Звички для підвищення продуктивності

  1. Вставати за першим сигналом будильника. Вранці переважає швидка фаза сну, тому відкладання будильника на 15 хвилин вас не врятує, якщо ви пізно лягли і намагаєтеся виспатися за такий короткий час. А сон — не якісний, так що ви не тільки не відновите сили між дзвінками будильника, а й можете нашкодити здоров’ю. Від таких частих пробуджень коливається артеріальний тиск.
  2. Відразу записувати дрібні завдання. Так ви перестанете забувати надіслати лист, купити овочі на обід або привітати далекого родича з днем ​​народження. Записи допоможуть вам розвантажити пам’ять і концентруватися на більш важливих і об’ємних завданнях, адже як би сильно нам того не хотілося, але мультизадачність людині не властива.
  3. Не працювати у вихідні. Цей пункт здається очевидним, але згадайте, коли востаннє ви не перевіряли пошту або не читали робочі чати усі вихідні? Якщо працювати без відпочинку, так і до емоційного вигорання рукою подати. Найімовірніше, ви не проґавите нічого важливого, якщо не будете заглядати у робочу пошту. Встигніть скучити за роботою.

Звички для роботи

  1. Не обов’язково робити ідеально. Досить зробити своє завдання добре. А прагнення до перфекціонізму призведе тільки до стресу. Це відмінна спроба уникнути зовнішньої критики, але намагаючись зробити все ідеально, ви так ніколи не зважитеся показати результат своїх старань і втратите можливість росту і руху далі.
  2. Раз на тиждень снідати або обідати з новим знайомим. Корисна звичка для всіх, хто хоче підтягнути комунікаційні навички. І це відмінний шанс, щоб завести багато цікавих знайомств. Не соромтеся, запрошуйте на обід нових колег або співробітників з інших відділів, з якими ви іноді працюєте разом, пізнайте їх трохи краще. Хтозна, може, ви станете не просто колегами, але й хорошими друзями, а якщо ні — розмова з цікавою людиною точно подарує вам порцію мотивації на тиждень вперед.
  3. Листуйтеся правильно. Намагайтеся всю важливу інформацію написати в першому повідомленні, обов’язково відрекомендуйтеся і не передайте куті меду з емодзі. У діловому листуванні не використовуйте голосові повідомлення, тому що це не тільки може дратувати людину, але і ускладнює пошук необхідної інформації.

Звички для здоров’я

  1. Не брати смартфон, як тільки-но прокинулися. Давайте не тільки прищеплювати нові звички, а й відмовлятися від старих. Не хапайте телефон відразу як відкрили очі. Пожалійте свій зір. А ще психологи кажуть, що скролінг стрічки відразу після пробудження може підвищити рівень стресу через те, що мозок ще не прокинувся і не відфільтровує непотрібну інформацію в повному обсязі.
  2. Носити обід на роботу. Так, простіше сходити в їдальню, але ж готувати самому набагато корисніше. Ви контролюєте і якість продуктів, і кількість цукру або інших не надто корисних складових. Ви самі можете скласти збалансований раціон для здорового харчування та не бути залежним від сторонніх доставок.
  3. Чергуйте різні положення під час робочого дня. Всім відомо, що сидячий спосіб життя дуже шкодить здоров’ю. Щоб мінімізувати вплив, міняйте своє становище. Працюйте іноді стоячи або сидячи на пуфі. І не забувайте робити невеликі прогулянки по офісу, щоб розім’ятися. Так ваша спина і суглоби точно скажуть вам «спасибі».

Читайте також

7 несподіваних речей, які ви встигнете зробити до Нового року
7 несподіваних речей, які ви встигнете зробити до Нового року