Разом із «Сільпо» розповідаємо про надзвичайних людей — на яких тримається повсякденне життя кожного із нас. Поговоримо про розпорядок дня фахівця із комплексного обслуговування, які є плюси та мінуси професії.

Навіщо фахівець з комплексного обслуговування будує в супермаркеті Ейфелеву вежу? Які найкумедніші запитання ставлять сомельє гості? Навіщо оброблювачу риби кольчужна рукавичка?

Відповіді на ці та багато інших запитань ви дізнаєтесь із спецпроєкту, що стартує на нашому сайті. Він створений Work.ua разом з національною мережею супермаркетів «Сільпо» в рамках проєкту «НАДзвичайні. Діячі України» і розповідає про людей десятків професій, які попри усі «карантинні» форс-мажори щоранку стають до роботи і підтримують побут і спокій українців. Прототипами для ілюстрацій, створених клубом ілюстраторів Pictoric, стали реальні герої нашого часу, що поділилися розповідями про свою роботу.

Професія: фахівець із комплексного обслуговування

Євген Дорохов, 50 років.


За освітою інженер. Фахівцем із комплексного обслуговування в супермаркеті «Сільпо» працює чотири роки. До цього був експедитором і заступником директора підприємства громадського харчування. Захоплюється всім, що стосується електрифікації. Зробити зі звичайного велосипеда електричний? Легко!

Один із робочих днів

Ранок

  • Євген обходить магазин, перевіряє камери для речей (справність замків, ключі), роботу ліфтів, наявність серветок і розчинів для дезінфекції у торговій залі й на робочих місцях працівників супермаркету.
  • Видає прибиральницям витратні матеріали: пакети для сміття, мийні засоби. Після цього перевіряє холодильне обладнання. Якщо виявив несправність, подає заявку на ремонт. Після того як фахівець усуне проблему, Євген підписує акт виконаних робіт.
  • Використовуючи інструменти (викрутки, молоток, зварювальний апарат, перфоратор тощо), ремонтує дрібні поломки, які виявив під час обходу. За необхідності замінює лампочки в залі та регалах (охолоджувальних пристінних стелажах без дверей). Елементи, які вийшли з ладу, списує. Слідкує за справністю бактерицидних опромінювачів для кварцування приміщень: цехів, кабінетів, роздягалень, кімнат, де працівники приймають їжу.

День та вечір

  • Євген зазвичай виконує планові роботи, які раз на місяць затверджує з керуючою магазину. Це може бути фарбування камер для речей, ремонтні роботи в складських приміщеннях. Крім того, він відповідає за пожежну безпеку в супермаркеті: перевіряє вогнегасники та доступ до пожежних кранів. Напередодні свят Євген працює над оформленням зали і виготовленням декорацій.

Особиста історія

«Щось давно не будував Ейфелевої вежі», — часом жартую я. Напередодні 8 Березня в нашому супермаркеті вкорочували стелажі, щоб зручніше було, і залишилися обрізки металу. Зварювання, трохи часу й вуаля — Ейфелева вежа готова.

Якщо знадобиться, то й Вавилонську збудую. Жодних питань.

Кожен мій робочий день проходить під гаслом «Бігом!» Це про швидкість. При цьому жоден день не схожий на попередній. Учора приварював кріплення, що відпало у вентилятора, а сьогодні фарбував комірки, де люди залишають речі.

20 тисяч кроків у середньому проходжу за робочий день. Тож на гіподинамію не скаржуся.

Був випадок, коли на півтора року я майже осліп. Розрізняв тільки силуети. Жив фактично навпомацки. Тоді в мене загострилося сприйняття іншими органами чуття. Взагалі, мозок людини — це щось дивовижне. От дзвонить хтось у двері, я відчиняю і бачу тільки розмиту пляму. Але щойно гість сказав слово, і я впізнав його, бац! — і силует обернувся на людину. Потім мене прооперували, і зір повернувся. Та «суперздібності» не зникли й тепер допомагають у роботі.

Я «чую» техніку та на слух можу визначити несправності в роботі обладнання. Наш супермаркет — це живий організм. Іноді його треба причепурити, іноді полікувати — десь підфарбувати, щось підкрутити чи полагодити.

