- 3590
Чому важливо організувати корпоративну бібліотеку для ваших працівників
Розвиток співробітників — справа рук не лише співробітників, а і їхнього керівництва. І для цього необов'язково відправляти працівників на курси підвищення кваліфікації чи тренінги. Одним зі способів розвитку може стати бібліотека в офісі.
У нас у Work.ua корпоративна бібліотека існує з 2017 року. Там повний набір: і технічна, і художня, і бізнес-література. За досить короткий час вона стала місцем єднання та самоосвіти співробітників, органічно поєдналася з іншими активностями за темою — книжковими клубами й челенджами. І це нас дуже тішить. Бо ми переконані, бібліотека в офісі — це не лише розвага, а ще й один з інструментів досягнення мети компанії.
Хочете так само? Команда відділу маркетингу Work.ua попросила видавництво Vivat розповісти про те, чому корпоративна бібліотека — це важливо. Окрім переконливих аргументів, наші партнери надали усім читачам знижки: 25% на книжки Vivat та 10% інших видавництв за промокодом WORK+VIVAT.
Тож нумо читати 🙂
У компаніях корпоративні бібліотеки почали масово з’являтися на початку XX століття — саме тоді стрімко розвивалися бібліотечна справа, підготовка фахівців. Посилення конкуренції між компаніями почало означати необхідність створення додаткових цінностей для працівників.
Бібліотеки були такими собі освітніми центрами, де кожен міг дізнатися про нові здобутки у будь-якій сфері та стати найкращим працівником. Вони слугували своєрідними хабами, які заміняли курси з підвищення кваліфікації; до того ж там можна було якісно перепочити за читанням. Наразі роль корпоративних бібліотек досі важлива. І ось чому.
Простір для корпоративної бібліотеки наштовхує працівників на нові ідеї
У Лондонській школі економіки (LSE) є книжковий простір під назвою BOX, де співробітники проводять вільний час, комунікують, практикують дизайн-мислення, вивчають щось нове. Тут є багато книжок на різні теми, як, наприклад, освоєння космосу, закам’янілості, яким понад 150 млн років, та набори конструктору LEGO.
Іншим прикладом є Google Design Lab. Віцепрезидентка відділу дизайну апаратного забезпечення Айві Росс наголосила на необхідності мати в офісі бібліотеку з паперовими книжками. Кожен зі 150 працівників вибрав для бібліотеки по 6 книжок, написавши на звороті, чому саме йому припала до душі та чи інша книжка.
Тримаючи друковане видання в руках, дизайнери більше здатні відчути щось від взаємодії, надихнутися, подивитися на зображення не з екрана телефона, а в реальному житті. Зараз тут уже назбиралося тисячі видань, причому цілком різного спрямування: дитяча література, книжки про мистецтво, бізнесовий нон-фікшн тощо.
Корисно мати матеріали, пов’язані з компанією
Якщо в менеджменті певної компанії використовується стратегія з якоїсь книжки, сповідуються цінності, про які писав хтось із відомих авторів, мати ці видання під рукою було б хорошим рішенням. Прочитавши їх, співробітники могли б глибше перейнятися однією ідеєю, краще розуміти одне одного.
Також фахові новинки — шанс допомогти співробітникам розвиватися, знаходити нові рішення і йти в ногу з трендами. Читати тільки класичні ділові видання вже неактуально, адже щороку з’являються проривні дослідження, книжки про досвід українських компаній, бестселери, про які говорять усі на ринку.
Книжки покращують тимбілдинг
Створення корпоративної бібліотеки можна доповнити книжковим клубом, який точно зарядить на нові ідеї.
Американська рекрутингова компанія HireBetter провела експеримент, заснувавши власний книжковий клуб. Щотижня усі збираються разом, вимикають усі гаджети та пів години обговорюють книжку, яку читали попередні 7 днів. Особливо це рятувало команду в карантин — хтось працював з дому і почувався відірваним від команди, хтось хотів більше дізнатися про особистість своїх колег.
Книжковий клуб дуже посприяв неформальному спілкуванню, розумінню інших, налагодженню атмосфери. І досить зручно розпочати таку ініціативу з бібліотеки, щоб доступ до книжок, які обговорюватимуться, був у всіх.
Корпоративна бібліотека — привід для працівників пишатися компанією
Бути в компанії, де ти можеш прочитати книжки лауреатів Букерівської, Нобелівської чи Пулітцерівської премій, видатних бізнесменів, рекомендовану лідерами думок літературу, — це точно викликає захоплення. Адже образ компанії автоматично стає актуальним, інтелігентним, освіченим.
Як організувати бібліотеку у себе в компанії
Якщо ви хочете мати ці переваги у своєму офісі, варто звернутися до видавців, які надають подібні послуги та можуть сформувати корпоративну бібліотеку самостійно, залежно від потреб компанії; швидко усе доставити та надати вигідну знижку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.