Bogdan
Customer support representative
- Вік:
- 25 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/9965863
Завантажений файл
Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.
Дата народження: 30 січня 1999 року (24 роки)
Місто: Київ
Електронна пошта: [
Соціальні мережі:
ДОСВІД РОБОТИ
Customer Support Team Lead - Esports Pulze AB
Липень 2017 - Липень 2021
Починав працювати як оператор чату, а через пів року зайняв
посаду Customer Support Team Lead.
Обов’язки: вирішення технічних питань по запитам користувачів (Intercom),
комунікація з відділами Business Development, Software Development (Microsoft
Teams, Slack), організація роботи команди з 10 людей, ведення технічної
документації (Confluence, Microsoft Office, Microsoft Excel).
Досягнення: за пів року роботи отримав підвищення до Team Lead, після цього моя
команда два роки була кращою по продуктивності і результативності серед інших
команд компанії.
Customer Support Agent - IsellMore
Серпень 2021 -
Починав працювати як оператор гарячої лінії і чату, згодом зайняв посаду “2nd line
Customer Support Agent”.
Обов’язки: робота з базою даних (SSMS, SQL Multi Script) , тестування пз із
створення кейсів на розробників (Jira Software), контроль і ведення задачі від
моменту її створення до релізу, вирішення технічних питань по запитам
користувачів (Binotel), комунікація з керівниками клієнтів компанії (Jira, Skype),
комунікація з відділами Business Development, Software Development (Slack) ,
ведення технічної документації і робота з даними (Confluence, Microsoft Office,
Microsoft Excel).
Досягнення: отримав базові навички в роботі з бд і з javascript.
ОСВІТА
• Бакалавр з комп'ютерної інженерії Київського національного університету
імені Тараса Шевченка, 2020
• Магістр автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій
Національного авіаційного університету, 2022
ДОДАТКОВА ОСВІТА ТА СЕРТИФІКАТИ
Курси англійської мови Green Forest
12.07.2023 - 08.11.2023
ЗНАННЯ МОВ
• Англійська – середній
• Українська – вільно
• Російська – вільно
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Комунікабельна, скурпульозна та відповідальна людина. Готовий вчитись та
націлений на результат.
У вільний час виховую свого французького бульдога і проводжу час у компанії
друзів.
Схожі кандидати
Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Луцьк, Дистанційно
Фахівець відділу клієнтської підтримки, customer support representative, agent
Київ
Customer support specialist, manager of communications, агент служби підтримки
Київ
Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Рівне, Дистанційно
Customer support representative, Dispatch Agent, Personal Assistant
Дистанційно
Customer support representative, sales agent
15000 грн, Харків, Дистанційно