У перші дні карантину гості в магазині губили милиці. Людей було дуже багато, здебільшого літніх. Дуже шкода їх було. Вони панікували й буквально змітали з полиць продукти. У цій метушні один кричить: «Де моя милиця?!». А хтось її вже підхопив і пішов собі.

Коли почався дефіцит антисептиків, зробив свій, за власним рецептом — із барбарисом. І дезінфікує, і запах приємний.

Не люблю, коли мене називають завгоспом. Робота серйозна, тому й назва має бути відповідна. У мене все точно, як в аптеці. В інших магазинах перевірка контрольно-ревізійного управління може тривати шість годин, а в нас усього 30 хвилин.

Бо порядок.

Приєднуйтесь до команди надзвичайних діячів та надсилайте свої резюме.


Читайте також



12 коментарів

Дарина Шулика 26.06.2020, 15:20
Дуже цікавий матеріал!)
Женя Петров 27.06.2020, 00:56
За освітою інженер. Фахівцем із комплексного обслуговування в супермаркеті «Сільпо» працює чотири роки. До цього був експедитором і заступником директора підприємства громадського харчування. Захоплюється всім, що стосується електрифікації. Зробити зі звичайного велосипеда електричний? Легко!

Угу все понятно. Сократили [Ненормативна лексика видалена модератором Work.ua].

Потому что больше некуда.

[Образа видалена модератором Work.ua] и вы предлагаете смещать пенсионный возраст на 63?
Андрей Николаенко 29.06.2020, 12:20
И какая зарплата на такой супердолжности??? На коммуналку хоть хватает (про венские оперы уже молчу)???
Александр Филимонов 30.06.2020, 17:29
Складывается ощущение, что тут уже пиарят торговую сеть "Сильпо". С Укрпочтой, к счастью, закончили. Дошло. Пишущие данную чушь, сделайте как некоторые телевизионщики: чем писать сказки, устройтесь сами на месячишко на схожую должность в ритейл, скажем. А, спустя месяц, напишете мемуары. Разница с данными статьями будет ошеломляющий. Для вас, в первую очередь.
Сергей Кутюмов 06.07.2020, 00:01
Бис
Андрій Колосюк 30.06.2020, 22:35
Ета профессия называется. СЛЕСАРЬ - ГИНЕКОЛОГ. Как говорил класик: Мы все когда нибуть учились, - чему нибуть и как нибуть.... Желание одной ж.... ой. Все дыры закрить. Так не бывает. Человек должен быть специалистом в своей области. Это как в анегдоте: На предприятие наберают рабочих. И спрашивают ты кто, - Я токарь. Годишся. А ты, - Я электрик. Берём. А что умеешь делать, - я умею ВСЁ. Нет нам такие специалисты не нужны....
Дмитрий Хоменчук 01.07.2020, 05:39
Ну и статьи в рассылке, тааак "интересно".
Отписка.
Владислав Костро 01.07.2020, 08:19
Ця посада називається "старший, куди пошлють" або є красиве застаріле слово "попихач". І що цікаво, так це те, що від цієї людини іноді вимагається доволі-таки серйозна кваліфікація, а все одно заробітна платня не перевищить ставку двірника чи охоронця.
Микола Бурдін 01.07.2020, 09:01
Лекарь, пекарь и оптекарь. Коли приходить хороший спеціаліаліст на нього і валять все підрят, як на мене))
Яна Приходько 01.07.2020, 10:27
Прям сказочный персонаж! Уважаемые, а Вы собственно работали в данной компании? Почему умалчиваете о реальной зарплате и отношении работодателя?
Mаксим Петров 01.07.2020, 18:28
СІЛЬПО - Трудовое кладбище для рабов, где только вы человеческий ресурс до последней капли пота или крови...
Владислав Костро 02.07.2020, 12:50
Так коротко і влучно, що нічого й додати. Хіба що не лище СІЛЬПО, а й усі без винятку торгові центри, будівницта, тренажрні зали і ще багато чого.

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.