- 1365
І будуть найкращі: 3 пункти, які потрібно додати у вакансію для залучення талантів
Попри те, що зараз на ринку праці немає дефіциту робочої сили, залучати найкращі таланти з кожним днем стає дедалі важче. Work.ua розповідає, як цьому можна зарадити ще на етапі створення вакансії.

В оголошенні про роботу дуже важливо знайти баланс між вимогами, які ви висуваєте до кандидата, і тим, що ви можете йому запропонувати. Спробуйте додати ці три пункти до вакансії, щоби бути з кандидатами на одній хвилі й залучати найкращі таланти.
Прозорий діапазон зарплат
Бувають різні причини, чому роботодавець приховує розмір заробітної плати у вакансії. Серед них: невизначеність із сумою та обсягом завдань, страх втратити кандидата через зарплатну вилку, небажання демотивувати наявних працівників, зарплата нижча за ринкову тощо.
Але в багатьох випадках при виборі роботи зарплата вирішує! Згідно з дослідженням Work.ua, 3% опитаних відгукуються на будь-яку вакансію, яка підходить лише за назвою. Для 7 % шукачів важливі ім’я компанії, її HR-бренд, 10 % звертають увагу на геолокацію.
І аж 41 % респондентів відповіли, що охочіше відгукуються на ті пропозиції, у яких відразу вказано розмір або діапазон заробітної плати, на яку можна розраховувати.
Прозорість оплати не лише підвищує кількість відгуків на вакансію, а і впливає на рівень довіри, лояльності кандидатів до компанії.
Крім того, це може зменшити взаємодію між рекрутерами та шукачами, очікувана зарплата яких не відповідає діапазону. Тож це ще й економить ваш час.
Спільні цінності
Нам потрапило на очі опитування Qualtrics. (Так, це дослідження проводилося на американському ринку праці, але дані цікаві й можуть частково бути релевантними для українського.) Воно виявило, що 54 % респондентів пішли б на скорочення зарплати, щоби працювати в компанії з кращими цінностями. 56 % відсотків опитаних навіть не розглядали б можливість влаштуватися на роботу, якби в компанії були цінності, з якими вони не погоджувалися.
Як бачимо, здебільшого співробітники надають пріоритет в пошуку компанії зі спільними цінностями.
Що спостерігаємо зараз в Україні: кандидати звертають увагу на те, чи допомагає роботодавець ЗСУ, чи займається волонтерською діяльністю, якою мовою веде зовнішню комунікацію, чи дбає про працевлаштування ветеранів або внутрішньо переміщених осіб і т. ін. Це стало важливим при виборі місця роботи.
Зазначення цінностей, якими керується ваша компанія, у вакансіях може допомогти залучити кандидатів, чиї цінності збігаються з вашими.
Першокласні переваги
Хоч зарплата — істотний фактор, який може вплинути на вибір роботи шукачами, але соціальні гарантії та бонуси все ще залишаються в центрі їхньої уваги. Особливо зараз.
Якщо роботодавець, попри нелегкі часи, зниження доходів, економію бюджету, виходить за межі стандартного соцпакета і дбає про добробут команди, це багато про нього говорить.
Працівники продовжують цінувати такі переваги, як лікування та медичне обслуговування, харчування, відпочинок і спорт, надання матеріальної допомоги, недержавне пенсійне страхування, віддалений формат роботи, гнучкий графік тощо. Змінюються часи — змінюються і «плюшки»: тепер для багатьох є важливим, чи має компанія Starlink, EcoFlow, генератори.
Тож обов’язково описуйте у вакансії, якщо ваша компанія надає якісь із цих пільг.
1 коментар
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.