Резюме від 12 травня 2024 Файл

Тетяна

Customer support representative

Вік:
25 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

TETYANA ZUBYK

PROFESSIONAL SUMMARY
Proactive manager with demonstrated leadership abilities, strategic planning
expertise and problem-solving acumen. Assists senior managers with
accomplishing demanding targets by encouraging staff and coordinating resources.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Methodical and well-organized in optimizing coverage to meet operational
demands.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

SKILLS
Manresa, 08243 Spain • Responsible • Creative thinking skills
• Flexible and Adaptable • Ability to work efficiently both
individually and in team
• Collaboration
EDUCATION • Microsoft Office • Willingness to learn
• Ability to work under pressure • Basic knowledge in cryptocurrency
Master of Science:
Jurisprudence And Psychology • Teamwork
Institute
Lviv Polytechnic National
University, Lviv, Ukraine,
December 2021 PROFESSIONAL EXPERIENCE
Bachelor's : International Law February 2022 - February 2022
Ivan Franko National Honorary Consulate of the Kingdom of Belgium in Lviv - First Secretary of the
University of Lviv, Lviv, Consul, Lviv, Ukraine
Ukraine, June 2020
• Sorted and organized files, spreadsheets and reports.
• Quickly learned new skills and applied them to daily tasks, improving
efficiency and productivity.
LANGUAGES • Carried out day-day-day duties accurately and efficiently.

Spanish: C1
• Worked flexible hours; night, weekend, and holiday shifts.
• Analyzed problems, identified solutions and made decisions.
Advanced
• Interacted with customers by phone, email or in-person to provide
German: A1 information.
Intermediate (B1) • Completed research, compiled data, updated spreadsheets and produced
timely reports.
English: B1

Intermediate
Russian: C2

Proficient
Ukrainian: C2

Proficient

Схожі кандидати

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Дистанційно, Луцьк

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Дистанційно

Customer support representative, sales agent
15000 грн, Дистанційно, Харків

Customer support representative (Sales)
Дистанційно

Customer support representative
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: