Резюме від 25 вересня 2023 PRO

Іванна

Керівник контакт-центру, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
23 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор кол-центру

з 08.2021 по 08.2023 (2 роки)
ТОВ «Лінеура Україна», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Консультаційна підтримка клієнтів по усіх питаннях послуг компанії.
Окрім цього вирішення питань по покращенню роботи гарячої лінії та аналізу показників, навчання нових співробітників.

Кредитний аналітик

з 08.2020 по 05.2021 (9 місяців)
ТОВ "Споживчий центр", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Розгляд заявок на кредитування, аналіз платоспроможності клієнтів, перевірка документів на дійсність і тд.
Також був досвід з навчання нових співробітників, поїздки у відрядження.

Менеджер з підтримки у чатах

з 01.2020 по 04.2020 (3 місяці)
Teleperformance Ukraine, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Менеджер з підтримки у чатах кур`єрів Глово, допомога у вирішенні питань у кур`єрів по замовленнях.

Освіта

Державний податковий університет

Право, Ірпінь
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

Державний податковий університет

Право, Ірпінь
Незакінчена вища, з 2020 по 2022 (2 роки)

Ірпінський державний коледж економіки та права

Право, Ірпінь
Середня спеціальна, з 2016 по 2020 (4 роки)

Знання і навички

Проведення тренінгів Уміння аналізувати Аналіз роботи персоналу Розробка плану навчання Систематизація процесів Уміння працювати в режимі багатозадачності Бажання вчитися і розвиватися Здатність до навчання Проведення тренінгів з продажу Робота з клієнтами Технічна підтримка користувачів Робота в команді Доброзичливість Управління персоналом Управлінські навички

Знання мов

Англійська — середній

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: