Катерина
HR generalist, менеджер з персоналу, внутрішній тренер
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9807874/
Досвід роботи
Адміністратор
з 04.2025 по 12.2025
(9 місяців)
Тов " Аркадіївський", Одеса (Автобізнес та автосервіс)
Згідно посадової інструкції
Керуючий HR-процесами
з 03.2019 по 04.2025
(6 років 2 місяці)
Самозайнятий, Одеса (Пошук персоналу, HR)
кадрове діловодство та підбір , проекти.
Регіональний менеджер з персоналу
з 08.2015 по 05.2018
(2 роки 10 місяців)
група компаній, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
кадрове діловодство + пошук персоналу, ТОВ, ПП
штат 600 осіб
(У моєму відомстві 300 осіб)
Робота зі ЗМІ (газети, журнали, сайти, кадрові агенції)
Формування кадрового резерву (офіс, банк, газета, журналісти, цінні папери, робітничі спеціальності)
Адаптація, контроль проходження випробувального терміну.
Кадрове діловодство в повному обсязі з «нуля» (ТОВ, інвалідні підприємства) у тому числі й у регіонах
Прийом, звільнення, відпустки, лікарняні, декрет, накази, центр зайнятості
Управлінський облік з персоналу
Робота з нормативною та правовою документацією
HR-керівник
з 09.2011 по 05.2013
(1 рік 9 місяців)
Arber, український бренд якісного одягу, взуття та аксесуарів., Одеса (Легка промисловість)
звільнилася, у зв'язку з декретом
Начальник відділу кадрів
з 08.2010 по 09.2011
(1 рік 2 місяці)
Одеська кіностудія, Одеса (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)
запропонували посаду HR-директора
Начальник відділу кадрів
з 09.2007 по 08.2010
(3 роки)
Охороні компанії, Одеса (Охорона, безпека, оборона)
пошук персонала та кадрове діловодство
Освіта
ОНУ ім.Мечникова
Історія, Одеса
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)
Знання і навички
- Подбор персонала для ресторанов/кафе
- Робота з POS-терміналом
- Ведення касової книги
- Знання касової дисципліни
- Google Docs
- Проведення групової співбесіди
- Онбординг персоналу
- Підбір виробничого персоналу
- Стресове інтервʼю
- Ведення кадрового обліку
- Проведення тренінгів
- IT-рекрутинг
- Хедхантинг
- Підбір персоналу для рітейлу
- Масовий рекрутинг
- E-Staff
- Brainteaser-інтерв'ю
- Битрикс 24
- Парус
- 1С ЗУП
- 1С:Документообіг
- 1С:Підприємство
- Управління персоналом
- Організація адаптації персоналу
- Planfix
- Управління магазином
- Контроль цінників
- Управління інтернет-магазином
- Інвентаризація
- Адміністрування офісу
- Користувач 1С
- Ведення документації
- Управління командою
- Комунікабельність
- Стресостійкість
- Ведення CRM
Додаткова інформація
Шановні роботодавці!
Розглядаю графік роботи,з плаваючими вихідними, з пон по п'ять , я не можу працювати.
Пишить будь ласка у вайбер
Нуль шість шість три п'ять п'ять шість вісім три чотири , не завжди можу відповісти
[
Мешкаю в приморському району
( Аркадія)
Навички:
-Організація роботи НR-служби з "нуля";
проходження перевірок
- коучинг власників
- створення та впровадження регламентів, положень, інструкцій по роботі з персоналом
- організація реферальної програми
- робота з запереченнями
- опис бізнес-процесів у компанії
- планування робочого дня працівника
- орг.структури компаній
- Контроль входження на посаду (адаптація співробітників)
- оформлення документації при прийомі, перекладі та звільненні
співробітників (згідно з КЗпП України)
- складання наказів з особового складу, їх облік, зберігання
-формування та ведення обліку особових справ та карток співробітників
-перевірка співробітників на судимість та робота зі службою безпеки підприємств;
- оформлення термінових трудових договорів,
договорів про повну матеріальну відповідальність та їх зберігання;
- зберігання та заповнення трудових книжок, підрахунок трудового стажу;
- Оформлення та ведення обліку відряджень;
-Видача довідок співробітникам;
- ведення обліку надання відпусток, складання графіків відпусток;
ведення лікарняних листів;
-складання політики підприємства, статуту, правила внутрішнього розпорядку, структури підприємства;
- внесення змін та ведення штатного розкладу;
-посадові інструкції;
- ведення табеля обліку робочого часу (управлінського та бухгалтерського);
- Контроль розрахунку ЗП співробітників (управлінський облік);
Контроль
співробітників із навчання стандартам роботи компанії
-щомісячний аналіз руху кадрів, плинності кадрів
- моніторинг ринку праці
-! я не веду Військовий Облік зараз ( з 24.02.2022 )!
- формування бюджету відділу
-контроль дисципліни співробітників
- Великий досвід організації та проведення співбесід, спілкування зі ЗМІ
- знання 1С «Зарплати та кадри» версія 7.7 та версія 8.2, версія 8.3
-знання програми Bas
- робила зарплатні картки, доручення отримання зарплати
-досвід архівної роботи
досвід роботи у кадрах з 2003 року
працювала директором з персоналу зі штатом понад 2000 осіб, у підпорядкуванні було 5 осіб
Особисті якості: аналітичний склад розуму, порядність, уважність, відповідальність, уміння працювати з великим обсягом інформації, ініціативність
людина слова, вмію відстоювати свою думку, не боюся труднощів, але намагаюся їх не створювати
Моє кредо: Ти візьмеш вершину і начхати, що в тебе зламані ноги(с)
Інші резюме цього кандидата
Розглядає посади: Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Адміністратор, фахівець з роботи з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ)
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Hr , адміністратор , офіс - менеджер ,діловод , керуючий справами, Самозайнятий, 15 років 9 місяців
Розглядає посади: Адміністратор, фахівець по роботі з документами, менеджер з оренди (БЦ, ТРЦ), Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор, Помічник керівника
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Адміністратор, Тов Аркадіївський, 9 місяців
- HR-менеджер, Самозайнятий, 12 років 4 місяці
Схожі кандидати
-
Менеджер з персоналу
30000 грн, Одеса, Дистанційно -
Офіс-менеджер, HR-рекрутер, психолог
Одеса -
HRD, HRBP, HRG, HR, HRM, HRPP
Одеса, Дистанційно -
Менеджер з персоналу
25000 грн, Одеса, Дистанційно -
HR-менеджер
Одеса -
HR-менеджер
Одеса