Резюме від 31 березня 2024 Файл

Алла

Бухгалтер, економіст, фінансист

Вік:
45 років
Місто проживання:
Миколаїв
Готовий працювати:
Ізмаїл, Київ, Миколаїв, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Маркобрун Алла Миколаївна

Особисті
відомості
Дата народження: 10 квітня 1979 р. (44 роки)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта
2001 – 2002 рр.
Національний університет "Києво-Могилянська академія", економічний факультет. Магістр з фінансів (диплом з відзнакою)
1996-2001 рр.
Національний університет "Києво-Могилянська академія", економічний факультет. Спеціаліст з фінансів (диплом з відзнакою)

Професійний
досвід

Управління капітального будівництва Миколаївської міської Ради
02.10.2023 – 25.10.2023 – начальник відділу планування, бух.обліку та звітності – головний бухгалтер
Розрахунок кошторису, бюджету, внесення змін до кошторису, організація та облік господарських операцій з основної діяльності (облік банківських операцій, облік підзвітних сум, облік розрахунків з дебіторами та кредиторами, облік оплати праці, облік основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні матеріальні активи, облік запасів), складання та подання бюджетної, фінансової, податкової та статистичної звітності, облік благодійної допомоги
ВІДДІЛ УФЗ ДЕРЖСПЕЦЗВ'ЯЗКУ В М.МИКОЛАЄВІ
17.07.2023 – 29.09.2023 – начальник сектор бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер
Облік банківських операцій, облік підзвітних сум, облік розрахунків з дебіторами та кредиторами, облік оплати праці (атестованим та вільний найм), облік основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні матеріальні активи, облік запасів, складання та подання бюджетної, фінансової, податкової та статистичної звітності
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області
01.01.2023р. – 06.06.2023р. - член комісії з реорганізації управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області
Припинення та закриття діяльності державної установи, успішне проходження перевірок податковими органами, співпраця з державним реєстратором та правонаступником, перевіряючими органами. Координувала роботи за напрямками: кадрова робота, фінансово-економічна, бухгалтерська, господарська, проведення закупівель, юридична, роботи зі страхувальниками, матеріального забезпечення та страхових виплат, відділ інформаційних технологій. Тендерна робота.

17.06.2021р. – 18.04.2023р. – заступник начальника управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області

Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області

01.06.2021р. – 16.06.2021р. - заступник начальника відділу бухгалтерського обліку №1 фінансово – економічного управління ( категорія державного службовця Б)
23.09.2019 р. – 31.05.2021 р. - головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку фінансово – економічного управління (категорія державного службовця В)

Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності, формування бюджетної, фінансової, податкової та іншої звітності, розроблення посадових інструкцій

ЗОСШ №1 ім.О.Ольжича

09.07.2019р. – 14.08.2019р. - головний бухгалтер

Організація та облік господарських операцій освітньої установи (облік операцій з ДКСУ, облік заробітної плати, запасів, основних засобів, операцій з постачальниками та підрядниками та інш.), складання та подання фінансової, бюджетної, податкової, статистичної звітності
ТОВ «СГВП «Снігурівський колос»

05.06.2018р. – 31.05.2019р. – бухгалтер (єдиний на підприємстві)

Ведення бухгалтерського, податкового обліку виробника с/г виробництва, облік банківських касових операцій, з контрагентами, зовнішньоекономічна діяльність, документування та ділове листування з партнерами вітчизняними та іноземними, облік з/п, складання статистичної та бухгалтерської, фінансової, податкової звітності, облік ПДВ, оптимізація транспортних витрат з використанням логістичних систем, договірна робота та збутова діяльність
Ведення обліку та звітності ФОПів, Приватних підприємств, фермерського господарства «ЗерноАкс».
ТОВ «Грінтур-Екс» (BUNGE)

18.04.2018-18.05.2018 – бухгалтер

Облік запасів згідно національним стандартам бух.обліку та міжнародним стандартам бух.обліку, складання консолідованої та управлінської звітності
Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Миколаївській області

02.01.2018р. - 20.03.2018р. - заступник начальника відділу фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку – заступник головного бухгалтера
26.07.2017р. – 01.01.2018р. - начальник відділу бухгалтерського обліку та консолідованої звітності – головний бухгалтер

Організація та облік господарських операцій державних установ та організацій, складання та подання фінансової, податкової, статистичної звітності, розроблення посадових інструкцій. Розроблення та складання посадових інструкцій новоствореного Фонду. Тендерна робота.
Маю досвід з повного закриття, припинення діяльності підприємства та реєстрації новоствореного підприємства та організації бухгалтерської та фінансової роботи, консолідації фінансової та бюджетної звітності, складання договорів з фінансово – господарської діяльності та налагодження господарської діяльності. Досвід з перевірки податковими органами, Держаудитслужби.
Плідно працювали із розробниками програмного забезпечення з бухгалтерського обліку «Мегаполіс» та ЄІАС з метою вдосконалення та приведення у відповідність згідно нормативно-правовій базі.
Миколаївське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності

