Резюме від 17 січня 2022 PRO

Оксана

HR-generalist, менеджер з персоналу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR Generalist

з 04.2020 по нині (4 роки)
ТОВ "НАВІГАРА", Львів (Виробництво)

- повний цикл підбору персоналу (складання профілю посади,
аналіз та підбір шляхів пошуку, розміщення оголошень,
проведення співбесід);
- первинна адаптація працівників;
- нормування праці виробничого персоналу (застовування
хронометражу та розрахунків);
- розробка системи мотивації для працівників компанії;
- розрахунок заробітних плат та інших виплат працівникам компанії
згідно політики компанії;
- аналіз попередньої плинності кадрів та робота над припиненням відтоку працівників;
- Проведення з працівниками бесід 1-1;
- складання та введення в дію посадових інструкцій (за допомогою
комунікаційних карт);
- кадрове адміністрування.
За період моєї роботи кількість кваліфікованого виробничого персоналу компанії зросла на 50% згідно планів розвитку; продуктивність праці підвищилася; плинність кадрів призупинена. За допомогою комунікаційних карт розроблені та введені в дію реальні посадові інструкції.

Менеджер з персоналу

з 11.2019 по 03.2020 (4 місяці)
ПП "Комфорт Транс", Львів (Транспорт, логістика)

- масовий підбір;
- навчання та первинна адаптація персоналу;
- кадрове адміністрування;
- необхідна звітність.
За період моєї роботи в компанії чисельність працівників збільшилася на 30%, згідно поставленого плану. Період первинного навчання водіїв зменшився з 7 до 2 днів, що дозволило швидше допускати до роботи кваліфікований персонал. Прописано на введено в дію Положення про підбір, адаптацію та навчання персоналу.

Менеджер з персоналу

з 06.2015 по 10.2019 (4 роки 4 місяці)
ТзОВ "Торгівельна мережа "Десятка", Львів (гуртовий продаж будівельних матеріалів)

- Повний цикл підбору персоналу (створення профілю вакансії, розміщення оголошень на сайтах та в соцмережах, проведення телефонних інтерв’ю та первинних співбесід).
- Організація первинної адаптації (написана і введена в дію система адаптації та навчання персоналу).
- Складання посадових інструкцій (робота з комунікаційними картами).
- Моніторинг заробітних плат.
- Нарахування та виплата премій і компенсацій працівникам.
- Ведення кадрового діловодства: прийом, переведення, звільнення, відпустки; графік відпусток.
- Ведення особових справ; ведення та зберігання облікових карток, трудових книжок працівників.
- Робота зі штатнии розписом та штатним розкладом.
- Організація корпоративних заходів.
За період моєї роботи на даній посаді зменшена плинність складського персоналу до 10%. Розроблені та введені в дію посадові інструкції для менеджерів з продажу, оформлені згідно комунікаційних карт.
У 2017 р. на підприємстві успішно пройдена перевірка Держпраці.

Офіс-менеджер

з 08.2011 по 06.2015 (3 роки 10 місяців)
ТзОВ "ТМ "Десятка", Львів (продаж будівельних матеріалів)

- Продаж будівельних матеріалів;
- Документообіг компанії
- Виписка рахунків, розхідних та податкових накладних;
- Складання актів звірки;
- Складання специфікацій;
- Робота з дебіторською заборгованістю;

Фахівець депаратменту ІТ

з 04.2007 по 01.2010 (2 роки 9 місяців)
Страхова компанія "Універсальна", Львів (Фінанси, банки, страхування)

Освіта

ЛНУ ім.І.Франка

Економічний факультет, економічна кібернетика, Львів
Вища, з 1998 по 2004 (5 років 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

– Харківський інститут дистанційної освіти (бух.облік)

2007-2008

«Кадровий аудит: готуємося до перевірки органами Держпраці та місцевого самоврядування»

2017

HR кав’ярня - HR New Generation

2017

Учасник Всеукраїнських зборів кадровиків та IV З’їзду кадровиків

2016, 2017, 2019

Семінари Тимура Алієва «Кадровий аудит: готуємося до перевірки органами Держпраці та місцевого самоврядування»,

2019

Курс підготовки SpCBD-HRM Оксани Кондратенко

2020, 6 місяців

Знання і навички

MS Office 1С:Підприємство Управлінські навички Підбір персоналу Кадровий облік 1С УТП Документообіг SalesWorks Робота з 1С Впровадження процесів з 0

Знання мов

  • Німецька — середній
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Я пунктуальна та вмію організувати свій робочий день, оскільки ціную час свій та інших. Швидко й легко навчаюся новому, вважаю, що немає такого, чому не можна навчитися.
Вважаю, що кожна людина має право на власну думку, навіть, якщо ця думка відмінна від моєї.Однаково добре можу працювати як в молодому колективі, так і в колективі 50+.
Маю досвід у:
- організації та впровадженні HR- процесів з 0;
- проведенні хронометражу робочого часу та розрахунку реальної завантаженості працівників;
- розробці та впровадженні положень про підбір та адаптацію персоналу;
- розробці структури компанії
- розробці реальних посадових інструкцій

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: