допомога у проведенні тендерних процедур відповідно до правил ЄБРР, зокрема:
Забезпечення того, щоб усі повідомлення про закупівлі були розміщені вчасно; підготовка тендерної документації; контроль за отриманням усіх схвалень; затвердження та допомога в оформленні проектів відповідей та роз'яснень на тендерні запити, організації їх затвердження в ЄБРР; забезпечення збереження конфіденційності інформації про тендери; проведення відкриття тендерних пропозицій та контроль за підготовкою протоколів; організація засідання комітету з оцінки, надання допомоги у підготовці звіту про оцінку тендерів та його затвердженні ЄБРР; підготовка оголошення про результати тендеру та направлення їх учасникам, які брали участь у тендері;
7.Організація та проведення перед-контрактної зустрічі для обговорення контракту; затвердження Контракту та його змін в ЄБРР;
8.Реєстрація технічної допомоги (гранту) від ЄБРР для звільнення від оподаткування.
9.Підготовка заявок на вибірку кредитних та грантових коштів.
10.Моніторинг виконання Проекту, включаючи моніторинг цільового використання коштів позики та гранту у рамках Проекту, та підготовка регулярних звітів про стан його виконання.
11.Підготовка та коригування Плану закупівель та графіка отримання кредиту.

Секретар керівника підприємства - референт

з 04.2012 по 03.2014 (1 рік 11 місяців)
Державне міське підприємство «Івано-Франківськ-теплокомуненерго», Івано-Франківськ (Державні організації)

1. Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією; ведення реєстрів документації на підприємстві (накази, службові, заяви);
2. Організація проведення прийому громадян керівником підприємства та іншими службами, в разі потреби;
3. Організація засідань і нарад керівника підприємства;;
4. Підготовка документів і матеріалів, необхідні для роботи керівника;
5. Організація презентацій та прийому делегацій; координація роботи офісу.

Освіта

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

Спеціаліст з економіки підприємства, Івано-Франківськ
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Державний фонд сприяння місцевому самоврядуванню в України, та Швейцарсько-український проект «Підтримка децентралізації в Украї

Сертифікат щодо успішного проходження курсу дистанційного навчання «Управління проектами з місцевого та регіонального розвитку –

Italian Ministry for the Environment, Land and Sea (IMELS), Regional Environmental Center, Venice International University (VIU

Course for Sustainability “Resilience and Sustainability of Municipalities” November 23-28, 2015

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet M.E.Doc Інтернет-банкінг Граматично правильне мовлення Компʼютерна грамотність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: