Резюме від 20 травня 2024 Файл

Оксана

Фахівець з документообігу

Вік:
44 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Зайло Оксана Ярославівна
(Zailo Oksana)
Дата народження: 17.04.1980
Місто: Пустомити
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Освіта вища
1996 р. Львівський електротехнікум зв’язку, за
спеціальністю « Технічне обслуговування та ремонт
апаратури зв’язку і оргтехніки», технік електрозв’язку.
2002-2004 р. Львівська національна академія
ветеринарної медицини ім. С.З. Ґжицького за
спеціальністю «Економіка підприємства», бакалавр з
маркетингу.
2004-2005 р. Львівська національна академія
ветеринарної медицини ім. С.З. Ґжицького за
спеціальністю «Маркетинг», економіст.
Досвід роботи:
З 2002р.- 2018 р. головний спеціаліст з діловодства в Пустомитівському відділі обслуговування громадян
ГУПФУ у Львівській області
З 2018р.- по даний час - у зв'язку з скороченням переведена на посаду провідного документознавця в
Пустомитівському відділі обслуговування громадян ГУПФУ у Львівській області
Посадові обов’язки:
1) Розробляла та впроваджувала технологічні процеси роботи з документами.
2) Розробляла уніфіковані системи різного призначення і рівня управління, класифікатори документної
інформації.
3) Забезпечувала своєчасну обробку кореспонденції, що надходить та відправляється, організовувала її
доставку за призначенням.
4) Організовувала роботу з реєстрації, обліку, зберігання та передавання документів поточного
діловодства, у тому числі наказів і розпоряджень керівництва.
5) Забезпечувала друкування та розмножування службових документів;
- приймала/надсилала та реєструвала вхідну/вихідну документацію
6) Забезпечення своєчасного розгляду керівництвом вхідної, вихідної, внутрішньої документації та
електронної пошти. Органiзацiя процесу підписання розпорядчих документів.
Професійні навички:
• Знання законодавства України, нормативно-правових актів, положень та інструкцій щодо ведення
діловодства та оформлення документів
• Уміння працювати з базовими програмами MS OFFICE (Excel, Word)
• Знання оргтехніки (сканер, принтер)
• Грамотна усна і письмова мова
• Знання діловодства та документообігу
• Введення звітності
• Знання іноземних мов: українська - рідна, польська-вільно володію, російська - вільно володію,
англійська - із словником.
Особисті якості:
Цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість, комунікабельність, пунктуальність,
неконфліктність, поважаю чужу думку, іду на компроміс, здатність до навчання, гарне почуття гумору,
привітна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: