Або стиль роботи, з яким важко затриматись в хорошій компанії.

Звільнення — один з найнеприємніших робочих процесів. Причини бувають різні. Або компанія не може задовольнити запитів працівників, або співробітник не виправдовує очікувань.
Work.ua виділив 3 типи поведінки, дотримуючись яких, ви ризикуєте стати кандидатом на звільнення: під час випробувального терміну, скорочень або просто допекти керівництво чи не витримати конкуренції.
Супротивники змін та розвитку
Неважливо, чим конкретно займається компанія, в якій ви працюєте. За останні кілька років значні зміни відбулися в кожній області, і ваші обов’язки, швидше за все, змінилися разом з ними. Адже керівництво вводить нові технології та організовує навчання, намагаючись йти в ногу з вимогами покупців, клієнтів або сфери виробництва.
Якщо ви прагнете зберегти робоче місце, не втрачайте можливостей підвищувати кваліфікацію. Опір змінам та відмова підкоригувати стиль роботи робить вас потенційною жертвою звільнення.
Вчитися сьогодні модно, цікаво та доступно, якщо вам не хочеться, або не подобається, можливо, це просто не та галузь, в якій вам треба будувати кар’єру. Втім, хоча б спробуйте піти назустріч змінам!
Нелояльні співробітники
Вам не цікаво нічого, крім зарплати, вас все дратує та напружує, ви з величезною неохотою виконуєте свою роботу. І ще й внутрішня чи зовнішня політика компанії просто жахлива. Настільки, що ви готові розповідати про це кожному знайомому.
Обережно, навіть якщо все дійсно так і є, вас можуть звільнити від страждань і попросити написати заяву.
Ми не кажемо переметнутися на світлу сторону та почати нахвалювати свого працедавця, ми скоріше про те, що непопулярні рішення можна сприймати з меншою агресією та образами. Чомусь же ви обрали цю роботу і досі тут працюєте.
Віртуозні ледарі
Звісно, ви можете бути просто «ривковою» людиною, яка 95% часу не робить абсолютно нічого, а потім буквально за годину вирішує складне завдання чи закриває задачу.
Але якщо ви вважаєте, що виконали свій борг, розібравши пошту та витративши половину робочого дня на прибирання робочого столу. І коли керівник зрозуміє, що ви майже не завантажені, і в той же час не прагнете до виконання додаткових обов'язків, ви ризикуєте розплатитися звільненням за всі години неробства.
Якщо ця робота все ж таки вам важлива та потрібна, час переглянути своє ставлення до неї. А якщо все й дійсно так погано, то завжди краще звільнитися за власним бажанням, ніж чекати доки про це попросять.
Читайте также
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
83 коментарі
Наталія, СГП ДКВС України, ДП 11.12.2018, 16:09
Оксана Яковлева 14.12.2018, 04:16
Читайте ребята Библию. Аминь
Ivan Ocheret 14.12.2018, 16:26
Олександр Протченко 14.12.2018, 20:21
Илларион Страшевский 15.12.2018, 21:57
Марія Осіпчук 27.02.2019, 08:05
Татьяна танина, Пальмира, ОСМД 28.02.2019, 09:22
Светлана Гладкая 28.02.2019, 20:17
Оксана Ведмеденко 15.03.2019, 16:36
а зарпоата у всіх одинакова- й соромножаліись- й образливо що така тенденція...
Андрей Жданов-Недилько 17.12.2018, 08:07
Эдуард Зосич 01.03.2019, 18:28
Сапа Андрей Анатольевич, Всесвіт смаку, ТОВ 11.12.2018, 16:19
Олег Чигрин 12.12.2018, 04:13
Ігор Савченко 12.12.2018, 07:03
Игорь Кукшин 11.12.2018, 17:03
Руслана Кемка 11.12.2018, 19:44
Александр Леськив, LiO 11.12.2018, 20:07
Богдан Жилюк 11.12.2018, 22:36
Игорь Кукшин 12.12.2018, 09:21
Стражник Володимир, HCC 12.12.2018, 16:35
Валентина Кузнєцова 13.01.2019, 23:36
Алексей Аксёнчиков 12.12.2018, 10:42
Оксана Ведмеденко 15.03.2019, 16:36
уміють так підлизати що ніхто й не пойме що ледар!
Андрей Жданов-Недилько 18.03.2019, 07:45
Оксана Ведмеденко 18.03.2019, 17:55
Андрей Жданов-Недилько 19.03.2019, 07:58
Микола Іванченко 11.12.2018, 17:18
Оксана Мільковська 11.12.2018, 17:33
Світлана Чеслаш 14.12.2018, 16:33
Nikolay Legkobyt 16.12.2018, 14:03
кумовство и халуйство в крови на этой территории)
Андрей Жданов-Недилько 17.12.2018, 08:08
Людмила Коляденко 18.12.2018, 22:35
Андрей Жданов-Недилько 19.12.2018, 08:22
Татьяна Красильничук 11.12.2018, 17:36
Сергій Карпік 11.12.2018, 19:14
Андрей Жданов-Недилько 19.12.2018, 08:23
Дмитрий Черкасов 11.12.2018, 17:47
Мирослав Павлишин 11.12.2018, 18:03
а баламуты остаются...только спустя некоторое время
начальству становится ясно что оно в очерндной раз лопухнулось...
Дмитрий Чернявский 11.12.2018, 20:07
Елена, Версия-Люкс, ООО 28.02.2019, 14:49
Ігор Рогульчик 12.12.2018, 06:28
Лапшу тоже вешать нада уметь....
