Резюме від 13 червня 2023 Файл

Галина

Керуючий рестораном

Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Рамазанова Галина Назимівна
Дата народження: 24.04.1970 р
Адреса проживання: м. Черкаси
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: Отримання посади керуючого рестораном
Очікуваний рівень заробітної плати від 35000 – 45000 грн.

Професійна діяльність: Більше 20 років в сфері ресторанного бізнесу.
Підбір кадрів. оцінювання їх кваліфікації, особистих і ділових
якостей.
Організація навчання потрібних професій, спеціальностей і
кваліфікації. Допомога у навчанні персоналу на робочому місці.
Розроблення прогнозів, визначення поточної і перспективної
потреби в кадрах, створення резерву кадрів.
Керівництво персоналом (складання графіків роботи, облік
робочого часу персоналу, контроль робочих процесів, дотримання
стандартів закладу).
Аналіз ресторанних послуг та споживчого попиту, моніторинг
ринку постачальників, аналіз співвідношення «ціна - якість товару»,
контроль термінів, обсягів і якості придбаної продукції.
Робота з постачальниками та планування закупівель товарів,
необхідних для роботи ресторану.
Контроль над роботою кухні та бару.
Складання меню, карти спиртних напоїв.
Складання калькуляційних карток.
Проведення інвентаризацій.
Робота з контролюючими інстанціями, надання звітності.
Організація бенкетів та виїзного обслуговування.
Організація розважальних програм, акційних пропозицій, знижок,
подарункових карт.
Врегулювання спорів між клієнтами й обслуговуючим персоналом,
робота з незадоволеними і конфліктними клієнтами.
Робота на контрольно-касових машинах, у програмі R-Keeper.

Організація роботи відділу кадрів.
Правове регулювання трудових відносин.
Знання кадрового діловодства.
Організація трудових відносин в умовах воєнного стану.
Організація проведення атестації робочих місць, медичних оглядів,
робота з наказом МОЗ №246.
Розробка штатного розкладу (робота з Класифікатором професій),
посадових інструкцій, положень про відділи.
Складання наказів по особовому складу.
Формування заробітної плати, запровадження надбавок, доплат,
премій тощо.
Планування соціального розвитку колективу, вирішення трудових
спорів та конфліктів.
Розробка локальних нормативних актів (внутрішні стандарти,
інструкції, правила і т. д).
Військовий облік на підприємстві.
Облік особового складу на підприємстві.
Укладання трудових договорів у письмовій формі.
Ведення, облік та зберігання трудових книжок.
Облік надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток.
Оформлення листків непрацездатності, визначення страхового
стажу для призначення працівникові допомоги з тимчасової
непрацездатності.
Складання табелю обліку використання робочого часу
підприємства.
Оформлення документів по пенсійному страхуванню.
Складання звітів Ф №3,№5-ПН для ЦЗ).
Досвід роботи:
2017-2023 начальник відділу кадрів, ТОВ «ЮНАЙТЕД ТАБАКО» (м. Жовті
Води).
2015-2016 інспектор з кадрів, ООО «Донбасс» (м. Донецьк)
2004-2014 адміністратор, керуючий, Ресторан «Чешська господа», Нічній клуб
«Козерог» - 2,5 років (м. Москва);
Кафе «777» - сезон (м. Урзуф );
ТК «Маяк» - 3 роки, Нічній клуб «PINTA» - 1 рік, Кафе «Макси» - 1
рік, Кафе «Калейдоскоп» - 1,5 року, Автомийка «Мийдодир» - 6
місяців, (м. Донецьк).
2000-2003 приватний підприємець Рамазанова Г.Н. заклад громадського
харчування - Закусочна (м. Донецьк)
1995-2000 бухгалтер, Житлово-комунальна контора Державної воєнізованої
гірничорятувальної служби України
(м. Донецьк).

Освіта: вища
1994 Донецький комерційний інститут, спеціальність: Товарознавство
продовольчих товарів.
Додаткова освіта:
2004 Курс «Адміністратор-менеджер»
2006 Курс «Інформаційні технології у бухгалтерському обліку. 1-С»
Підвищення професійних компетентностей:
2017 Семінар кадровика
2018 Курс успішного кадровика
2019 Всеукраїнський Кадровий Конгрес
2000-2022 Вища школа кадровика. «Всеукраїнська сертифікація кадровиків»

Професійні навички: Програми 1С, R-Keeper, «1С: Підприємство 8» в конфігурації
«1С:Зарплата і управління персоналом для України».
Складський облік.
Володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача Word,
Excel, Internet.
Складання бізнес-плану.
Відкриття кафе «з нуля».
Проходження процедури атестації виробництва. Комплексна
підготовка матеріально-технічної бази, нормативної та нормативно-
технічної документації підприємства.
Складання локальних документів на підприємстві (ПВТР, структура
підприємства, положення, інструкції, протоколи/рішення, накази з
основної діяльності і т.д.)

Особисті якості: Стресостійкість
Комунікабельність.
Націленість на результат.
Вміння працювати в команді.
Лідерські якості.
Вміння знаходити вихід з конфліктних ситуацій.

Додаткова інформація: Заміжня.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: