Резюме від 17 квітня 2023 Файл

Марія

Business analyst

Вік:
25 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Марія
Андрійчук
БІЗНЕС АНАЛІТИК

Стисло про мене
Відмінно працюю в команді та маю чотирьохрічний досвід
управління проектом. Відкрита до нових викликів та прагну
до удосконалення своїх навичок і знань.

Досвід роботи
TEAMLEAD/ACCOUNT MANAGER
Marketplace F.UA
08.2019 – дотепер

керую операційною діяльністю, організовую і контролюю
роботу майданчика;
аналізую фінансову діяльність майданчика та забезпечую
виконання KPI показників;
розширюю партнерську мережу;

Контакти розробляю і впроваджую корпоративні стандарти і процедури
діяльності відділу;
email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») формую та аналізую звіти щодо роботи відділу та презентую
phone: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») діяльність;
telegram: @mariiandrii оптимізую, стандартизую й описую бізнес-процеси відділу;
розробляю і прототипую ТЗ, контролюю їх виконання.

Досягнення:
Компетенції:
збільшила партнерський портфель на 180%;
Мислю критично запровадила єдиний стандарт обслуговування (SLA), як
Самонавчаюся наслідок зменшилась кількість скарг на партнерів, виріс
Базово знаю методологію Agile рівень довіри серед клієнтів;
Маю досвід роботи з фреймворком підвищила продуктивність команди, за рахунок залучення до
Scrum співпраці суміжних відділів. Розробила внутрішній
Пишу технічні завдання, месенджер, за типом мерчант-колл-центр / сапорт / менеджер;
використовуючи User Story і розширила функціонал партнерської CRM (додавання
Acceptance Criteria редіректів, статистики, управління контролем якості,
Прототипую в Figma управління товарами)
Будую UML діаграми в Miro i Mind
Map МЕНЕДЖЕР CALL-CENTER
F.UA
05.2018 – 08.2019
Освіта приймала та обробляла замовлення;
мотивувала до здійснення покупки/замовлення, здійснювала
АКАДЕМІЯ Бакалавр
зворотній зв'язок (за потреби);
АДВОКАТУРИ Спеціальність
взаємодіяла зі службою доставки, координувала їх роботу;
УКРАЇНИ «Правознавство»
взаємодіяла з відділом закупівлі, рекламації, диспетчером,
вища освіта
складом;
2017 – 2021
обробляла звернення проблемних клієнтів, врегульовувала
ПРОМИСЛОВО- Молодший питання з проблемними замовленнями (затримка в отриманні,
ЕКОНОМІЧНИЙ спеціаліст відсутність товару у постачальника, відсутність
КОЛЛЕДЖ НАУ Спеціальність подарункового фонду, некондиція). Фіксувала і вела
середня «Економіка звітність;
спеціальна підприємства» фіксувала звернення партнерів з питань співробітництва;
2014 – 2017

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: