Work.ua поспілкувався з HR-ом мережі дрінкарень Bottle Альоною Дрозд. Для компанії, де вона працює, війна стала несподіванкою. Як і більшість українців, співробітники Bottle не вірили, що повномасштабне вторгнення росії в Україну насправді станеться, тому були спантеличені.

Дізнайтесь, які процеси у наймані компанії довелося підлаштовувати під час війни та яким чином HR-ам Bottle вдалося зекономити свій час на опрацюванні відгуків і веденні бази кандидатів, а також, як компанія може економити на системі управління наймом.

Альона Дрозд
Альона Дрозд
HR мережі дрінкарень Bottle

Наша компанія займається роздрібною торгівлею алкоголем. Коли запровадили мораторій на продаж алкогольних напоїв, нам довелося призупинити діяльність до 1 квітня. За цей час частина команди виїхала за кордон, хтось вже там знайшов нову роботу. Тому щойно заборону на продаж зняли та ми відновили діяльність, довелося швидко розв’язувати питання з новою командою, яка мала підсилити наш бізнес.

У нових реаліях ми дещо змінили в наших процесах найму. Наприклад, до війни ми користувалися різними каналами пошуку співробітників, а зараз залучили ті, які дають кращий результат.

Ще перенесли проведення співбесід з потенційними працівниками з офлайну в онлайн.

Раніше я друкувала кожне резюме на папері, потім від руки писала статус кандидата: з ким повинна зустрітися, кому дати відповідь. Усі папірці в мене були розписані.

А під час війни ми зіткнулися з проблемою у найманні — відгуки, які отримуємо, здебільшого не від нашої цільової аудиторії. Кажуть, зараз «ринок роботодавців», але ми його практично не відчули. Тобто кількість кандидатів дійсно вражає, але наша цінність в тому, щоб наймати людей, яким буде комфортно у нас працювати, щоб їм це подобалося. Тому ми відповідально підходимо до того, щоб правильно підібрати людей.

Тож за наявної кількості відгуків на вакансії, такий самий процес ведення обліку кандидатів, як до появи СУН, займав би в мене недоцільну кількість часу.

Але зараз стало простіше, бо все, що потрібно, тепер можна зробити за допомогою функціоналу сайту і впровадженої системи управління наймом. У користуванні нею все зрозуміло і природно. Я можу фіксувати всю необхідну щодо кандидатів інформацію: їхній статус від першого дзвінка до співбесіди, які результати інтерв’ю та інше. Це максимально спростило мені роботу. Нам вже вдалося провести декількох кандидатів воронкою і найняти нову менеджерку з комунікацій.

Пам’ятаю, минулого року мріяла про щось подібне, і тут воно «хоп», і з’явилося.

Також СУН економить гроші компанії та мій час як HR — нам не треба додатково купувати окрему CRM-систему для ведення бази кандидатів, а замість заповнення різних табличок або перебирання купи паперів, я можу витратити вільні хвилини на інші, більш важливі справи.

Перевага СУН для мене в максимальній простоті та зручності. Наприклад, чому серед конкурентів вибирають Monobank і McDonalds — бо їхній сервіс швидкий, зручний і зрозумілий.

Оскільки систему впровадили нещодавно, є дещо, що у майбутньому хотілося б побачити, як вдосконалення. Наприклад, щоб вся комунікація між рекрутером та кандидатами спростилася і велася на одному майданчику — безпосередньо в чаті на сайті Work.ua, а вже за бажанням ми б переходили в інші месенджери.

Ще не вистачає зручності в користуванні СУН у мобільній версії. Є відчуття, що вона для неї не пристосована.

Якщо ви вже користуєтеся СУН або тільки почали, поділіться своїм досвідом — це допоможе тисячам роботодавців покращити роботу з кандидатами.


Читайте також