Наталия Веха 12.12.2018, 09:06
Светлана Вереш 12.12.2018, 11:38
Владимир Дмитраков 11.12.2018, 18:48
Андрей Жданов-Недилько 12.12.2018, 09:39
Андрій Мунтіян 12.12.2018, 16:47
Александр Лавренко 13.12.2018, 20:51
Для начинающих вкусная лапша на уши.
Владислав Мильман 11.12.2018, 18:52
Ярослав Иванов 12.12.2018, 00:39
Марина Кузина 12.12.2018, 06:04
Игорь Назаренко 12.12.2018, 19:42
Анжела Топчий 12.12.2018, 23:35
Игорь Кукшин 13.12.2018, 09:20
Марина Брус 11.12.2018, 19:08
Андрей Жданов-Недилько 12.12.2018, 09:39
Софія Скрипник 13.12.2018, 12:05
Георгий Дьяченко 11.12.2018, 20:00
Олег Гушпит 11.12.2018, 20:26
Илларион Страшевский 11.12.2018, 20:43
Елена Анастасьева 11.12.2018, 21:18
Андрей Жданов-Недилько 12.12.2018, 08:48
Иван Харченко 11.12.2018, 21:37
Руслан Скрыпник 11.12.2018, 21:58
Андрей Жданов-Недилько 12.12.2018, 08:49
Владимир Шаталов 11.12.2018, 22:08
Сколько уже такого здесь было...! Бывало изложение и получше...
Ко всем подобным статейкам на этом сайте, а их было немало, можно предложить один эпиграф:
"Слепец, который ходит по кругу, думает что идёт вперёд - потому что движется..." (С)
Владислав Мильман 12.12.2018, 17:11
«Тот, кто следует разуму, доит быка.
Умник будет в убытке наверняка!
В наше время доходней валять дурака, ибо
Разум сегодня в цене чеснока.»
Ivan Ocheret 14.12.2018, 16:30
Богдан Бохвалов 11.12.2018, 23:53
С такими темпами господа, скоро сами рукавчики закатаете!
Nikolay Legkobyt 16.12.2018, 14:22
Андрій Новіков 12.12.2018, 00:09
Геннадiй Лемешко 12.12.2018, 01:56
Владимир Птуха 12.12.2018, 02:09
1-я часть. Типы компаний и как определить в каком типе компании Вы работаете.
2-я часть. Типы сотрудников которых сократят в первую очередь для каждого типа компании.
Сергей Радкевич 12.12.2018, 07:32
Андрей Жданов-Недилько 12.12.2018, 08:52
Володимир Моносюк 12.12.2018, 09:43
Андрей Жданов-Недилько 12.12.2018, 11:06
Денис Жданов 12.12.2018, 17:08
Вам не цікаво нічого, крім зарплати, вас все дратує та напружує, ви з величезною неохотою виконуєте свою роботу. І ще й внутрішня чи зовнішня політика компанії просто жахлива. Настільки, що ви готові розповідати про це кожному знайомому.
- Пол Украины таких почти. И вообще любая Работа на кого-то это место где ты тратиш себя в обмен на деньги или я что-то пропустил???
Владислав Мильман 12.12.2018, 17:35
Михаил Яценко 12.12.2018, 17:23
Статья примитивна как и многие отзывы. По своему опыту могу добавить, что не увольняют тех кто зарабатывает для компании, а дальше зависит мешаете ли Вы работать своему непосредственгому начальству или нет.
P.S. "В советское время при хорошем урожае собранную пшеницу оставляли гнить на поле чтоб не повысили план на следующий год"
Ярославна Чапля 14.12.2018, 08:13
Игорь Кукшин 14.12.2018, 09:17
Юлия Алёшина 16.12.2018, 01:10
Євген Губа 29.01.2020, 10:50
І надайте мені відповідь на питання - Яка різниця, коли написано заяву по власному? На прохання роботодавця, чи дійсно з власної ініціативи. Фактично результат 1 - звільнення за власною ініціативою. Але при проханні від роботодавця Ви ще отримаєте матеріальну компенсацію, а у випадку власного бажання - максимум компенсацію не використаної відпустки. Тому вважаю, що стаття є замовленою якимось роботодавцем, не дуже розумним. Бо саме для таких не важливий зміст, головне щоб була думка - що в будь-якій ситуації звільняйтесь самі.
Вказані "типи співробітників" в статті - насправді є стадіями вигорання. Адже, коли на роботі тебе так чи інакше "кинули" - ти піднімаєшся, але з часом довіра до роботодавця зменшується. І саме перша стадія вигорання (відсутності довіри) - це відмова від навчання, адже у тебе після таких "кидків" вже немає бажання давати цій компанії більше. Але Ви все ще виконуєте потрібний обсяг роботи.
Наступна стадія - це "відсутність лояльності". До речі - ледарство - це, зачасту може бути похідною від відсутності лояльності.
Звичайний приклад: Влаштувався ти в компанію. Працюєш, затримуєшся, перевиконуєш план. А в один момент тобе просять запропонувати оптимізацію. Ти сидиш вдома розробляєш цю отптимізацію. Через певний час ти її презентуєш. Тебе хвалять за неї, кажуть що подумають. І вибирають з неї декілька пунктів для реалізації. Ти починаш доказувати та показувати, що це єдиний комплекс і, що без повного її запровадження життя не стане краще. Згодом ти помічаєш, що вся твоя оптимізація запускається, але особисте тобі від цього легше і тепліше не стає. Натомість, твого учня ставлять керівником твого відділу, а тебе переводять на найнижчу ланку в новостворений відділ, керівником якого стає та людина яку ти теж колись чомусь навчав.
І який тут може з*явитися ентузіазм, яка лояльність?
Особисто моя думка, що такий фахівець сам радий, аби його звільнили, але з компенсацією, хоча б на законодавчому рівні.