Буває, ми стикаємося з картиною: вакансія опублікована роботодавцем довгий час — це викликає в шукачів безліч запитань і недовіру до компанії. Давайте розберемося, чи все так однозначно і чи варто відразу скидати з рахунків таку компанію.

У цій статті компанія «Хаскі» розкриває для читачів Work.ua можливі причини того, що вакансія щоразу трапляється кандидату в результатах пошуку, а також ділиться порадами, як підійти до відгуку на таку пропозицію.

Марія Лукаш
Марія Лукаш
рекрутер офісного персоналу в «Хаскі»

Які можуть бути причини того, що вакансія не закривається

1. Відкрита дата закінчення пошуку

У компанії шукають співробітника з конкретними професійними та особистісними якостями й готові витрачати час і гроші на пошуки тієї самої людини.

В такому разі, ознайомившись з описом вакансії, а також із цінностями компанії, можна дійти висновку, чи відгукується вам дана ідеологія і чи підходять ваші компетенції під вимоги. Якщо так — тоді, безумовно, варто відгукуватися.

2. Незбалансована пропозиція

Різні нюанси (невідповідність оплати та обов’язків, відсутність корпоративної культури тощо) у пропозиції від компанії можуть призводити до того, що вакансія закриватиметься довго. Проаналізувавши компанію та пропозицію, можна швидко зрозуміти, чому вакансія ще не закрита.

3. Внутрішні причини

У компанії не до кінця визначилися з необхідністю та функціями посади. Або керівництво мало зацікавлене у наймі на цей момент. Це не говорить про те, що компанія погана, можливо, цій позиції не вистачає саме вас.

4. Швидке зростання компанії

Буває, у компанії період швидкого та активного зростання, позиція закривається, але роботодавець одразу вирішує взяти ще одного чи кількох спеціалістів на такі самі посади.

А для деяких компаній актуальна сезонність підбору — протягом кількох місяців вони ведуть активний пошук кадрів на однакові позиції.

5. Мережевий маркетинг та інше

На такі вакансії можна натрапити повсюдно. Щоб уникнути втрати часу на подібну пропозицію, завжди вивчайте, чим саме займається компанія, наскільки це чесна та прозора діяльність.

6. Велика плинність кадрів

Вакансія, що постійно висить, може говорити про велику плинність кадрів. Такі нюанси можна дізнатися з відгуків про компанію, а також безпосередньо запитавши у рекрутера.

7. Масовий підбір

Актуально, коли найм стосується підбору продавців, касирів, складського персоналу, спеціалістів кол-центрів, працівників виробництв, менеджерів із продажу. Такі кадри завжди потрібні у зв’язку з відкриттям нових точок чи розширенням виробництва. Крім того, висока плинність у подібних сферах вважається нормою і не говорить про те, що у компанії погана атмосфера чи інші проблеми.

8. Погана репутація роботодавця

Погана репутація — запорука тривалого закриття вакансій. Це не завжди свідчить про те, що на цю компанію не варто звертати уваги, можливо, там змінили свої погляди на ведення бізнесу. Дізнайтеся більше про компанію, простежте, чи покращується її репутація.

9. Багатоступінчасті критерії відбору

Існують компанії, в яких процес найму займає досить тривалий час: ряд співбесід, тестові завдання, навчання, стажування. В особливих випадках такий процес може тривати до пів року. На кожному з цих етапів кандидат може не пройти або відвалитися і пошуки продовжаться. Це часто говорить про те, що у компанії кожну людину відбирають дуже усвідомлено й у вас є шанс потрапити у хороше місце.

Як діяти, якщо вакансія, що вас зацікавила, «висить» довгий час

  • Зважити на те, яка саме це позиція. Якщо, наприклад, це менеджер з продажу, то враховуйте, багато компаній шукають їх на постійній основі, оскільки це найбільш затребувані кадри в будь-якій сфері діяльності.
  • Проаналізувати становище компанії у своєму сегменті та порівняти зі схожими вакансіями.
  • Вивчити відгуки та соціальні мережі компанії.
  • Безпосередньо запитати рекрутера на співбесіді або телефоном, чому вакансія так довго відкрита, розповівши про свої побоювання. Якщо це вартий того роботодавець, вам дадуть розгорнуту відповідь на запитання.


Успішного пошуку роботи!


Читайте також