01.07.2016р. – 25.07.2017р. – начальник фінансово – економічного відділу
16.09.2013р. - 01.07.2016 р. – заступник начальника відділу – заступник головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку (вела податковий облік та звітність в с/п «Перемога» 20.12.2015р. – 20.02.2016р. )
01.11.2012р. – 16.09.2013р. – головний спеціаліст відділу бюджету, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності
01.10.2007р. – 01.11.2012р. – провідний спеціаліст фінансового відділу
01.02.2007 – 01.10.2007р. – головний спеціаліст фінансового відділу (декретне місце)

Проводила навчання з працівниками районних відділень Фонду. Розробляла та складала посадові інструкції.
Вела податковий облік та фінансову, статистичну звітність на підприємстві санаторій-профілакторій «Перемога» (як представник власника на час відсутності бухгалтера). Підготовила та реалізувала програми із відновлення господарської діяльності санаторію-профілакторію «Перемога».
Досвід обліку фінансових операції з Головними управлінням Державної казначейської служби України в Миколаївській області та банківськими установами, зарахування коштів на карткові рахунки співробітників, облік основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, облік малоцінних та швидкозношуваних предметів, господарських матеріалів, облік розрахунків з дебіторами та кредиторами, облік касових операцій, облік розрахунків з підзвітними особами (звіти про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт працівників управління), підготовка та здача звітності та відомостей до органів Державної фіскальної служби, Фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, органів статистики.
Досвід із приймання та зведення квартальних фінансових та бюджетних звітів від відділень Управління

АКБ «Приватбанк»
27.06.2006р. – 30.01.2007р. – старший спеціаліст з кредитних карт АКБ «Приватбанк» (middle office), регіональний менеджер «Кредитний франчайзинг»

Ефективний продаж кредитних карт, участь в реалізації проекту «Кредитний Франчайзинг». Ефективне керування відділеннями за напрямком «Кредитні карти». Консультація та підготовка спеціалістів з кредитних карт для фронт-офісу, проведення тренінгів з питань ефективного продажу кредитних карт
Встановлення договірних відносин з керівництвом підприємств з кредитування згідно програми «Кредитний франчайзинг»
ВАТ «Інпроектсервіс»

01.02.2005р. – 23.06.2006р. – економіст ІІ категорії планово-економічного відділу
16.07.2001р. – 01.02.2005р. – економіст планово-економічного відділу

Бюджетування та планування, з економіки та нормування праці, складання кошторисів на виконання проектних робіт, проведення фінансового та економічного аналізу підприємства, оптимізації видатків.
Оцінка та аналіз інвестиційної привабливості проектів, розробка економічного обґрунтування проектів, зокрема будівництва промислових об'єктів, розробка бізнес-планів.
Оперативно шукати, обробляти, аналізувати необхідну економічну, фінансову, бухгалтерську, нормативно-правову інформацію.
Підготовка та складання договірної документації на виконання робіт, актів виконаних проектних робіт. Функції менеджера з зовнішньоекономічної діяльності.

03.04.2000 р. – 14.04.2000 р. – проходження кваліфікаційної практики на виробничому підприємстві
05.07.1999 р. – 19.07.1999 р. – проходження навчально-дослідницької практики у АКБ „Україна”
01.09.1997 р. – 01.07.2001 р. – працювала лаборантом у деканаті економічного фак-ту та на кафедрі „Економіки та економічної теорії”

Знання мов
Рідна мова – українська, російська (експерт)
Англійська на рівні розмовної; документація, ділове листування – зі словником, зі словником німецькою

Володіння ПК
Користувач MS Office: Word, Excel, Access; Internet, М.Е.Doc, Соната, FreeZvit, електрона пошта, Мегаполіс:Бухгалтерія, електронний кабінет Пенсійного фонда України, електронний кабінет ДПС, електронний кабінет Управління Статистики, Альфа_Бухгалтерія, Афіна, ЄІАС, система Є-Казна, Є-дата, 1С.Бухгалтерія версія 8.3, SAAP, банківські програмні комплекси «Клієнт-Банк» ПАТ «Приватбанк», КБ «Укрсиббанк», КБ «РайффайзенБанк Аваль», КБ «Надра», ПАТ «Кредобанк»

Особисті риси
Відповідальна, маю аналітичний склад розуму, високий інтелект, легко і швидко навчаюсь, цілеспрямована, комунікабельна, неконфліктна, пунктуальна

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: