Про те, як організувати мотивацію для команди й зробити це зручно, креативно та весело, Work.ua розповіла компанія Foodicine, яка займається медичним кейтерингом. Кейсом ділиться Аліна Севостьянова, HR Generalist компанії та авторка проєкту «Фудішоп».

Аліна Севостьянова
Аліна Севостьянова
HR Generalist у компанії Foodicine

Підвищення зацікавленості працівників відбувається паралельно з роботою в таких напрямках:

  • зростання продуктивності;
  • створення доброзичливої атмосфери;
  • забезпечення довготривалого співробітництва, щоб не було плинності кадрів;
  • зростання відповідальності працівників;
  • робота з формування корпоративної культури.
Ми вирішили впроваджувати досвід провідних світових компаній та вибрали гейміфікацію. Головна її мета — підіймати настрій команди. А щоб цього досягти, ми застосовуємо ігрові елементи у звичному робочому процесі. І це зовсім не складно, однак дуже корисно.

Внутрішня валюта підвищує лояльність до бренду

Приклад гейміфікації, яку запроваджено в нашій компанії, — створення внутрішньої валюти (FoodieCoins), яку можуть заробляти працівники, щоб потім витрачати на продукти бренду.

Фудікоїни можна отримати на свій особистий рахунок за виконання певних корисних для компанії дій або навіть за підвищення кваліфікації, зокрема пройдені курси. Заохочується активність у соцмережах, співавторство на сторінці бренду, коментування публікацій тощо. Працівники можуть побачити, як поступово зростає сума фудікоїнів на рахунку.

Корпоративний мерч — мотивація через особисту участь

Наступна складова створення доброзичливої атмосфери, підвищення лояльності, зміцнення зв’язку з бізнесом — це розробка корпоративного мерчу. Витратити внутрішню валюту можна на товари з лінійки, розробленої в компанії.

У нашому випадку корпоративний мерч добирали надзвичайно ретельно, адже він мав відповідати духу компанії, її корпоративному стилю і не мати вигляду рекламної продукції. Мерч мав бути таким, щоб працівникам було цікаво, приємно ним користуватися, щоб він ніс практичну користь для людей. І це мало спрацьовувати не лише при використанні продукції всередині компанії.

До процесу вибору товарів ми залучили працівників. На підготовку та вибір продукції витратили чимало часу. Передусім провели опитування співробітників, які мали вибрати конкретні продукти, які б хотіли мати. Після цього ми шукали постачальників, тестували якість. Оформлення доручили дизайнерам компанії.

Досвід показав, що працівники активно залучаються до користування валютою, маючи можливість витрачати її на корпоративний мерч, прагнуть заробити більше, щоб купити улюблені товари, та навіть починають позичати фудікоїни одне одному — як справжню валюту. Співробітники стають більш активними на сторінках компанії в соцмережах, зацікавлюються корпоративними курсами.

Корпоративний мерч, який працівники можуть придбати за фудкоїни

Корпоративний мерч, який працівники можуть придбати за фудкоїни

Наш кейс з підвищення мотивації співробітників показав: внутрішня валюта, гейміфікація, корпоративний мерч реально допомагають підвищити залученість працівників, уникати непорозумінь, налагодити хороші відносини в колективі, підвищити ефективність роботи. Зрештою, це й турбота про співробітників, яку вони бачать і цінують. А це головне для хорошого управління.

Зображення з м/ф Wreck-It Ralph, 2012 р.


Читайте також