Резюме від 24 травня 2023 Файл

Інна

Фахівець з адміністративної підтримки ТЦ (Позняки)

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Лупу Інна Олександрівна
26 грудня 1987 р.

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета – помічник, асистент керівника

Освіта
2010 р. – Національний авіаційний університет, спеціальність “Документознавство та
інформаційна діяльність”, документознавець.

Знання мов:
Українська – рідна
Англійська – нижче середнього
Німецька – базові знання

Підвищення кваліфікації, курси
2010 р. – “Веб-дизайн”, навчальний центр “Курсор”

Досвід роботи:
Липень 2011 р. – Вересень 2019 р. (8 років 2 місяці, з них 3 роки у декретній
відпустці)
ДП “Український центр з питань сертифікації та захисту прав споживачів”,
(162.com.ua), начальник відділу документообігу та архіву, референт
- методичне керівництво та контроль за діяльністю відділу (приймання/відправлення
вхідної/вихідної кореспонденції, опрацювання та розсилання резолюцій керівництва
та ін.);
- дотримання встановлених вимог до оформлення вихідних документів відповідно до
ДСТУ та іншої нормативної документації;
- контроль правильності оформлення та повноти комплектності документів, що
подаються на підпис керівництву;
- актуалізація та підготовка нормативної документації в межах компетенції
(Інструкція з діловодства, посадові інструкції, положення про відділ);
- підготовка зведеної Номенклатури справ організації;
- контроль та участь у процесі створення Архіву організації;
- ведення протоколів засідань за участю Генерального директора та його заступників.

Вересень 2010 р. – Квітень 2011 р. (8 місяців)
ПП “Титан Груп” (торгівля), помічник директора
- робота з договорами (оформлення, продовження);
- пошук клієнтів через Інтернет і ЗМІ;
- збір і систематизація інформації;
- ведення ділового листування;
- замовлення авіа-, залізничних квитків;
- організація корпоративних заходів;
- оперативне виконання доручень керівника;
- представництво фірми в держустановах.

Червень 2010 р. – Вересень 2010 р. (4 місяці)
Компанія “Качар-Текстиль”, менеджер з продажу
- пошук нових клієнтів;
- продаж тканини, оформлення відповідної документації;
- відрядження по Києву та Україні з метою презентації нових зразків тканини і
напрацювання нових ділових контактів;
- пошук площ під продаж м'яких меблів;
- складання денних та тижневих звітів про виконану роботу.

Червень 2008 р. - Грудень 2008 р. (7 місяців)
Компанія “Новий Проект” (торгівля, np.com.ua), офіс-менеджер
- приймання та розподіл вхідних дзвінків;
- реєстрація та розподіл вхідної/вихідної кореспонденції (кур'єрські відправлення,
пошта, організація роботи водіїв);
- організація прийому відвідувачів керівництва: супровід відвідувачів, відстеження
стану переговорних кімнат до та після прийому клієнтів;
- ведення розкладу переговорних кімнат;
- здійснення обміну інформацією з клієнтами компанії;
- організаційно-адміністративна підтримка в організації тренінгів, майстер-класів;
- виконання окремих службових доручень безпосереднього керівника;
- виконання правил трудового розпорядку, які прийняті в компанії.

Ключові навички:
- ініціативність, комунікабельність, цілеспрямованість, мобільність, креативність,
лідерські якості;
- організаторські здібності, активна життєва позиція, стійкість до стресу, грамотна
мова, аналітичний склад розуму, висока організованість і працездатність;
- знання основ діловодства та документознавства;
- впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel, Outlook, Power Point, Photoshop);
- досвід роботи у великій компанії та на державному підприємстві.

Громадянство: Україна

Сімейний стан: заміжня, маю доньку

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами