Резюме від 11 червня 2023 Файл

Олександра

Начальник відділу кадрів, заступник начальника відділу, інспектор з кадрів

Вік:
36 років
Місто проживання:
Краматорськ
Готовий працювати:
Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

СЛЮСАР Олександра Вікторівна

Дата народження: 14.09.1987
місто Краматорськ, Донецька область, Україна
(місцезнаходження на теперішній час: м. Чернівці
Чернівецька область)
Моб. телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Повна/неповна зайнятість; дистанційно

Освіта:
вересень 2019 р. – червень 2022 р., ДІТМ МНТУ, за спеціальністю Облік і оподаткування.
вересень 2006 р. – червень 2009 р., Харківська державна академія культури, м. Харків, спеціальність
«Документознавство та інформаційна діяльність», диплом бакалавра (заочна форма навчання).
вересень 2004 р. – червень 2006 р., Машинобудівний коледж Донбаської державної машинобудівної академії,
м. Краматорськ, спеціальність «Діловодство», диплом молодшого спеціаліста (денна форма навчання).

Досвід роботи:
Провідний економіст з праці (переведення з 01.07.2021р. на посаду провідний документознавець, штатна
чисельність працівників -56) - квітень 2018 р. – по теперішній час Регіональний ландшафтний парк
«Краматорський» (бюджетна установа) м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів установи;
оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; формування та ведення особових справ
працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток, повідомлень про
відпустки, згідно законодавства України; ведення табельного обліку на всіх працівників та складання табелів
в програмах «Фахівець» та «MASTER:Бухгалтерія»; ведення військового обліку; взаємодія з відділом
бухгалтерії, підготовка до бюджетного запиту: нарахування фонду заробітної плати (премії, надбавки,
доплати), складання штатного розпису, згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних
актів; оформлення листків непрацездатності (голова комісії – у травні 2021 році була проведена перевірка
ФСС, період 2017 – 2021 рік 1 квартал); оформлення документів, необхідних для призначення пенсій, а також
подання їх в Пенсійний фонд (електроні трудові книжки); складання встановленої звітності та поточної
інформації про роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці, міським Центром зайнятості, складання
звіту про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю; підготовка проєктів наказів (кадрового складу,
основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та соціальні відпустки та інше); розроблення
посадових інструкцій, інструкції з діловодства, розробка номенклатури справ, співпраця з міським архівним
відділом; розроблення колективного договору та додатків до нього; видача працівникам необхідних довідок
за місцем роботи, оформлення відряджена (по Україні); листування з організаціями, підприємствами,
бюджетними та комунальними установами стосовно діяльності; взаємодія з ДТЕК та Ясно (робота з
договірним відділом, щомісячні дані з використання електроенергії, подання лімітів кожного року, ведення в
експлуатацію повітряної лінії на рекреаційній ділянці – доручення керівника); взаємодія з працівниками
Державного реєстру юридичних осіб (зміна керівника, реєстрація Положення); взаємодія з працівниками
Міської ради (земельний відділ при міській раді), працівниками Басейне управління водних ресурсів, ДІАМ
та інше; підготовка документів для ведення в експлуатацію об’єктів після нового будівництва або
реконструкції, співпраця з підрядниками; взаємодія з комунальними установами: Укртелеком, інтернет,
КАТП та інші (робота з договірним відділом); взаємодія з працівниками Банку (платіжні доручення, внесення
на рахунок грошових коштів); реєстрація службового авто у сервісному центрі МВС, реєстрація
спецавтотранспорт; реєстрація вхідної/вихідної документації, виконання завдань керівника.

Інспектор з відділу кадрів (штатна чисельність працівників – 65) – жовтень 2017 р. – квітень 2018 р.
Товариство з додатковою відповідальністю «Інститут Стройремпроект» м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів
підприємства; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; формування та ведення особових
справ працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток, повідомлень
про відпустки, згідно законодавства України; ведення табельного обліку на всіх працівників та складання
табелів; ведення військового обліку; взаємодія з відділом бухгалтерії, підготовка документів для звітів,
складання штатного розпису, згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних актів;
оформлення листків непрацездатності, допомоги на поховання; оформлення документів, необхідних для
призначення пенсій, а також подання їх в Пенсійний фонд (електроні трудові книжки); складання
встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці,
міським Центром зайнятості, складання звіту про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю;
підготовка проєктів наказів (кадрового складу, основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та
соціальні відпустки та інше); розроблення посадових інструкцій та колективного договору, додатків до нього;
видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи, оформлення відряджена (по Україні); співпраця з
структурними підрозділами підприємства (підготовка проєктних документів стадії П та Р для замовника);
листування з організаціями, підприємствами, стосовно діяльності; реєстрація службового авто у сервісному
центрі МВС; реєстрація вхідної/вихідної документації, виконання завдань керівника.

