- 1201
Як не загубити кандидатів із різних джерел пошуку. Досвід впровадження нових технологій у компанії
Під час війни компаніям доводиться підлаштовувати свій бізнес під нові умови — переформатовувати команди та шукати нові підходи до наймання спеціалістів. Розповідаємо історію FlexoGroup, яка у непрості часи зуміла спростити роботу HR-менеджерів.


Щоб було зрозуміло, хто ми та що робимо, хотілося б почати з того, що знаходимося ми в Запоріжжі. Наша компанія надає поліграфічні послуги для виробників косметики, спиртних напоїв, харчових продуктів та продовольчих товарів по всій Україні та за її межами. Ми займаємося друком етикетки на різну продукцію.
З початку війни ми гідно вистояли, особливо в перші кілька тижнів. Компанія розуміла, що не може підвести клієнтів та український народ у такий складний час і залишити всю продукцію на полицях без етикетки. Поки виробництво працювало, засновники компанії допомагали зміцнювати оборону міста, а офісний персонал частково займався волонтерством. Тому можна сказати, що ми стали сильнішими й міцнішими.
У нас дуже специфічне обладнання, тому потрібен певний час для навчання та фахівці з технічними навичками роботи. У перші місяці війни понад 40% спеціалістів різних галузей втратили місце роботи, вимушені були залишити свої домівки та евакуюватися до найближчого міста. Тому в нас був більший вибір серед кандидатів на ту чи іншу посаду.
Наразі роботодавці підлаштовують свій бізнес під нові умови сьогодення, все це вимагає нових підходів до керування, переформатування команди та найму спеціалістів також.
Особисто для мене, як для HR-менеджера, система управління наймом від Work.ua (СУН) спростила роботу. Стало зручніше бачити всю необхідну історію про кандидатів та працювати з воронкою найму. А функція «Додати кандидата» з інших джерел пошуку, щоб не загубити, сподобалась найбільше, все це нагадує ведення щоденника або соціальної мережі. За останні місяці з використанням СУН нам вдалося найняти собі в команду спеціалістів у відділ продажу, вже є результати роботи.
Щодо переваг. Сама розробка та використання нових систем і є певною перевагою серед інших. Головне — не боятися впроваджувати щось нове для своєї компанії та для себе особисто. Тим паче, що СУН легка та комфортна користуванні, а також заощаджує певний час та гроші. Що може бути краще?!
Ви можете дізнатися більше про те, як використовують можливості СУН українські компанії Bottle та Хаскі.
Читайте також
- Сповідь про відмову від російської, «змова української нації» та 5 порад: як допомогти менеджерам з продажу перейти на українську
- Поради для рекрутерів та HR-фахівців з опанування українського ділового мовлення + словник
2 коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
А на будь-які питання по роботі з СУН вам відповість ваш особистий менеджер Таміла 🙂