Менеджер з персоналу (основне місце роботи, штатна чисельність працівників – 65) - лютий 2013 р. –
жовтень 2017 р. Благодійна організація «Благодійний фонд Хесед Моріа», м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів установи;
оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; підготовка проєктів наказів (кадрового складу,
основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та соціальні відпустки та інше); формування та
ведення особових справ працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку
відпусток, повідомлень про відпустки, згідно законодавства України; ведення табельного обліку на всіх
працівників та складання табелів в програмі; взаємодія з відділом бухгалтерії, підготовка до бюджетного
запиту документи: планування комунальних та інших витрат на наступний рік, складання штатного розпису,
згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних актів; оформлення листків
непрацездатності; оформлення документів, необхідних для призначення пенсій, а також подання їх в
Пенсійний фонд (в електронному вигляді); складання встановленої звітності та поточної інформації про
роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці, міським Центром зайнятості, складання звіту про
зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю; проведення щорічної перевірки щодо кадрової роботи,
внутрішній аудит; розроблення посадових інструкцій, розроблення колективного договору та додатків до
нього; видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи, оформлення відряджена (по Україні);
листування з організаціями, підприємствами, комунальними установами стосовно діяльності;
взаємодія з ДТЕК (робота з договірним відділом, щомісячні дані з використання електроенергії, подання
лімітів кожного року); взаємодія з комунальними установами: Укртелеком, інтернет, КАТП та інші (робота з
договірним відділом); взаємодія з працівниками Банку (платіжні доручення, внесення на рахунок грошових
коштів); реєстрація службового авто у сервісному центрі МВС; реєстрація вхідної/вихідної документації,
виконання завдань директора.

Діловод (сумісництво, штатна чисельність працівників – 65) - липень 2012 р. – лютий 2013 р. Благодійна
організація «Благодійний фонд Хесед Моріа», м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів установи;
оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; підготовка проєктів наказів (кадрового складу,
основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та соціальні відпустки та інше); формування та
ведення особових справ працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку
відпусток, повідомлень про відпустки, згідно законодавства України; ведення табельного обліку на всіх
працівників та складання табелів в програмі; взаємодія з відділом бухгалтерії, підготовка до бюджетного
запиту документи: планування комунальних та інших витрат на наступний рік, складання штатного розпису,
згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних актів; оформлення листків
непрацездатності; оформлення документів, необхідних для призначення пенсій, а також подання їх в
Пенсійний фонд (в електронному вигляді); складання встановленої звітності та поточної інформації про
роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці, міським Центром зайнятості, складання звіту про
зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю; проведення щорічної перевірки щодо кадрової роботи,
внутрішній аудит; розроблення посадових інструкцій, розроблення колективного договору та додатків до
нього; видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи, оформлення відряджена (по Україні);
листування з організаціями, підприємствами, комунальними установами стосовно діяльності;
взаємодія з ДТЕК (робота з договірним відділом, щомісячні дані з використання електроенергії, подання
лімітів кожного року); взаємодія з комунальними установами: Укртелеком, інтернет, КАТП та інші (робота з
договірним відділом); взаємодія з працівниками Банку (платіжні доручення, внесення на рахунок грошових
коштів); реєстрація службового авто у сервісному центрі МВС; реєстрація вхідної/вихідної документації,
виконання завдань директора.
Секретар-діловод (штатна чисельність працівників – 55 )- лютий 2007 р. – лютий 2013 р. Товариство з
обмеженою відповідальністю «Бучард» (будівельна компанія), м. Краматорськ Донецької області.
Обов’язки, які виконувалися: - забезпечення компетентним персоналом структурних підрозділів
підприємства; оформлення прийому, переведення та звільнення працівників; формування та ведення особових
справ працівників; ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток; ведення
табельного обліку на всіх працівників; взаємодія з відділом бухгалтерії, підготовка необхідної інформації;
співпраця з працівниками Державної реєстрації юридичних осіб, підготовка необхідних документів;
складання штатного розпису, згідно нормативу чисельності працівників та інших нормативних актів;
оформлення листків непрацездатності, взаємодія з працівниками Фонду соціального страхування;
оформлення документів, необхідних для призначення пенсій, а також подання їх в Пенсійний фонд; складання
встановленої звітності та поточної інформації про роботу з кадрами, взаємодія з міським відділом праці,
міським Центром зайнятості, складання звіту про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю;
підготовка проєктів наказів (кадрового складу, основної та господарської діяльності, відрядження, щорічні та
соціальні відпустки та інше); розроблення посадових інструкцій, інструкції з діловодства, розробка
номенклатури справ, співпраця з міським архівним відділом; розроблення колективного договору та додатків
до нього, співпраця з юристом; видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи, оформлення
відряджена (по Україні); листування з організаціями, підприємствами, бюджетними та комунальними
установами стосовно діяльності; взаємодія з ДТЕК (робота з договірним відділом, щомісячні дані з
використання електроенергії, подання лімітів кожного року); взаємодія з комунальними установами:
Укртелеком, інтернет, КАТП та інші (робота з договірним відділом); реєстрація службового авто у сервісному
центрі МВС; реєстрація вхідної/вихідної документації, виконання завдань керівника.
Професійні навички:
— досвідчений користувач ПК (MS Office (Word, Excel);
— знання природоохоронного законодавства;
— знання трудового законодавства;
— знання військового обліку;
— знання діловодства;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність, доброзичливість.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Власне авто: так.
Готова переїхати в інше місце для працевлаштування.

З повагою, СЛЮСАР Олександра
01 червня 2023 року

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: